Vakaasti harkiten päätin lähteä vieraisiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Tää fiilis on vaan niin uskomaton, oikein mahanpohjasta kutittaa :heart: Men melkein malttais odottaa!
Kun tuo äljäke tuossa nyt kerran otti ja nukahti sohvalle, mä aion tässä hetken istuttuani lähteä.. ja ottaa eilen aloittamani Stephen Kingin kirjan mukaani peiton alle :p

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Mikä Kingin kirjoista siullon menossa, ne on hyviä kun vaan jaksaa loppuun lukea. :D

Mä aloitin ton Kuulolla-opuksen.. hurjaa ku meni heti asiaan ja mulla meni puolet yöstä sitä kirjaa ahmiessa. Ja aina ne jaksaa loppuun, pakko! :D

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mikä Kingin kirjoista siullon menossa, ne on hyviä kun vaan jaksaa loppuun lukea. :D

Mä aloitin ton Kuulolla-opuksen.. hurjaa ku meni heti asiaan ja mulla meni puolet yöstä sitä kirjaa ahmiessa. Ja aina ne jaksaa loppuun, pakko! :D
Minen o pitkään aikaan mitään kirjaa lukenu ja tuokin on varmaan jotain uusinta Kingiä. Ja kyllä ne jaksaa loppuun, vaan joissakin se alku oli sellanen tapahtumaköyhä.
Hohto ja uinu uinu lemmikkini jääneet mieleen, parempia kirjoina kuin elokuvina.

Minen o pitkään aikaan mitään kirjaa lukenu ja tuokin on varmaan jotain uusinta Kingiä. Ja kyllä ne jaksaa loppuun, vaan joissakin se alku oli sellanen tapahtumaköyhä.
Hohto ja uinu uinu lemmikkini jääneet mieleen, parempia kirjoina kuin elokuvina.

Mie luin uinu uinu lemmikkini-kirjan tossa loppuvuodesta :D Toi Kuulolla oli joku 2008 julkaistu pokkari, että uutta joo.. ja vähän omituista, kun yleensä se aloittaa kirjansa vähän "hitaasti" lämmitellen, mutta tossa hypättiin samantien asiaan. Mie sain äljäkkeeltä joululahjaksi kasan Kingin kirjoja, joita en oo vielä lukenut :saint:

Kyllä sängyssä lukeminen vain on mukavaa :) Minulla on kesken Åsa Larssonin uusin, vuorottelen sen ja pääsykoekirjan välillä. Seuraavaksi ajattelin lukea juuri tuon Uinu uinu lemmikkini, ostin sen kirpputorilta pokkarina, enkä muista olenko koskaan lukenut sitä. Kuulolla oli hyvä myös!

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mä sain ton Kuulolla joulupukilta 2007. Hyvä kirja, kuten kaikki Kingit. Ihan ku oisin kirjakaupassa nähny jonkun uuden :whistle:

Molin aika otettu, sain lahjaksi ton Kuulolla ja sitten vieläpä Liseyn tarinan.. ja sitten tuo reppana oli kiertänyt kuukauden päivät divareita, kun noita vanhoja ei kauheasti enää myydä missään :)

Mie luin uinu uinu lemmikkini-kirjan tossa loppuvuodesta :D Toi Kuulolla oli joku 2008 julkaistu pokkari, että uutta joo.. ja vähän omituista, kun yleensä se aloittaa kirjansa vähän "hitaasti" lämmitellen, mutta tossa hypättiin samantien asiaan. Mie sain äljäkkeeltä joululahjaksi kasan Kingin kirjoja, joita en oo vielä lukenut :saint:

:whistle: nautinnollisia lukuhetkiä :D

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Mä sain ton Kuulolla joulupukilta 2007. Hyvä kirja, kuten kaikki Kingit. Ihan ku oisin kirjakaupassa nähny jonkun uuden :whistle:

Molin aika otettu, sain lahjaksi ton Kuulolla ja sitten vieläpä Liseyn tarinan.. ja sitten tuo reppana oli kiertänyt kuukauden päivät divareita, kun noita vanhoja ei kauheasti enää myydä missään :)

Liseyn tarinan jätin kesken, itse en oikein tykännyt siitä stalkkaamisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Mie jo olin tulossa potkasemaan siuta :kieh: Ei minnekään vieraisiin saa mennä..mut tuo nyt sallitakoon :D

Parempi ois, mulla ois kerrankin tässä mahdollisuus pyöriä peiton alla kirjan kanssa iiiihan yksin jos tuo nyt ei tuosta herää ja tunge sänkyyn :D
Se nukkuu kyllä siinä vieressä vaikka mie luen yövalo päällä, mutta sillon minen voi pyöriä sen kirjan kanssa siellä asennosta toiseen :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Liseyn tarinan jätin kesken, itse en oikein tykännyt siitä stalkkaamisesta.

Minen pysty jättää yhtäkään Kingin kirjaa kesken.. Liseyn tarina oli ihan intressantti, vaikka vähän.. hmm, puuduttava joillain sivuilla, mutta se loppu korvas sen mulle hyvin.

Yhteistyössä