Hae Anna.fi-sivustolta

Vain Jeesus pelastaa

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Milango, 07.01.2011.

1. Mua Vierailija

Miten Jeesus on Awa*:lle viime aikoina näyttäytynyt ja mitä hän on Awa*lle puhunut?

No vaatimattomasti hänen itsensä sanomana: "Hänen henkikehojensa kautta muuntamalla ja parantavalla energiallaan, näin arkitodellisuuteensa vaikuttaen."

Awa* on parantaja, mutta hänen kirjoituksensa ovat täyttä puppua.

Mitä hänen viesteissään on nykyajan ihmisille? Hän on kaiketi välittänyt vanhana sieluna kristusenergiaa 2000 vuotta, mutta jos se ei riitäkään nykyaikaina?

2. täh? Vierailija

parantajako? no, ei kä ole.

3. ahistaa Vierailija

Ei ole hyvä henki teillä, ketjuissa ja palstalla ylipäätään! Kaikki kaikkoaa jotka jotain ettii!

4. täh? Vierailija

meillä? yhden viestin olen tänään tainnut tänne kirjoittaa.

5. Mua Vierailija

Miksi sinua ahdistavat viestiní jopa niin paljon, että pitää hakeutua muualle kirjoittamaan? Kun ketjussa ei ole hyvä henki, mutta mikä on se hyvä henki? Ehkä se olisi, että enkeli tai opas auttaa elämässäsi? Välittää tietoa Sinulle.

Milloin olet muuten nimim. ahistaa nähnyt viimeksi enkelin tai oppaan ja miten he ovat auttaneet sinua?

Aika harvakseen luulisin, mutta sukulaiset, lääkärit, kanssakulkijat ovat sitä enemmänkin.

Kiinnostaisi tietää, mitä Sinä nimimerkki ahistaa etsit? Ja minkälaista henkeä tältä palstalta? Enkeleitä kaiketi jos ei jopa säteitä? Hyvää fiilistä? Vai mitä?

6. Ninnukka Vierailija

Awa, oikea muoto on konkreettisesti. Ei oleellista mutta kun kysyit niin onhan se kiva tietää tuokin asia. Tai ehkä joku jo vastasi. Sitten tämän voi unohtaa. En ole ketjua vielä pidemmälle lukenut...enkä ehkä jaksa enää lukeakaan. Öitä <3

7. ahistaa Vierailija

Ihan normaalia hyvää keskustelua etsin , siispä hyvä henki keskustelussa voi tässä tarkoittaa yksinkertaista arkista suomenkieltä, ilman mitään sen kummempia merkityksiä! Niinkuin sen normaali ihminen ymmärtäisi! Tein pikagallupin ;)

8. Ninnukka Vierailija

Öitä sinullekin, ahistaa kauniita unia <3

9. Ja Vierailija

paree kun et kirjoittais sitäkään. Nyt tuli ainakin kaks kirjoitusta täyteen ja ikävältä tuntuu.

10. Luminja Vierailija

Eli jokainen pedofiili lapsen raiskaaja on myös siis kuva jumalasta?

11. Kuvista Vierailija

Jos jotkut uskovat että Jeesus tulee ulkoapäin niin ei se minusta loogisena mahdollisuutena ole mahdotonta. Muodon maailmassa Jeesus voi hyvinkin tulla ulkoapäin vaikka me olemmekin Jumalan kuva....miten asia sitten on, tuleeko ulkoapäin tai ei, siihen en ota kantaa enkä väitä tietäväni siitä viimeistä totuutta.

Mutta vaikka en ole niksipirkka niin vastaan tuohon pedofiiliajuttuun omaan piikkiini. Kun lukee ajatuksella niksipirkan kirjoituksen niin huomaa että siinä sanotaan: "Mutta ennenkuin sen (=jumalan kuvana olemisen itsessään) todellisesti omaksi voimakseen tajuaa on taivallettava sellainen matka kuin Itsetuntemus - se on se tie mistä Jeesuskin sanoi, että minä olen tie, totuus ja elämä."

Eli kyllä se on pedofiilissäkin potentiaalisena, olisi vain ymmärrettävä mitä se tarkoittaa. Ehkä niksipirkka selittää sen uudestaan jos ei tuosta korostamastani vielä auennut?

12. Niksipirkka Vierailija

Kyllä, mutta hyvin hyvin eksyksissä omasta Itsestään, omasta pyhyydestään ja tuosta Jumalan kuvasta, eikä ole matkannut Itsetuntemuksen taivalta juurikaan tai on mennyt hyvin pahasti harhaan jossain kohtaa mielensä kanssa.

Ulkoapäin tulemisella tarkoitan lähinnä sitä, että palvotaan kaikenmaailman kuvia, himoitaan mammonaa ja valtaa eikä kuunnella omaa sisintä, oman Korkeimman ääntä. Muodon maailma on ihmisen luoma, halujen, himojen maailma ja kaukana siitä Loistosta joka meillekin kuuluu. Harmoniaa ja tunteiden tasapainoa olisi hyvä kilvoitella.

Tiedän, että vastaus saattaa nostaa v..tuksen, mutta jokainen ihminen on arvokas, jopa pedofiili ja murhari tai varas tai se rakas. Ihminen tulee hyväksyä vaikka tekoa ei mitenkään voisi hyväksyä.

Pyrin erottamaan (aika hyvä esimerkki vaikka erottelukyvystä) ihmisen ja teon. Kun lapseni huutaa minulle angstiaan en sano että sinä saat minut vihaiseksi vaan sanon, että huutamisesi saa minut pois tolaltani.

Ja heti huomaan, etten pysy itsekään tasapainossa ja harmoniassa, koska tunteeni ailahtelevat, joten ihan kaikki samassa veneessä ollaan.

Koko ihmiskunnalla on vähintään 51% vielä suorittamatta karmansa velkaa kun kerta ihmisen kehoon olemme syntyneet. Ja sitä pitää vaan maksaa tässä elämän aikana. Jotkut maksaa sitten toistenkin puolesta, joten minusta ei ole kovin kivaa jos osoitellaan sormella toista missään asiassa. Silloin neljä sormea osoittaa aina kohti itseä.

Mitenkäs se Jeesus sanoikaan.. heittäköön synnitön ensimmäisen kiven. Mie en ainakaan voisi sitä heittää. Kuka teistä voisi sen heitältää menemään?

13. Niksipirkka Vierailija

ja nimimerkki Kuvista - hienosti olit korostanut asian.

14. Stella B Kulkija Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Niin.. tämä pätee siihen asti, kun pahimmat ongelmat ovat se huutava teini tai vaikkapa oma vakava sairastuminen (olen kokenut, huom).

Olen viisi vuotta sitten keskustellut erään iltapäivän noin 80-vuotiaan rouvan kanssa, joka jäi henkiin ainoana koko juutalaisesta suvustaan Euroopassa 1940-luvulla. Hän sanoi: en aio koskaan jalallani astua Saksaan ja vihani saksalaisia kohtaan ei tule loppumaan niin kauan kuin elän. Hänen vieressään vanha herra sanoi: jos en muuta oppinut, niin sen, että jumalaa ei ole. Hän itse siis myös nipin napin selviytyneitä.

En tiedä sinusta mutta minä en olisi kyennyt sanomaan heille, että tämä nyt saattaa v...tuttaa mutta jokainen ihminen on arvokas. Minusta se olisi pahimmanlaatuista ja äärimmäisen loukkaavaa kristillistä sontaa siinä tilanteessa.

Sen iltapäivän kuluessa, niitä elämäntarinoita kuunnellessani, ymmärsin, että kaikki hurskastelu siitä miten karmaa on maksamatta ja miten jokaisella ihmisellä on arvo ja se pahimmista pahin on vain hairahtunut oikealta tieltä ja silti rakastettava, kadottaa arvonsa tietyllä hetkellä. Samasta aukosta hulahtaa kristinusko ja muut uskonnot. Kun istut vastapäätä sitä ihmistä, joka on kokenut helvetin - yksikään kirja ei yllä siihen. Olen vielä sillä tiellä, etsimässä sitä mistä kaikessa on kysymys, mitä tämä kaikki on. En siis osaa antaa valmista vastausta.

15. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Aivan, se on helppo tosiaan ymmärtää kaikenmaailman pahantekijöitä jos itsellä ei oo vaikka just jotakin keskitysleiri tai muuta saman kaliberin kokemusta. Ei mullakaan tuon kaliiberin kokemusta ole mutta en oikein ole jaksanut täälä ymmärtää näitä miten kaikkia raiskaajia, pahoinpitelijöitä, pedofiilia tulis niin perkeleesti rakastaa. Hyvin usein ne jotka tuota toitottaa sitten melkein sanoo myös että raiskaus tms oli sen uhrin syy. Tekijää pitäis siis sääliä ja ymmärtää enemmän kuin kohdetta, tämän käsityksen hyvn usein saa, ei nyt kyllä Niksipirkan kirjoituksesta, se oli muutenki maltillinen kyseisestä aiheesta mutta oisko Niksipirkka vielä sitä mieltä jos oma lapsi joutuis pedofiilin uhriksi tai hänet itse raiskattaisiin? Pystyiskö sitten enää sanomaan että yhtä arvokas se raiskaaja tai pedofiili on?

16. erottelukyky Vierailija

Kun osaa erottaa mikä on ihmisen teko ja mikä on Jumalasta, on päässyt askeleen eteenpäin siinä tiedossa, että Jumalainen rakkaudenkäsky ei tuomitse, ei vihaa, ei syytä.

