Hae Anna.fi-sivustolta

Vain Jeesus pelastaa

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Milango, 07.01.2011.

1. Niksipirkka Vierailija

Mielestäni Jeesus tulee kyllä näkyvällä tavalla mutta ei mitenkään ihmisenä tai ihmisen kehossa. Se on se aalto (maya-kalenteri loppuu 2012, liekö se jo silloin - ken uskoo mihin uskoo), jossa joukkotapahtumana avautuu Kristustietoisuus hyvinkin monelle ihmiselle yhtäaikaa ja kaikkinainen muukin aaltoilu joka tapahtuu...ja se tapahtuma on niin sankka että sitä voi kuvata vaikkapa sitten pilvenä..

Valvomaan en ketään kehottaisi enkä usko, että Jeesuskaan on käskenyt valvomaan vaan tuo tarkoittanee lähinnä sitä, että me osaisimme erottelukykyä käyttäen tehdä asioista oikein palvellen suurempaa kokonaisuutta, valvoisimme ajatuksiamme ja tekojamme ettemme ketään alentaisi, loukkaisi, ahnehtisi tms yleistä mitä nyt on menossakaan tässä maatasossa ja materian myllerryksessä..kuunnella sitä sydäntämme, olla ykseydessä.

Joten itse en ulkoista jeesusta enkä jumalaa vaan se kaikki on meissä, ihan jokaisessa. eikä sitä tarvitse julistaa eikä vouhottaa siitä muutoinkaan minkään nimessä.

Nämä kaikki asiat ovat ihan arkipäivän asioita meille jokaiselle. Jokainen niistä käytämme omaa nimitystä ja nämä ah niin ihanat sanat - ne johtavat harhaan, koska jokaiselle avautuu samat sanat aina omien kokemusten ja tunteiden pohjalta.

Hiljaisuus - my favourite!

2. Miten Vierailija

vuotta sitten sanottu toteutuu vuonna 2012? Viestisi on epäselvä. No en oikeasti noteeraa sitä, sillä Jeesus ei tule näkymään mitenkään vuonna 2012, ei ainakaan näkyvästi, ehkä tiedotusvälineissä

Ja puhutko sinä Niksipirkka vielä maya-kalenterista? Annettakoon se anteeksi, sillä tiedän, että olet käynyt ns. henkisillä messuilla.

3. Niksipirkka Vierailija

en puhu maya-kalenterista koska en siitä tiedä mitään muuta kuin että loppuu merkinnät vuonna 2012. Ja yksilläkään henkisten asioiden messuilla en ole käynyt. Erilaista henkisyyttä kannatan käymällä esim moottoripyörämessuilla tai käsityömessuilla. Ne rulettaa enemmän kuin ,anteeksi vain sinullekin, "mummoklubit".

4. Miten Vierailija

Miten puhuisit nykyaikana maya-kalenterista, joka on ällistyttävän vanhaa tietoa? Miksi ihmiset ovat siihen nimimerkki Niksipirkka fiksautuneet? En tajua?

Eikö ns. henkisillä ole mitään uutta keskusteltavaa. Olet kaiketi käynyt messuilla ja lukenut henkisiä kirjoja?

Mikä on sinun mielestäsi nykään tieto, jota kannattaisi jakaa muiden kanssa. Tieto nykyajan henkisyydestä? Miten mayakalenterin tieto vastaa nykyajan tarpeisiin, olkoon se henkinen, taloudellinen tai yhteiskunnallinen.

No me ns. henkiset elämme, käymme osa moottoripyörä- ja käsityömessuilla.

Mikä ero muuten on ns. erilaisia henkisiä liikkeitä kannattavien ja tavallisten ihmisten välillä. Ei mitään! Tavalliset ihmiset ovat välittäviä, osa henkisistä eivät sitä ole niinkään.

5. keijo Vierailija

Todella meille uskoville suuri ilon aihe tuo Jeesuken toinen tuleminen ja mikä vapaus silloin koittaa ja saa Nähdä hänet joka rakasti meitä niin paljon ,että antoi oman henkensä meidän edestä ja sitten vielä lähetti toisen puolustajan Pyhän Hengen olemaan meidän kanssa ohjaten lohduttaen parantaen ja viisauden lähde ja neovoja ja.>Nyt sinä vielä voit kohdata Herran ja saada taivaan kansalis oikeuden päästä mukaan kun meidät haetaan kotiiin ja iankaikkaiseen lepoon ja autuuteen:YKsinkertainen rukous muuttaa sinun tulevaisuuden ja toivon,kiitos ja siunausta,keijo södertälje

6. Tuula Vierailija

Viestisi on niin suunnattoman rakastava!

En kirjoita täällä palstalla kirjoittavana samoin sanoin kuin sinä, mutta uskon laillasi rakkauteen, toisesta välitämiseen ja ihmiskunnan hyvään.

Rakkautta Sinulle!

7. hihhuliheivaan Vierailija

meneekö elämä ohi ootellessa jonkun tulemista?

8. Olet Vierailija

Toinen odottaa, ja toinen ei. Mitä väliä sillä on tässä ajassa, kun kaikkien pakka on sekaisin.

9. Saved Vierailija

Milloin Jeesus tulee takaisin, sitä ei kukaan tiedä täällä maanpäällä. Sen olen kuullut jossain hengellisessä tilaisuudessa, että Hän tulee Öljymäelle, kun Hän tulee takaisin, eli samaan paikkaan missä Hänet otettiin taivaaseen. Lähden keväällä Israeliin ja Jerusalemiin, olisi hieno juttu jos se tapahtuisi vaikka silloin (ihan sydän pompahti jo pelkästä ajatuksesta). Jos se tapahtuu minun elinaikanani, ostan kyllä heti kentoliput ja lähden Jeesusta tapaamaan. Muussa tapauksessa elän tämän loppuelämäni jälleennäkemisen ihanassa toivossa.

10. Niksipirkka Vierailija

On ihana, että elämässä on tavoitteita joita kohti taivaltaa. Tuossa joku sanoi, että kaikkien pakka on sekaisin - olen kyllä asiasta eri mieltä.

Nimimerkki Miten kysäisi tuolla aiemmin mitä on nykyajan tieto henkisyydestä jota kannattaisi jakaa. Minä kannatan sellaista tietoa kuin Itsetuntemus, joita ei opi messuilta eikä kirjoista. Mutta taas toisaalta se on sellainen alue, josta ainakaan minä en lähde tällä keskustelupalstalla jakamaan enkä keskustelemaan.

11. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Tuossa tuli juuri semmonen kappale radiosta jossa laulettiin että "kukaan ei tullut Jeesusta saatille, kun tallusti vettä pitkin paatille"

:D

Muu laulu meni ohi mutta tuo lause jäi mieleen.

:D Hauska.

12. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ylösnousemus tarkoittaa kristuksen syntymistä meidän omissa sydämissämme, ei koskaan ulkopuolellamme. Kun ihminen saavuttaa kristustietoisuuden, hänen 12. chakransa on avautunut. Tämän chakran kautta virtaa energiaa, joka parantavaa kullan väristä valoenerigiaa on.

Kun ihminen on valmis pyyteettömän rakkauden palvelukseen, toisten ihmisten kuin koko luomakunnan parantamiseen ja auttamiseen sydämestään ja Jumalan tahdon toteuttamiseen, niin silloin tämä 12. kristuschakra hänessä avautuu.

Ne, jotka ymmärtävät Violetin liekin merkityksen, ymmärtävät, että Violetti liekki puhdistaa. Tätä Violettia liekkiä aina tarvitsemme, ennenkuin kultaista, parantavaa Kristusvaloa voimme välittää. Tila tulee aina ensin tyhjentää, että sinne uusi mahtuisi - koskien minkä tahansa energiavärähtelyn muotoa.

<3<3<3

13. Voi sinua Vierailija

mutta kuitenkin niin kaukana, et sinä itseäsi pysty pelastamaan ilman Jeesusta!

14. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Älä toki minua sääli. Kristus (=kristusenergia), minun kauttani välittyvä kultainen, parantava valoenergia on usein toiminut, ihan kongreettisesti - aina silloin, kun pyytämäni kristusenergia on korkeimman tahdon mukainen ollut.

15. Voi sinua Vierailija

Miten?

16. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kristusenegia parantaa sekä fyysisiä että henkisiä sairauksia. Kristusenergian avulla monia ongelmia pystymme parantamaan/näkemään uudessa valossa - näkemällä sairauksien/ongelmien syiden sisälle.

17. Hydra Vierailija

18. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kongreettisesti tässä todellisuudessa käytännön eli arkitodellisuuden tasolla.

19. Niin Vierailija

Joku toinenkin kirjoittaa samalla tavalla tuon
    kongreettisesti.

20. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Jos tänne jotain kirjoitan, niin vain omalla rekatulla nikilläni kirjoitan. Onko kieliopillisesti oikea muoto sitten konkreettisesti?

21. Voi sinua Vierailija

Sekö nyt oleellista...vaikkei asia saisi minua juurikaan häiritä, taas näitä salapoliiseja!
    Awa, näen tämän toisin, Kristusenergia, mitä se on? Minulle Hän on Vapahtaja, puolestani tien raivannut, näyttänyt....olen siitä kiitollinen!

22. Kaunis Vierailija

Miten voit sanoa noin. Hän on ylösnoussut, syntiemme tähden, myös sinun syntiesi tähden. Ja Hän on maanpäälle uudelleen tuleva, meidän kaikkien Vapahtaja.

23. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Sinulle Kristus on sitä, kuinka sydämessäsi kristuksen olet kokenut ja kuinka Hän (Jeesus vai kristus?) on sinulle tiesi oikeasti näyttänyt. Minulle kristus on näyttäynyt vähän toisella tavalla, oman itseni, henkikehojeni kautta muuntavalla ja parantavalla energiallaan, näin arkitodellisuuteen vaikuttaen.

Me ehkä tiedostamme vähän eri lailla, siinä se pieni ero, muttei suinkaan toisiaan poissulkevia. Minulle kristusenergia on myös vapauttaja, parannuksen kautta.

Last edited: 25.01.2011
  24. Voi sinua Vierailija

Niin se on, Vapahtajamme, ylösnoussut, kuoleman voittanut ja tiemme Jumalan luo! Ei Jeesus pyytänyt itseään palvomaan vaan antoi rakkauden käskyn. Hän myös sanoi, että on ainoa tie Jumalan luo!
    Tuleeko hän miten maan päälle....en tiedä, ei se minulle ole oleellista, sieluni tila on ja uskon että minulle ja meille kaikille on suotu armo.
    Elämä on opettanut etsimään ja kuuntelemaan, luotan siihen että kaikki menee oikein kun kuolemme ja siiremmy eteenpäin, luotan siinäkin Jumalaan ja Jeesuksen sovitukseen...en osaa paremmin sanoa &#9829;

25. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Niin sinä Voi sinua kuin kauniskin tulkitsette kristuksen Jeesuksen Raamatun tulkinnan mukaisesti. Minulle kristus tarkoittaa energiaa, joka muuntavaa on. Meistä jokainen on jossain vaiheessa kristusenergian välittäjä.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri