Vaipat ja muovipöksyt

  • Viestiketjun aloittaja Poika 123456
  • Ensimmäinen viesti
Poika 123456
Tänään mietin, että mistä johtuu että osalla meistä on ”kaipaus” vaippoihin ja muovihousuihin. Saattaa tuntua ”hullulta”, mutta kun tänään aamulla ns. kukolaulun aikaa nousin ylös, niin ensimmäinen lieneen ajatus, että jospa tänään! Kaivelin sitten kaapin kätköjä, aamutoimien jälkeen ja sieltä löysin vaippapussi. Vaippapussista otan MyDiapr Black vaipan. Olin muuten pussin viimeinen. Makuhuoneessa sitten yöpuvun pöksyt pois jalasta, ja ihan kuin joku komentaisi että nyt laitetaan ”pojalle” vaipat jalkaan. Kuulenko harhoja, sillä kodissan ei ole muita kuin minä yksin. Laitan vaipat ja vaipan päälle vaippaliinan, sitten vielä Suprima muovihousut jalkaan. Katson sitten pitkät vanhanajan kalsarit jalkaan ja verkkarit, t-paita ja villasukat. Nyt tuntuu kuin olisi jossain ihmemaassa. Nyt kun tätä naputtelen, housuissa on useampi pissa, ja olo on mukava. Mutta silti joskus ”epätoivon laaksossa”, esitän kysymyksen itselleni, miksi? Olenko lapsuudessa jäännyt jotakin vaille vai onko minussa jotain vikaa! Toivottavasti tämä nyt ei loukkaa ketään, nämä minun sunnuntai aamuiset ajatukset!
 
myöskin minä
Minä Olin silloin 12w jos muistan oikein, Äitini oli lähtenyt naapuriin juoruamaan.
Minä penkoin komeroita ja löysin vaippoja joita katselin hetken ennen kuin ymmärsin mitä ne ovat. Ja heti teki mieli kokeilla niitä eli poika alaste ja vaippa sen koipiin. Sen jälkeen löysin mun vanhan tutti pulloni ja täytin sen limulla.
Sen jälkeen sänkyyni selälleni ja sitä pulloa imemään sekä jokeltamaan kuten olen
nähnyt vauvojen tekevän. Minä en huomannut että äitini ja sen kavereita oli tullut meille. Vasta kun heillä petti pokka ja rupesivat mulle nauramaan. Huomasin heidät ja äitini tuli sekä avasi multa vaippani, Hellanen aika vaavi on vielä kuiva se sanoi, Tarvitseeko vaavi tissiä täällä on monta tissiä sulle ja kaikki nauramaan mulle. Kyllä on jälkeen päin hävettänyt minua mun tempaukseni.
 
vierailija
Ole lukenut aikani kuluksi näitä juttuja. Tuli mieleen muovihousut työskentelin 50 ja 60 luvulla lastentarhas siihen aikaa voi sanoa et varmaa jokaisella lapsella oli muovihousut ja harso vaippa. Meil vaihdettu 2 kertaa päivässä aamulla piti olla kotoa vaihdettu kuiviin ja 2 harsoa mukana päiväunille myös niin sanotut kuiville lapsille laitettii muovihousut sitä en muista mihin laitettii pissa vaippa kotiin vietäväksi oliko silloin muovipusseja. Nykyisin olen itsekin vaipan käyttäjä ja muovihousut lisä suojana niin se vaa menee
 
vierailija
Nais ystäväni pyytää että pukeudun vaippoihin ja muovi housuihin kun matkustamme autolla tai vietämme koti iltaa. On tilannut minulle niitä netistä. Se ei kyllä kiihota minua yhtään mutta hänestä se on kiihotavaa. Varsin kun hän tietää että ole pissannut niihin.
 
vierailija
On nämä fetissit jänniä…
Meillä on puolisoni kanssa erinomainen parisuhde ja seksikin toimii hienosti.
Silti itselläni on fetissi muoviin, erityisesti tykkään muovisista vaippaliinoista, muoviessuista ja sadevaatteista.
Joidenkin mielestä tämä on ihan hölmöä, mutta itse koen tämän rikkautena.

Erityisen ihanan tästä asiasta tekee, että vaimoni hyväksyy tämän. Siitä hänelle iso kiitos. On upeaa harrastaa fetissiä yksin, mutta puolison kanssa vielä monta kertaa hienompaa! Se tunne, kun olen laittanut boxereihin vaippaliinan tai olen pukenut päälleni pelkän muoviessun. Ja sitten vaimoni alkaa hyväilemään minua. Tietäähän sen, että mihin se sitten johtaa!

Vielä kun löytäisi jostakin vanhoja muovipintaisia vaippoja. Sellaisia mitä tuli vaippaliinojen ja suorakaidevaippojen jälkeen.

Kaikkea hyvää meille fetisisteille ja erityisesti vaippailjoille. Taidan mennä laittamaan muovisen vaippaliinan pikkupöksyihin!
 
vierailija
Olin alkukesästä ulkomailla muutaman viikon ystävän perheen luona .mutta ihmettelin heidän 4 vuotiasta poikaa jolla oli vaipat käytös tai muovihousut jotka olivat paksuhkoa kirkasta vähän mattapintaista mutta notkeaa materiaaliltaan. Vaippa oli suorapötkylä jossa teppi niinkun meillä siteissä joka liimattiin muovihousuun katsoin vaippa paketista imukyky 7dl. poika saattoi käydä vc milloin muisti riisui housut ja laittoi takasin
.Oli mun mielestä omatoiminen joskus oli varmaa useimmat pissat vaipassa kun illalla meni pesulle yöllä ei käytetty kun tavallisia vaippa housuja jotka oli joka aamu aivanvan täynnä pissaa koko lomani aikana pojalla ei ollut käytössä kuin päivällä muoviset housut. kysyin miksi käyttää vaippaa on ihan yleistä näissä kulttuurissa.
 
vierailija
Jatkan edellistä kirjoitusta ajattelin jos olisin ollut pidempää olisin kyllä opettanut pojan päiväkuivaksi .rupesin hoputtamaan et pisssalle vessaa mutta poika näytti housuja kysyin pojan äidiltä mitä hän tarkoittaa että pissa on vaipassa vein kuitenki pojan vessaa ja teki tarpeensa pönttöön mutta vaippa oli jo kostea kysyin laitetaanko kuiva vaippa. ei tarvitse ajattelin että ei tuon ikäinen pissaa 1 desin kerralla koska varmaa illalla oli useammat pissat vaipassa .tein usein pojan kanssa iltatoimet käytin pesulla ja laitoin talkkia ja yövaipan mutta niistä muovihousuista olivat varmaan tosi hyvä laatuiset koska eivät kovettuneet yhdet vanhemman näköiset housutkin olivat aivan pehmeät varmaan olivat jalassa mukavat paitsi pissat vaipassa poika oli tottunut eikä se tuntunut häiritsevän.muistan omalla tytöllä kun käytin 60 ja 70 luvulla harsoja muovihousuissa jotka pissa kovetti haaroista rapisivat liikkuessa.pojan housut olivat tilattu ameriikasta vyötärö ja lahkeresorit olivat leveitä eivät painaneet ihoa.
 
vierailija
Jatkan edellistä kun olin vuoden vaihteessa ystävien luona 4kk edellistä. pikku poju oli täyttänyt 5. Oli päässyt päivä vaipoista pojan äiti kertoi et yöllä tarttee vaipan koska pissaa joka yö.seurasin siellä ollessa miten he toimivat illalla laitettii hyvissä ajoin muovihuosut ja suojavaippa housuihin oli uudet keltaiset muovihousut samaa materiaalia kuin vanhemmat housut jalka aukossa tuplaresori yhtenä iltana kun istuttiin vähän myöhempää poika oli mun sylissä tunsin pissa oli vaipassa mutta nukkumaan mentiin vaippaa vaihtamatta aamulla kun poika heräsi sanoin että voin käydä ottaa pissa vaipan pois .vaippa oli aivantäynnä ja muovihousutkin pissassa mutta lakana sängyssä kuiva .äiti toi kuivat muovihousut ja sanoi että laita vaippa kun menemme kauppaa kysyin äidiltä tartteeko ulkoilessa olla vielä vaippa sanoi että ei tartte vessoja etsiskellä jos sattuu pissa hätä .saavuimme kotiin parintunnin päästä riisuin pojan ja kysyin että onko pissa hätä äiti kokeili vaippaa ja oli pissa mennyt sanoi hänelle että pissa saa olla .päivä unille mennessä otetaan pois päikkärelle laitoin haukka housut jotka olivat kuivat herätessä ja heti vc
joka ilta poika kerkesi pissata vaippaa ennen nukkumaan menoa olen sitä mieltä että yö vaippa laitettii liian aikaisin illalla Mutta eihän se mulle kuulu.
 
vierailija
Jatkan edellistä kirjoitusta ajattelin jos olisin ollut pidempää olisin kyllä opettanut pojan päiväkuivaksi .rupesin hoputtamaan et pisssalle vessaa mutta poika näytti housuja kysyin pojan äidiltä mitä hän tarkoittaa että pissa on vaipassa vein kuitenki pojan vessaa ja teki tarpeensa pönttöön mutta vaippa oli jo kostea kysyin laitetaanko kuiva vaippa. ei tarvitse ajattelin että ei tuon ikäinen pissaa 1 desin kerralla koska varmaa illalla oli useammat pissat vaipassa .tein usein pojan kanssa iltatoimet käytin pesulla ja laitoin talkkia ja yövaipan mutta niistä muovihousuista olivat varmaan tosi hyvä laatuiset koska eivät kovettuneet yhdet vanhemman näköiset housutkin olivat aivan pehmeät varmaan olivat jalassa mukavat paitsi pissat vaipassa poika oli tottunut eikä se tuntunut häiritsevän.muistan omalla tytöllä kun käytin 60 ja 70 luvulla harsoja muovihousuissa jotka pissa kovetti haaroista rapisivat liikkuessa.pojan housut olivat tilattu ameriikasta vyötärö ja lahkeresorit olivat leveitä eivät painaneet ihoa.
Muistatko milloin tuli käyttöön muoviset vaippaliinat? Millaisia kokemuksia sinulla on niistä?
 
vierailija
Eiköhän nuo vaippaliinat tullut käyttöön jo 60- luvulla. Itselläni on niistä ihania kokemuksia, koska ne ovat olleet fetissini jo nuoresta lähtien.
60-luvun puolivälistä lähtien jo käytössä sideharsovaippojen kanssa korvaten vähitellen muovihousut.
Vaippaliinoja oli useita malleja: taskuttomia, taskullisia, yks solmuista. Värillisiä vaippaliinojakin muistan nähneeni 80-luvun loppupuolella.
 
vierailija
60-luvun puolivälistä lähtien jo käytössä sideharsovaippojen kanssa korvaten vähitellen muovihousut.
Vaippaliinoja oli useita malleja: taskuttomia, taskullisia, yks solmuista. Värillisiä vaippaliinojakin muistan nähneeni 80-luvun loppupuolella.
Miten tuo yks solmuinen malli toimikaan? Muistan kanssa itse tuollaisen lapsena nähneeni. Suurin osa vaippaliinoista taisi tulla Ruotsista. Tehtiinköhän Suomessa noita ollenkaan?
 

Yhteistyössä