Vainoharhaisuutta ilmassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "plääh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"plääh"

Vieras
Olen viimeisilläni raskaana ja seksiä tekisi mieli oikeestaan koko ajan mutta mies ei jostain syystä halua...
Noh, mulla sitten tietysti nousee kaikki pirut tuolta jostain ja nyt olen ihan varma että miehellä on joku toinen jolta saa... Helppoa se ainakin olisi koska on 4-6 päivää viikossa toisella paikkakunnalla töissä.
Olen yrittänyt kauniisti ottaa asiaa puheeksi mutta mies ei puhu :( Siis en tuota toista naista vaan sitä miksei halua :D

Viimesillään raskaana. Ehkä sitä ällöttää tökkiä vauvaa päähän ja ei uskalla sanoa sitä, kun ottaisit sen itseesi "yhyy et haluu mua kun mulla on niin iso maha"?

Moni mies ei halua seksiä kun nainen on viimeisillään raskaana. Mutta voi sillä toinenkin olla. Vaikea täältä käsin lähteä sanomaan. Onko jotain muita "pettämisen merkkejä"?

[QUOTE="vempula";24557108]Moni mies ei halua seksiä kun nainen on viimeisillään raskaana. Mutta voi sillä toinenkin olla. Vaikea täältä käsin lähteä sanomaan. Onko jotain muita "pettämisen merkkejä"?[/QUOTE]

No kun olen sanonut että sano vaan jos se johtuu minusta / tilastani ettet nyt halua muttei kuulemma ole siitä kiinni...
Muita pettämisen merkkejä... hmmm... eipä ole muutakaan hellyyttä ollut pitkiin aikoihin ja syyttää mua mitä ihmeellisimmistä asioista. Ei tule välttämättä käymään kotona jos on yhden päivän vapaa (vetoaa rahaan - tulee kalliiksi tulla yhden päivän takia...)
No en tiedä, kai nää on vaan mun omassa päässäni kehittelemiä vainoharhaisuuksia...

[QUOTE="plääh";24557211]No kun olen sanonut että sano vaan jos se johtuu minusta / tilastani ettet nyt halua muttei kuulemma ole siitä kiinni...
Muita pettämisen merkkejä... hmmm... eipä ole muutakaan hellyyttä ollut pitkiin aikoihin ja syyttää mua mitä ihmeellisimmistä asioista. Ei tule välttämättä käymään kotona jos on yhden päivän vapaa (vetoaa rahaan - tulee kalliiksi tulla yhden päivän takia...)
No en tiedä, kai nää on vaan mun omassa päässäni kehittelemiä vainoharhaisuuksia...[/QUOTE]
Jep, luultavasti vain sun vainoharhaa. Ehkä mies panikoi tulevaa?

Yhteistyössä