Vain idiootti pelaa erilaisia rahapelejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
No näinhän se on. Ylipäänsä kaikki maksullinen huvitteluhan on turhaa ja siihen menevät rahat voisi sijoittaa. Mutta aika tylsää siitä elämästä tulee, jos koko ajan vain miettii, että "keräänpäs nyt eläkepäiville rahaa".

Veikkauksen pelit on aikuisen pikkuautoja. No ainakin itse sitä pelailee sillointällöin huvikseen. Voishan sitä tietenkin käyttää sen rahan johonkin muuhun. Ostella kenkiä tai jotain... osakkeisiin nyt menee jokatapauksessa rahaa.

Veikkauksen pelit on aikuisen pikkuautoja. No ainakin itse sitä pelailee sillointällöin huvikseen. Voishan sitä tietenkin käyttää sen rahan johonkin muuhun.

Nyt on eurojaskassa tarjolla 79 miljoonaa. Eli en pelaa. Pelissähän voi voittaa 90 miljoonaa niin voittamalla vaivaiset 79 miltsiä tuntis olevansa heti 11 miltsiä tappiolla. Se ottais päähän eikä mulla ole varaa jäädä 11 miltsiä tappiolle!
Mut kun potissa on 90 miltsiä niin sit jätän yhden rivin. Sillä se voitto kolahtaa jos on kolahtaakseen kohdalle.
Täysiä potteja on tarjolla vaan muutaman kerran vuodessa niin mulla menee veikkauksen peleihin vuodessa ehkä kymppi.

Kympin sijoituksen osaketuotot mua ei juuri kiinnosta joten jos mä joskus lopetan tän uhkapelaamisen niin vaihtoehtoinen sijoituskohteeni ois yks röökiaski vuodessa lisää.

Nyt on eurojaskassa tarjolla 79 miljoonaa. Eli en pelaa. Pelissähän voi voittaa 90 miljoonaa niin voittamalla vaivaiset 79 miltsiä tuntis olevansa heti 11 miltsiä tappiolla. Se ottais päähän eikä mulla ole varaa jäädä 11 miltsiä tappiolle!
Mut kun potissa on 90 miltsiä niin sit jätän yhden rivin. Sillä se voitto kolahtaa jos on kolahtaakseen kohdalle.
Täysiä potteja on tarjolla vaan muutaman kerran vuodessa niin mulla menee veikkauksen peleihin vuodessa ehkä kymppi.

Kympin sijoituksen osaketuotot mua ei juuri kiinnosta joten jos mä joskus lopetan tän uhkapelaamisen niin vaihtoehtoinen sijoituskohteeni ois yks röökiaski vuodessa lisää.
Et kyllä pitkään pysy hengissä elintavoillasi...

Ai kauhee! En oo ikinä ajatellu, et jos voittais "vaan" 79 miljoonaa niin olis jo tappiolla. Hirveetä ajatella noin. :confused::mad:

:ROFLMAO:

Yhteistyössä