17. Niksipirkka Vierailija

En tiedä vastausta tuohon Vesimiehen minuun kohdistuvaan pohdintaan. Olisi kyllä kovasti opinpaikkaa siinä ja varmasti käsityksiäni ja mielipiteitäni mitattaisiin todella kovasti, vihaa, suuttumusta ja raivoa varmasti olisi, syyttelyä yms mitä nyt voisin kuvitella... en tiedä. Toivottavasti ei tarvitse kokea saadakseni tietää.

Mutta kysymysryöppy pikaisesti ....Ette kai oleta että pystyäkseen olemaan toiselle tukena, täytyy itse olla käynyt sama helvetti läpi? Ette kai oleta, että kärsivälle, vihaiselle yms pitäisi aina sanoa jotain? Ette kai oleta, että on jokin piste jonka jälkeen kaikki joutaa kaivoon

18. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Joo toivottavasti et ja toivottavasti kukaan koskaan ei kokisi vastaavaa mut valitettavasti ihmiset tulee edelleenki kokemaan.

Ei tarvi olla käynyt läpi samaa helvettiä voidakseen olla tukena vaikka todella todella voi varmaankin toista ymmärtää varsinki näis äärijutuissa jos itsekkin on kokenu mut ei se edellytys tukena olemiselle oo.

Ei myöskään aina varmaan tarvi mitään sanoa...Tilannekohtainen juttu.

Ei ole myökään pistettä jonka jälkeen kaikki joutaa kaivoon, on taas tapauskohtaista miten minkin kanssa ajattelee/toimii.

19. tässä Vierailija

Oli tämän ketjun oikea helmi. Kiitos.

20. Stella B Kulkija Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    olen aina tiennyt, että kristityillä on tapana vetäytyä jumalansanan taakse kun tulee tiukka paikka. Samoin se on koettu millaiseen suoranaiseen julmuuteen ja sokeaan ymmärtämättömyyteen jotkut kristityiksi itsensä julistavat kykenevät vedotessaan raamattuun silloin, kun toiset käyvät läpi todella vaikeita asioita. Aina voi nostaa kädet pystyyn, olla olematta mitään mieltä, tekemättä mitään ja vedota kirjaan kun asiasta tulee kyse. SE on suoraan ihmisestä se.

21. Stella B Kulkija Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    En puhunut siitä. Puhuin siitä, että sellaisen ihmisen ja hänen kokonaisen elämänkaarensa kohdattuaan ymmärtää milaista sananhelinää monet hienot vakaumukset ovatkaan. Miten turhia sanat ovat, ideologiat ovat sen edessä kun maailmassa alkaa tapahtua. Ja miten kaukana se väitetty jumala on, vaikka häntä apuun huutavat ja rukoilevat täysin syyttömät ja viattomat.

En tiedä joutaako kaivoon mutta epäilemättä ne sujahtavat sinne hyvin nopeasti, kun itse on sellaisten tapahtumien pyörteessä. Ja sellaiselle ihmiselle tuskin sinäkään pystyisit sanomaan, että rakastapa vain vihollistasi. Siinä tullaan sanojen, kirjoitettujen uskontojen äärimmäiseen keveyteen elämän edessä.

22. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Hirteen joka sorkka joka moisiin syyllistyy!

Raamattu on 'hulluutta monellekkin' joka on täynnä esimerkkejä tappamisesta, kostosta, kiduttamisesta, naisten alistamisesta jne jne..

23. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 907
    Ei pelkästään raamattu-uskovaiset vaan etenkin jotkut henkiset on tätä mieltä että perkeleesti tulisi rakastaa noita yllämainittuja.

24. original alte Se aito ja alkuperäinen

Saadut tykkäykset:
    0
    Sanoisin että tuollaisten sanojat, ei enää kulje terveelllä järjellä varustetuna !

Last edited: 30.01.2011
  25. Amuri Vierailija

En usko että pedofiillapsenraiskaaja pystyy koskaan tulemaan hyväksi ihmiseksi. Luulen että hänet pitäisi eliminoida lopullisesti muitten ihmisten keskuudesta tai tehdä toimintakyvyttömäksi. Ei siksi että hänelle pitäisi kostaa vaan siksi että hän on kykenemätön elämään ihmisyhteisössä.
    En pidä kuolemanrangaistusta edes kovin ankarana rangaistuksena.

Jeesus ei pelasta.

Se jolle on tehty vääryyttä, pitäisi pyrkiä paranemaan vihastaan. Viha on tuhoava tunne joka myrkyttää elämän. Nimen omaan vihaajan oman elämän, ei sen jota vihaa. Viha sairastuttaa ainoastaan sen ihmisen, joka sitä tunnetta kantaa.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri