vakipano-nuorempi mies

  • Viestiketjun aloittaja elli
  • Ensimmäinen viesti
elli
HEI! Kertokaa miehet mitkä saa haluamaan vanhempaa naista. Minulla vakipano kymmenen vuotta nuoremman miehen kanssa jo useita vuosia. Osaamme nauttia seksistä kaikin tavoin.
 
Zorro
Kun on kokemusta elämästä ei hötkyile ja on sinut oman kroppanssa kanssa. Upeaa katsoa naista joka nauttii seksistä eikä mieti, että miltäköhän minä nyt näytän jne.

Ja osaaminenhan on aivan toista luokkaa kun pikku kimmoilla jotka hämmästyvät kikkelin kokoa stondiksessa ja sitä miten se mahtuu tonne omaan koloon.

Mutta kerro sinä mikä saa sinut ottamaan nuoremman miehen?
 
elli
Nuorempi mies.. on halukas oppimaan ja kokemaan kaikki nautinnot. Osaa myös antaa hyvää seksiä. Olemme nautineet suuseksistä , nauttien loppuun asti. Peppuseksiäkin kokeilimme, ei ollut meidän juttu. Se on nasta juttu meidän suhde.
 
  • Tykkää
Reactions: Marko30
Kokeillut
Hei. Minulle vanhempi nainen oli upea kokemus. ikäeroa oli 10v. Homma toimi loistavasti ja siinä oppi itsekkin uusia asioita. Kaikki oli luonnollista ja ilman minkäänlaista painetta. Hän halusi samaa kuin minä, asioista puhuttiin niiden oikeilla nimillä. Kai se oli se kypsyys, mikä Hänestä huokui. Suuseksi vietiin ekaa kertaa loppuun asti. Harmi vaan, että kärähdettiin, sen koommin en ole Rouvasta mitään kuullut. Toivottavasti vielä josku kuulen. . .
 
Kolli
Joskus olen tosin kuullut että tuon halun takana olisi jokin henkinen juttu. Kerran jossain kapakassa nuorena miehenä kuulin vanhemmalta naiselta että syynä olisi lapsena/nuorena koettu ""järkytys"" esim. vanhempi nainen on yllättänyt pojan runkkaamasta/katsomasta videoita/lehtiä tms. ja pistänyt asian leikiksi. Mutta kai se on se kokemus, nuoremmat naiset makaavat kuin lahna odottaen valmista ja pettyvät odotuksissaan. Kaikki syy on tietysti miehessä. Oma vaimoni on kuin nuori tyttö; estoinen ja häveliäs. Ollaan yli 40-kymppisiä ja kieltämättä hyvä mielikuvitus on joskus tarpeen. Muija ei suostu suuseksiin, ei osaa ratsastaa ja peppuseksistä on turha nähdä untakaan. Kateeksi käy Elli sinun kultaasi!
 
onnellinen
Ja minulla se ""vakipano"" ihan oma rakas.sulhaseni :)
Itse olen 50v. ja sulhaseni 36v. Kaikki toimii aivan loistavasti,myös muuallakin kuin sängyssä!
Eihän se iästä ole kiinni,mikään asia.
Hmm..tottahan se tietty on et me aikuiset naiset osaamme nauttia siitä seksistäkin täysillä!Muusta puhumattakaan.
Ei ole tarvetta enää lapsen tekoon.On aikaa huolehtia itsestään ja siitä rakkaastaan.
 
Täh
HEI! Kertokaa miehet mitkä saa haluamaan vanhempaa naista. Minulla vakipano kymmenen vuotta nuoremman miehen kanssa jo useita vuosia. Osaamme nauttia seksistä kaikin tavoin.
Ei kyllä tulisi mieleenkään ottaa vanhempaa naista panokaveriksi. Ihmettelen nykysuuntausta kun naiset asettelevat hakukriteerejä ikäistään jopa 10v nuorempiin. Mikä lapsen kaipuu naisilla nykyään on?
 
Viimeksi muokattu:
Aikuinen mies
Antakaa ihmisten nauttia, se ei ole keneltäkään pois, on iät sit miten päin tahansa erikoisen tuntuisia. Eikä kukaan tiedä mistä toinen, vieras ihminen saattaa nauttia. Kun tuntuu että liian monilla ovat ne omatkin nautinnon tunteet hakusessa.
Maailmassa on paljon pahempiakin ihmettelyn aiheita kuin toisten seksualisuus, keskittykää nyt vaikka ensin niihin, kiitos.
 
