Vaimot ja exät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies80

Vieras

Vaimot ja exät
Milläköhän mielellä sitä tässä nyt oikein pitäis olla kun minulle paljastui että vaimoni pitää yhteyttä exiinsä ja toisen kanssa käytetään ainakin hellyyttelyni nimiä kulta yms ja kuinka on niin ikävä ja toisen kanssa oltaisiin jo menossa kahville tms vaikka meillä on vuoden ikäinen poika ja itse olen päivisin töissä. No onhan siinä tietty hyvää aikaa juoruta tälläisiä puheluita jne kun poika nukkuu ja itse olet jossain ihan muualla, hyvällä tuurilla monen sadan kilometrin päässä kotoa... Onpa taas aika voittaja fiilis...

Saa kai sitä yhteyttä pitää mutta kullittelu menee jo kyseenalaisuuden puolelle :/ Ala itse soittelemaan vaimon vieressä exille puheluita ja tietysti kulta-sanaa heistä käyttäen niin katsotaan mitä mieltä vaimo on siitä.

alat tuntemaan jo suomalaisia naisia aika hyvin, joskus ne jopa suhteen päätyttyä tulevat ruinaamaan sexiä vaikka olis jo uus nainen kierrossa. Naisia riittää katsos, jos se lähtee XXX:iin ni se on tarkoitettu sillai ja sulle löytyy vielä parempaa tilalle (puhun kokemuksesta). Kysyppä aukoltas (sori eukoltas) et mitä sun pitäis tehdä kun yks sun existä on alkanu soittelee sulle jne ;)) ajatelkaa aina miltä teistä itseltä tuntuis.. "rakastakaa toisianne kuten minä olen teitä rakastellut"

Hmm...no ei kuulu ainakaan minun "suomalaiseen kulttuuriini"..Mistä tiedät että vaimosi käyttää tuollaisia hellittelynimiä ja kahvilla käynti haaveista?Onko hän itse kertonut, vai oletko lukenut hänen viestejään, sähköpostejaan yms.?
Meidän parisuhteessa tuo olisi erittäin tuomittavaa touhuilua..Kumpikaan ei todellakaan pitäisi tuollaisesta..On tietenkin pari kohtaista...Itse kysyisin suoraan toiselta, että mitä hakee tuollasella käyttäytymisellä..

Yhteistyössä