[QUOTE="aapee";27502392]Turha jauhaa paskaa. Kyllä on elämänsä saanut kulkea silmät, korvat ja suukin kiinni, jos ei ole koskaan kuullut esim Sinä vain....
Tietty asia on eri, josko on ihan teini...
Mun pitää lisätä mun listaan vielä Ari Koivunen [/QUOTE]
Mä en ainakaan ole teini vaan hyvän matkaa yli 40v. Varmaan oon kuullut sitten, mutten Tauskiksi tiedä Muiden juttujen perusteella melko ällö tapaus..
Sinä joka jaksat kysellä Tarjan suosion perään niin Tarja Turusen sooloalbumi My Winter Storm möi kultaa ilmestymispäivänään Suomessa ja myöhemmin albumi on rikkonut platinalevyn rajan. Joten ehkä Tarjalla on kuuntelijoita Suomessa.
Mutta en halua jankata kanssasi tämmösestä aiheesta. Annetaan olla.
Toni Wirtanen
Juha Tapio
Paula Koivuniemi
Jenni Vartiainen
Chisu
Olli Lindholm tai Pate Mustajärvi
Tuosta hip hop -genrestä kun en tiedä, niin en osaa sanoa, kuka sieltä sopis mukaan. Hyvä olis olla sieltäkin joku, ainakin Cheek osoitti, että iskelmästäkin saa ihan loistavia hip hop -versioita aikaan
Toni Wirtanen (vaikka tuskin lähtis, kun on ilmeisesti aika mustasukkainen tuotannostaan), Elastinen, Ismo Alanko, Hector, Jenni Vartiainen ja Alexi Laiho
Siinä olis hyvä porukka vaikka Alexin biisejä ei kukaan kyllä pystyisi laulamaan ja Toni ei lähtis mukaan.. Mutta näin teoriassa olis kova porukka