Vakipanoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M32
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

M32

Vieras
Hei, 32-vuotias varattu kaipaa naista satunnaiseen mutta toistuvaan seksinälkään. Olen pitkä, tummahiuksinen ja 09-alueella. Unelmoin seksistä sellaisenaan nauttivasta isorintaisesta naisesta, joka nauttii rintojensa hyväilystä, nuolemisesta ja yleensä ottaen niihin kohdistetusta huomiosta, sekä kaikesta mihin se johtaakaan...Voit olla brunette tai blondi, ja mielellään 30-35 vuotias, vapaa tai varattu, vapaamielinen ja seksinnälkäinen. Annahan kuulua itsestäsi unelmieni seksipeto!

Höh. Vähissä tuntuvat olevan kaipaamani ja kaltaiseni parisuhteessa liian vähällä seksillä riutuvat naiset. Jos kuitenkin olette siellä jossain...Antakaahan kuulua itsestänne.

Heips. Paikkaongelma pitäisi varmaan ratkaista yhdessä, ehdotuksia? Tapauskohtaisesti aluksi? Peli on tommonen 19 cm ja urheilullinen. Entäs sinulla, kerro vähän itsestäsi.

Moi. Ei ole kokemusta vakituisista panoista, nyt on vaan pakko tehdä tälle jotain. 28-vuotta on ihan kiva ikä. Oletko sinä vapaa vai varattu, ja mistä pidät? Itse olen seksin suhteen kaikkiruokainen, mitä nyt vähän rintahimoinen.

Yhteistyössä