M40
HEI! Kertokaa miehet mitkä saa haluamaan vanhempaa naista. Minulla vakipano kymmenen vuotta nuoremman miehen kanssa jo useita vuosia. Osaamme nauttia seksistä kaikin tavoin.
Kalun saa sisään heti, ja jos haluaa ja orgasmi tulee kun / jos naiselle sen haluaa antaa. Voi pitkittellä :)


Nuorempi joka ei tiedä mistään mitään, aiheuttaa turhia paineita. Hoitakoot hommansa ensirakkautensa kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
nössö
Antakaa ihmisten nauttia, se ei ole keneltäkään pois, on iät sit miten päin tahansa erikoisen tuntuisia. Eikä kukaan tiedä mistä toinen, vieras ihminen saattaa nauttia. Kun tuntuu että liian monilla ovat ne omatkin nautinnon tunteet hakusessa.
Maailmassa on paljon pahempiakin ihmettelyn aiheita kuin toisten seksualisuus, keskittykää nyt vaikka ensin niihin, kiitos.
Ihan samaa mieltä! Katsokaa milloin ketju alkoi - onko vuodet lisänneet ihmisten halua kritisoida ja arvostella tiukasti ja paheksuen kaikkea jonka he tuntevat vieraaksi?
Missä on empatia ja ilo toisten onnesta? Seksuaalisuus kuuluu kaikille eikä mielestäni kaipaa arvosteluja puolin ja toisin (nyt kyllä taisin sohaista muurahaispesää huh?!)
 
Viimeksi muokattu:
tunnustelijanainen
Alkuperäinen kirjoittaja nössö;11606131:
Ihan samaa mieltä! Katsokaa milloin ketju alkoi - onko vuodet lisänneet ihmisten halua kritisoida ja arvostella tiukasti ja paheksuen kaikkea jonka he tuntevat vieraaksi?
Missä on empatia ja ilo toisten onnesta? Seksuaalisuus kuuluu kaikille eikä mielestäni kaipaa arvosteluja puolin ja toisin (nyt kyllä taisin sohaista muurahaispesää huh?!)
Hei nössö, sohaisit tai sitten ei mutta seksuaalisuus tosiaan kuuluu kaikille. Muurahaispesää on sorkittu ihan tarpeeksi. Nyt nautitaan!
 
vierailijaannika
Olen viisikymppinen nainen...ja minulla on 23v nuori mies joka käy säännöllisesti tyydyttämässä minua.
Mieheni tietää ja hyväksyy..vaikka tulen kotiin siemeniä valuen.
Saan suhteesta todella paljon ja koti elämä sujuu ..
 
  • Tykkää
Reactions: Marko30
Nuori
Olen 23v ja tapasin n 50v naisen..hoikan ihan ok näköinen..
Ajauduimme sänkyyn.
Hän pyysi että emme käyttäisi kondomia...hän sanoi että kiihoittuis jos..
Suostuin.
Yhdyntä oli uskomatonta ...nuolin ensin.
Hän todellakin nautti ja näytti itsensä.
Kun oletin että hän tulee survoin kaluni sisään ja tein mitä hän pyysi..
Laskin siemenet sisään.
Olimme koko yön..vaihdoimme Puh no.
Meni kaksi viikkoa ja hän soitti.
Tapasimme...ja arvattavasti menimme sänkyyn..halusin.
Yöllä hän pudotti pommin ..hänen mies tietää minusta..saisin naida nii paljon kun haluaisin ,,myös heidän kotonaan.
Mietin hetken..minusta tuli hänen vakipano..
 
  • Tykkää
Reactions: Marko30
Nuori mies
Olen muutaman kerran päässyt 50v naisen kanssa kokeileen.
En meinannut malttaa lopettaa.
Kaivoin kortsut taskusta,vaan hymyillen daami sanoi ne olevan turhat.
Pääsin sinä yönä laskee,aika monta kertaa. Siinä syy..
 
Mika.
Se ei ollut välttämättä mitään hakemista .
Olin viihteellä ja hain iltaa ja yötä varten. Sain usealta ikäiseltäni naiselta pakit,olin ilmeisesti liian innokas .
Olin baaritiskin vierellä kun sain viimeiset pakit. Vitutti naitatti .
Menin tilaamaan itselleni tuoppia ,kun viereeni tuli vanhempi leidi.
Ei tainnut mennä putkeen?
Käännyin katsomaan kuka puhui minulle.
Vanha 40 kymppinen leidi hymyili minulle.
Ei niin ,ja kauhea kiima vastasin hymyille.
Meille vain teille leidi kysyi.
Jäin hämilleen.
Meille vaan teille uusi hän kysymyksen.
Ihan sama , onko teillä mahdollisuus.
On olen yksin kotona .
Lähdimme hänen luokseen loppu oli sitte yhtä hymyä.
Vittu ,sain paljaalla panna.
Kuulin myöhemmin että nainen oli naimisissa ,mutta heillä oli vapaa suhde.
Oli niin hyvää että kävin uusimassa useammin.
Oli hyvää ehdottomasti.
 
vierailija
HEI! Kertokaa miehet mitkä saa haluamaan vanhempaa naista. Minulla vakipano kymmenen vuotta nuoremman miehen kanssa jo useita vuosia. Osaamme nauttia seksistä kaikin tavoin.
vanhemmat naiset eivät ole niin hätäisiä vaan osaavat nauttia ja myös kestävä seisova kyrpä tekee hyvää. jaksaa hyväillä. nuolla ja panna. notkeuskin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä