väitätkö ihan tosissasi, että kun nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elovena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elovena

Vieras
menee suunniteltuun sektioon tuntematta ainoatakaan supistusta, makaa leikkauspöydällä ja lääkäri viiltää mahan auki ja vetää vauvan ulos, kuka ihan tosissaan väittää että sillon nainen synnyttää???

synnyttää= tekee jotain syntymän eteen.

sehän on leikkaus, ihan samankaltainen kun mikä tahansa vatsan alueen leikkaus! ainoa ero, että vauva vedetään ulos!

Tää on niin tätä. Itse kärvistelin vuorokauden suppareissa, ponnistin yli tunnin, kohtu repesi, meinasin kuolla. Minut elvytettiin, vauva hätäsektioitiin ja vauvaraasukin pelastui. Taju kankaalla 2 vuorokautta, sairaalassa 1,5 viikkoa. Siis. En ole synnyttänyt. Jes.:D

No eikö siinä jotakin synny (se vauva, tiedätkö, mitä äiti on kantanut yleensä noin 10 kuukautta?), eli silloin se on synnytys. Miksi pitää yksinkertaisista asioista tehdä niin tavattoman hankalia..??

Mikä on jutun pointti? Mä olen kolme kertaa synnyttäny jajoka kerta ollu tunti synnytyksen jälkeen ihan kunnossa. Kolmas syntyi keskiviikkona ja lauantaina olin farkut jalassa Bauhausissa, eli aivan varmasti olen päässy helpommalla kun leikatut.

joo ja jos et synnytä täysin ilman kivunlivityksiä niin olet luuseri ja huono synnyttäjä! et oo sillon kokenu kunnon synnytystä,jos oot kipulääkettä ottanut! vain luomusynnytys on AITO täysin oikea synnytystapa ja vain sellaisen kokeneet ovat kunnon äitejä! ai niin joo ja sitten jokainen kunnon äiti imettää! NÄIN ON!

EVVK

Silloin kun naisen mahasta tulee lapsi ulos tavalla kuin tavalla itse käytän termiä synnytys. Muut saa mun puolesta käyttää tapahtumasta ihan mitä nimitystä tahtovat. Tuskin tämä edes on kuuma aihe muualla kuin mammapalstoilla. :p

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo ja jos et synnytä täysin ilman kivunlivityksiä niin olet luuseri ja huono synnyttäjä! et oo sillon kokenu kunnon synnytystä,jos oot kipulääkettä ottanut! vain luomusynnytys on AITO täysin oikea synnytystapa ja vain sellaisen kokeneet ovat kunnon äitejä! ai niin joo ja sitten jokainen kunnon äiti imettää! NÄIN ON!

Komppaan tätä. Ja kertakäyttövaipat ja tutit on paholaisen keksintöjä!

Mä olen kiireellisellä sektiolla synnyttänyt tai siis lapsi syntyi sillain. Miten sen nyt voikaan sanoa(?) Tällä samalla logiikalla mä en ole tuota lasta myöskään alulle laittanut. Meinaan todennäkösesti olen maannut selälläni tekovaiheessa enkä varsinaisesti ole asian eteen mitään tehnyt ;) Samapa tuo. Tuolla se lapsi nyt kuitenkin tyytyväisenä nukkuu, tuli sitten maailmaan oikealla tai väärällä tavalla.

Mulle tehtiin hätäsektio ponnistusvaiheessa, ja kakkosen synnytin luomuna.Samaa mieltä olen, että jos ihan vaan pötköttelee ja muut hoitaa homman, leikkaus se on vaikka siinä vauva syntyykin. Sori! Tässäpä ei oikein voi sanoa kuka on oikeassa ja kuka väärässä, ja so what, kai kaikilla saa mielipide olla.

Hyvää sektiopäivää meidän pienelle siis. Äiti on pahoillaan ettei sinua koskaan synnyttänyt. ...voisi raukka olla ihmeissään et kukas hiivatti se oikea äiti sit on..no minäkö selittämään et niin,katsos se oli se lääkäri setä nimeltä erkki mönkkönen joka sinut synnytti...

Yhteistyössä