vain yksi kives

  • Viestiketjun aloittaja kyklooppi
  • Ensimmäinen viesti
YLPEÄ isä
Olen 40v. Kaksi lasta ja yksi kives. Ei ole siis haitannut. Lasten saanti meillä on ollut vaikeaa (ilmeisesti vaimosta johtuen) mutta ei siis mahdotonta kun kaksi lasta on.Tsemiä!
 
Mitä
Minulla on vain yksi kives. Eikä minulla koskaan ole ollut kuin yksi kives (tutkittu juttu). Jonkinlainen kehityshäiriö. Mutta minulla on kolme tyttöä ja yksi poika. Kaikki samalle naiselle. Perhe-elämämme on mitä parhainta. Eli sillä ei todellakaan ole merkitystä onko yksi kives vai kymmenen kivestä. Olen seurustellut useamman kuin yhden naisen kanssa, ja ketään ei ole haitannut yksikiveksisyys. Se joka siitä mitään muuta virkkoo on joko aivokuollut tai muuten älykääpiö (Saattaa muuten ollla ureaa päässä). Ei muuta kuin elelee täysillä vain.
 
Saman kokenut
Mulla sama vika. En tiä johtuuko siit ettei se toinen palli ole laskeutunut pentuna, vai mistä. Ikäni oon kierrellyt nurkkia ja kääntänyt ahterini muihin päin saunassa ja pesutiloissa. Naisten kaa touhuaminenkin on jäänyt just siitä syystä vähiin. Tosi iso ongelma mulle. Voiskohan tuolle jotain tehdä, vaikka proteesia laittaa. Yllätyin lukiessani naisten kommentteja asiasta. Eiks teitä todellakaan haittaa yskipallisuus?
Tiedän miehenä tuon tunteen. Asia on erittäin iso ongelma miehille. Ikävä kyllä moni nainen ei ota sitä niin hyvin kuin täällä. Vaan siitä tulee samanlaisia kommenteja kuin muka pienestä peniksestä. Minulle on jopa nainen laukonut naamaan suoraan: onks sussa joku vamma? Anteeks mä en tiennyt että sä olet invalidi. Sitten sellainen hermostunut hymy naamassa rupesi pukemaan ja sanoi että mun on paras lähteä. Hemmetti että tuntui pahalta.
 
Viimeksi muokattu:
Olet harvinaisuus
Ei merkitystä:)
Monelle naiselle on. Monikaan nainen ei halua olla miehen kanssa jolla on vaan yksi kives. Mutta eihän monikaan mies halua olla naisen kanssa jolla on vain yksi rinta.

Kyllähän moni mies säpsähtäisi riisuisi naisen ja se paljastuisi yksirintaiseksi: http://static.iltalehti.fi/pinnalla/yksirintaiset_monokini3_iq.jpg

Minulle kyllä kelpaa yksirintainen nainen sillä eihän nainen sille mitään voi, mutta todella moni mies ei kelpuuta tuollaista naista.

Sama on naisilla kivesten kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä