vakioaihe: sairastava mies... ARGH mä muutan pois täältä kunnes se on taas terve!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AARRGGHHHHH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AARRGGHHHHH

Vieras
minä revin itseni kuudelta ylös koiran kanssa aamulenkille (mies käyttää sen aina aamuisin), käyn suihkussa etsin itselleni vaatteet, herätän lapsen, puen sen, pakkaan kamat mukaan, lähdetään liikkeelle, vien lapsen hoitoon, tankkaan auton, menen töihin, olen jaloillani ja liikkeessä lähes 9h työpäivän, haen lapsen, käydään kaupassa, käytän koiran ulkona ja mitä tekee mies? NURISEE JA VALITTAA, PASSUUTTAA JA VOIVOTTELEE ja mä kuristan sen kohta, MÄKIN HALUAN HETKEN HENGÄHTÄÄ!!
"hae mulle särkylääke, tuo mulle mehua, et sitten mitään järkevämpää ostanu kaupasta, en syö tota...." jumalauta ku 2vuotias kakara.
tosin tarvii sanoo et onneks tää on harvinaista!! viimeks tainnu 4v sitten sairastaa.. mutta SILTI. *huutaa*
(eikä varmaan tarvitse edes mainita miten ne päivät menee kun MINÄ sairastan.....!!!!!!)

Alkuperäinen kirjoittaja Palstan KAUNOTAR:
onko miehesi oikeasti kipeä vai kuvitteleeko vain ja passuuttaa sinua?

on se ihan oikeesti. lähes 40astetta kuumetta ja huono olo. ja kyllä mä sitä hoivaan ja hellin ja mielellään tuon sille mehua ja jotain syötävää, mutta toi passuutus mua ottaa päähän, mäkin tahdon hetken istua alas rankan päivän jälkeen..

Älä välitä, samaan kastiin kuuuluu varmasti moni muukin mies! Meillä ihan samanlainen..Ke alkoi niiskuttamaan, to haki sairaslomaa ja sai sitä 5pv.Lekuri oli sanonut ettei saa tehdä mitään, ei edes tiskata!Kyse oli siis ihan pienestä flunssasta, ei edes kuumetta ollut.No, ukko otti tämän sitten niin kirjaimellisesti et makasi tuon 5 pv perse homeessa ja minä hoidin meidän 4 muxua, siivosin, tein ruuan etc eli ne normiasiat. Eihän siinä muuten mitään mutta kun itselläni sattuu olemaan jalka tohjona ja kepeillä kuljen niin huumori meinas loppua kun herra ei muuta tee kun makaa ja valittaa ja voi voi..Olut kyllä maistui sekä pe että la-iltana.. No, eilinen sillä oli viä saikkua niin johan piti alkaa aamusta huutamaan ja valittamaan kuinka hän joutuu sairaslomalla viemään yhden lapsista tarhaan!!!ja matkaa on se 400m.. Mun ois kai pitänyt kepeillä köpötellä??
Se on jännä juttu että me kotiäidit ei saada sairastaa,sairauslomaa ei tipu, pää kainalossakin on tehtävä ruoka perheelle, pestävä pyykit ja huolehdittava lapsista.. Ja tämä nyt ei ollut mikään valitus, vaan olen usein miettinyt tätä tasa-arvoa ja todennut että näin se vain menee.

tsemppiää sulle ap, hengessä mukana!! =)

No mut mä oon mietiskelly tätä, että mitä kaikkea äiti-ihmisen ny vaan on pakko tehdä vaikka pää kainalossa, kun se tulee niin monessa keskustelussa esiin. Ja ihmettelen, että jos talossa kerran on toinen aikuinen, niin minkä se voi, jos vaan pistät maate ja isket kynnet kiinni patjaan ja alat örisemään? Ennen pitkää se ottaa lusikan kauniiseen käteen.

Eli onko sitä ikinä nämä oikeesti kokeilleet, jotka väittävät ettei se ole mahdollista? Koska voihan teiltä mennä vaikka selkä poikki, ja sitten ette kyllä tee yhtikä mitään paitsi kasvata hometta kankkuvakoon...

Alkuperäinen kirjoittaja Raffeli:
Alkuperäinen kirjoittaja AARRGGHHHHH:
minä revin itseni kuudelta ylös koiran kanssa aamulenkille (mies käyttää sen aina aamuisin), käyn suihkussa etsin itselleni vaatteet, herätän lapsen, puen sen, pakkaan kamat mukaan, lähdetään liikkeelle, vien lapsen hoitoon, tankkaan auton, menen töihin, olen jaloillani ja liikkeessä lähes 9h työpäivän, haen lapsen, käydään kaupassa, käytän koiran ulkona ja mitä tekee mies? NURISEE JA VALITTAA, PASSUUTTAA JA VOIVOTTELEE ja mä kuristan sen kohta, MÄKIN HALUAN HETKEN HENGÄHTÄÄ!!
"hae mulle särkylääke, tuo mulle mehua, et sitten mitään järkevämpää ostanu kaupasta, en syö tota...." jumalauta ku 2vuotias kakara.
tosin tarvii sanoo et onneks tää on harvinaista!! viimeks tainnu 4v sitten sairastaa.. mutta SILTI. *huutaa*
(eikä varmaan tarvitse edes mainita miten ne päivät menee kun MINÄ sairastan.....!!!!!!)

Tartun ehkä epäolennaisuuksiin, mutta mulla pisti silmää toi, kuinka huonosti sun päivä on "järjeselty." Omat ja lapsen vaatteet vois kattoa illalla valmiiksi. Samoin tavarat vois pakata jo illalla. Auton vois tankata jo edellisenä päivänä..

meil ei nyt ollu ihan tavallinen aamu.... tultiin eilen myöhään kotiin ja jätin kaiken suosiolla aamuun, tietämättä että mies tulee yöllä kipeäksi. autoa en saanu illalla kotiotullessa tankattua kun pankkikorttini oli unohtunut miehen lompakkoon enkä jaksanut sit enää lähteä.
tollanen epäolennaisuuksiin tarttuminen on aika ärsyttävää kun ei voi tietää mikä tilanne siellä toisessa päässä on.. :/

Kuulostaa mun vaimolta. Siitä on tullut 5 vuotias. Minä hoidan ostoksen, Teen ruoan.siivoan, pesenpyykit. Jos joskin pyydän että hän tekisi jotain niin sitten on huono olo, tai menkat tai pitäisi tehdä töitä mutta ei sitten tee kun valittaa tai katsoo televisiota.. Onneksi ei ole koiraa tai lasta. Eli kyllä naisetkin osaa olla kädettömiä..

Yhteistyössä