vain yksi kives

  • Viestiketjun aloittaja kyklooppi
  • Ensimmäinen viesti
kyklooppi
mitä mieltä naiset ovat, jos mieheltä löytyykin vain yksi kives pussista? :) muuten hyvännäköinen paketti; sheivattu 18/5 cm peenis, mutta toiselta pallilta on viety elinkumppani nuorena terveyssyistä. tavaraa kuitenkin tulee saman verran kuin tuplana. :)
 
no kuules poju,
ei tuo oo mitenkään outoa. Tai siis, en ole törmännyt koskaan, mut oudompaa ois nännin tai varpaan puuttuminen. Ei naiset osaa edes varmaan ajatella kiveksistä mitään erityisemmin, kun ei itsellä sellaisia ole :D joten jos niitä on vaan yksi, se ei edes tunnu oudolta!
...kaikenlisäks komian kokonen vehje sulla, nam...
 
mika92
siis niiku mul on sama onglema mut en sheivaa ;>> mut juu no muo mietityttää se et voinks sit saadaa niiku lapsii jos mul o vaa yks kives ;o mut no joo kaikki ne ketä oon pannu ni ei niit oo haitannnu ainatsekatkaa galtsuust > mika92 saa kommaa <vink> ^^ <3
 
Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja mika92:
siis niiku mul on sama onglema mut en sheivaa ;>> mut juu no muo mietityttää se et voinks sit saadaa niiku lapsii jos mul o vaa yks kives ;o mut no joo kaikki ne ketä oon pannu ni ei niit oo haitannnu ainatsekatkaa galtsuust > mika92 saa kommaa <vink> ^^ <3
Yksi riittää hyvin. Alunperinkin toinen on siltävaralta, että yksi vaurioituu, niin on jäljellä se toinen.

 
naapurin tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja kyklooppi:
mitä mieltä naiset ovat, jos mieheltä löytyykin vain yksi kives pussista? :) muuten hyvännäköinen paketti; sheivattu 18/5 cm peenis, mutta toiselta pallilta on viety elinkumppani nuorena terveyssyistä. tavaraa kuitenkin tulee saman verran kuin tuplana. :)
No jos tuo on sulle itsellesi ongelma niin jätä pussi sheivaamatta. Tuskin sitä heti huomaa onko karvojen peitossa yksi vai kaksi kivestä :) Tosin en ole koskaan nähnyt yksipallista pussia joten en tiedä miten huomattava ero siinä on...

Mulle tuo ei ainakaan olis ongelma jos mies on muuten hyvä tyyppi.

Miksi muuten kysyt tuollaista täällä, kai sulla on jonkinlaista seksikokemusta kuitenkin? Eli miten naiset ovat tähän mennessä reagoineet nähdessään pussisi? Älä vain sano ettet ole tuosta syystä uskaltanut näyttää sitä vielä kellekkään...:(
 
häpeävä mies
Mulla sama vika. En tiä johtuuko siit ettei se toinen palli ole laskeutunut pentuna, vai mistä. Ikäni oon kierrellyt nurkkia ja kääntänyt ahterini muihin päin saunassa ja pesutiloissa. Naisten kaa touhuaminenkin on jäänyt just siitä syystä vähiin. Tosi iso ongelma mulle. Voiskohan tuolle jotain tehdä, vaikka proteesia laittaa. Yllätyin lukiessani naisten kommentteja asiasta. Eiks teitä todellakaan haittaa yskipallisuus?
 
N28vastaa
Naisena (28-vuotta) voin vakuuttaa, ettei sillä ole mitään merkitystä montako kivestä miehellä on. Ei sitä tarvitse hävetä,itse ainakin kiihotun palleista riippumatta jos vaan muuten synkkaa. Jotain totaalista ääliötä voisi teoriassa häiritä. Oman mielenrauhasi vuoksi voisit käydä lääkärillä näyttämässä noita kassejasi, ne on nähny kaikkee,niin älä sitä mieti. Saisit tietää missä on vika, mistä yksikiveksisyys johtuu. Mene joko julkiselle puolelle yleislääkäärin lähetteellä tai suoraan yksityiselle urologille. Silikoni-implantteja on olemassa, mutta sellanen täytyy laitattaa tod.näk. yksityisellä plastiikkakirurgilla omasta pussista (hih).
 
kyklooppi*
no tottakai kokemuksia on naisista ja he eivät ole asiaa harmitelleet. :) mitä mahtaa vaan oikeasti ajatella pään sisällä? :) onko naikkosille tullut eteen koskaan samanlaista kokemusta?
 
naapurin tyttö
Noita vehkeitä on olemassa niin monta erillaista, kuten varmasti aikuisena miehenä tiedät itsekkin. :) On miehiä joilla on huomattavasti erikokoiset kivekset (eli yksi suuri ja yksi pieni), on eri suuntiin käyristyviä kaluja, on kaikennäköisiä terskoja jne. En minä ainakaan jäisi ihmettelemään sinun kassejasi yhtään sen enempää kuin kenenkään muunkaan :)
 
naapurin tyttö
Nyt huomasin että olet aloittanut tämän ketjun jo elokuussa 08... No miten olet voinut ja millaisiin tilanteisiin olet viimeisen vuoden aikana törmännyt pallinesi? :)
 
köriläs
Minä voisin lahjoittaa koko kaluston (pallit ja heppi) niille, joille tälle kalustolle olisi enemmän käyttöä. Vehkeet ovat täysin käyttämättömiä, toimivat moitteetta ja pikkuveijariltakin löytyy mittaa enemmänkin kuin riittävästi, vaan eipä ole kelvanneet yhdellekään naiselle, kun näiden vehkeiden mukana tulee sen näköinen mies, että vastaantulijatkin vaihtavat kadun toiselle puolelle ja lapset rupeavat itkemään.
 
naapurin tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja köriläs:
Minä voisin lahjoittaa koko kaluston (pallit ja heppi) niille, joille tälle kalustolle olisi enemmän käyttöä. Vehkeet ovat täysin käyttämättömiä, toimivat moitteetta ja pikkuveijariltakin löytyy mittaa enemmänkin kuin riittävästi, vaan eipä ole kelvanneet yhdellekään naiselle, kun näiden vehkeiden mukana tulee sen näköinen mies, että vastaantulijatkin vaihtavat kadun toiselle puolelle ja lapset rupeavat itkemään.
:(

Vaikea uskoa ettet sä kenellekkään kelpais...Ootko edes yrittänyt lähestyä ketään? Nyt en siis tarkoita mitään läimäys perseelle ja "hei lähetäänkö naimaan" lähestymistä, vaan ihan normaalia hienovaraista lähestymistä.

Ja mä uskon että kukaan ei ole niin ruma etteikö pienellä panostuksella sais ehostettua ulkönäköä sen verran että edes jollekkin kelpaisi. Uudet vaatteet ja parturilla käynti voi jo saada ihmeitä aikaan. Kerro nyt edes minkä näköinen sä oikein olet, niin me muut saadan luoda susta jonkinlainen kuva päässämme :)
 
köriläs
Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja köriläs:
Minä voisin lahjoittaa koko kaluston (pallit ja heppi) niille, joille tälle kalustolle olisi enemmän käyttöä. Vehkeet ovat täysin käyttämättömiä, toimivat moitteetta ja pikkuveijariltakin löytyy mittaa enemmänkin kuin riittävästi, vaan eipä ole kelvanneet yhdellekään naiselle, kun näiden vehkeiden mukana tulee sen näköinen mies, että vastaantulijatkin vaihtavat kadun toiselle puolelle ja lapset rupeavat itkemään.
:(

Vaikea uskoa ettet sä kenellekkään kelpais...Ootko edes yrittänyt lähestyä ketään? Nyt en siis tarkoita mitään läimäys perseelle ja "hei lähetäänkö naimaan" lähestymistä, vaan ihan normaalia hienovaraista lähestymistä.

Ja mä uskon että kukaan ei ole niin ruma etteikö pienellä panostuksella sais ehostettua ulkönäköä sen verran että edes jollekkin kelpaisi. Uudet vaatteet ja parturilla käynti voi jo saada ihmeitä aikaan. Kerro nyt edes minkä näköinen sä oikein olet, niin me muut saadan luoda susta jonkinlainen kuva päässämme :)
Uskoisit kyllä, jos näkisit. Lähestymisyrityksiä on toki takana paljonkin, aina ns. "herrasmiestyylistä" brutaalimpiin ehdotuksiin, vaan lopputulos on aina ollut sama - ei kiitos, joku toinen kerta.

Panostusta vaatetukseen, käytökseen yms. ulkomuodollisiin tekijöihin on kokeiltu väsyksiin asti varsinkin nuorempana, mutta nyt kun "matkamittari" näyttää jo lähempänä 5-kymppiä, on turhautuminen syrjättänyt suurimman yritysinnon.

Partureita en ole työllistänyt, sillä hiusteni kasvua odotellessa useampikin parturi olisi voinut lopettaa toimintansa kannattamattomana.

Hassua yleensäkin, miten asiat menevät ristiin. Minulla kun on sellaista, mitä miehisemmätkin miehet saattaisivat kadehtia, vaan itse en tee sillä mitään. Toisaalta, tyytyisin itse noilta osin vähempäänkin, jos saisin muita avuja sen sijaan.



 

Yhteistyössä