Vajaa 2 viikkoa lomaa takana ja mä olen ihan hermoraunio! *purkaus*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhap

Vieras
Vajaa kaksi viikkoa siis oltu lomalla eli lapset kotona ja mä en kestä enää! Ei hetken rauhaa lasten tappelulta. "Äiti, toi teki sitä, toi teki tätä, toi löi, toi matkii, mä en halua tota, mä haluan tätä, toi haukkuu, äiti äiti ÄITIII!!" Mulla niin hajoo pää kun en saa HETKEÄKÄÄN olla rauhassa. Ei tämä mitään lomaa ole! Kaikkea kivaa ollaan puuhailtu yhdessä, ulkoiltu, käyty puistoissa ja kyläilty, pelailtu, leivottu jne jne mutta siltikään ei ole hyvä. Välillä tulee ajatus, että miks helvetissä mä olen mennyt hankkimaan lapsia kun en kestä ilman omaa aikaa?

Olen jäämässä työttömäksi ja toi on se pahin skenaario mitä pelkään tapahtuvan. Meillä ei ole sukulaisia tai muuta tukiverkkoa joten jos joudun olemaan lasten kanssa 24/7 kokoajan niin pää kyllä hajoaa. Kerhoihin jne olisi pitänyt ilmoittautua jo keväällä.

Mun suunnitelma on lähteä opiskelemaan asap mutta tässä kohdalla kun saa tiedon että kenkää tulee ei opiskelupaikkoihin enää pysty syksyksi hakemaan. Hieno ajoitus!

Ole armollinen itsellesi ja pistä välillä muksut tuijottamaan DVD:tä. Tai kylppärin lattialle maalaamaan vesiväreillä (yksitellen), helppo suihkuttaa puhtaaksi.

[QUOTE="vieras";23667587]Mun suunnitelma on lähteä opiskelemaan asap mutta tässä kohdalla kun saa tiedon että kenkää tulee ei opiskelupaikkoihin enää pysty syksyksi hakemaan. Hieno ajoitus![/QUOTE]

Joihinkin oppilaitoksiin jää aina tyhjiä aloituspaikkoja joihin voi yrittää päästä jopa syksyllä just ennen koulujen alkua. Kannattaa ainakin kysellä jos ei kaikista halutuimmille aloille meinaa suuntautua.

[QUOTE="heh";23667591]Ole armollinen itsellesi ja pistä välillä muksut tuijottamaan DVD:tä. Tai kylppärin lattialle maalaamaan vesiväreillä (yksitellen), helppo suihkuttaa puhtaaksi.[/QUOTE]

Ovatkin tänään katsoneet lastenohjelmia koko aamupäivän. :kieh: Siitäkin toisaalta saavat tappelun aikaiseksi. "toi on mun edessä, toi koskee muhun, mä en halu kattoo tota, mä halun kattoo tota" jne. Huokaus. Jotenkin kuitenkin naurattaa tämä tilanne. Onneksi pääsen ensiviikolla töihin. Tuota kylppärimaalamista voisi kokeilla kun tulee seuraava paha hetki.

Yhteistyössä