A
AARRGGHHHHH
Vieras
minä revin itseni kuudelta ylös koiran kanssa aamulenkille (mies käyttää sen aina aamuisin), käyn suihkussa etsin itselleni vaatteet, herätän lapsen, puen sen, pakkaan kamat mukaan, lähdetään liikkeelle, vien lapsen hoitoon, tankkaan auton, menen töihin, olen jaloillani ja liikkeessä lähes 9h työpäivän, haen lapsen, käydään kaupassa, käytän koiran ulkona ja mitä tekee mies? NURISEE JA VALITTAA, PASSUUTTAA JA VOIVOTTELEE ja mä kuristan sen kohta, MÄKIN HALUAN HETKEN HENGÄHTÄÄ!!
"hae mulle särkylääke, tuo mulle mehua, et sitten mitään järkevämpää ostanu kaupasta, en syö tota...." jumalauta ku 2vuotias kakara.
tosin tarvii sanoo et onneks tää on harvinaista!! viimeks tainnu 4v sitten sairastaa.. mutta SILTI. *huutaa*
(eikä varmaan tarvitse edes mainita miten ne päivät menee kun MINÄ sairastan.....!!!!!!)
"hae mulle särkylääke, tuo mulle mehua, et sitten mitään järkevämpää ostanu kaupasta, en syö tota...." jumalauta ku 2vuotias kakara.
tosin tarvii sanoo et onneks tää on harvinaista!! viimeks tainnu 4v sitten sairastaa.. mutta SILTI. *huutaa*
(eikä varmaan tarvitse edes mainita miten ne päivät menee kun MINÄ sairastan.....!!!!!!)