M
miettii miettii
Vieras
Mietityttää oma työtilanne; lähiaikoina pitäis palata hoitovapaalta töihin (vakkaripaikka), mutta työnantajallani on monia toimipisteitä ja kaukaisimmalle niistä tulee meiltä matkaa 60-70km/suunta. Mielestäni on tosi pitkä matka koska olen aina tottunut muutamien minuuttien työmatkaan.
Mun sijoituspaikkani selviää vasta myöhemmin ja on hyvin mahdollista et se on tuolla kauimmaisessa pisteessä.
Mietin myös vaihtoehtoa et irtisanoutuisin ja hakisin töitä lähempää, lähes mikätahansa käy kun olis tarkoitus alkaa laittaa toista lasta alulle pian töihin paluun jälkeen
Toki uskon että saan oma-alan töitä mutta vakkaripaikat on aika haluttuja, enka usko että sellasta onnistun saamaan.
Mitä itse tekisit, antakaa "uusia näkökulmia" mulle pohdintoihin
Koen matkan toosi pitkänä (ja lapsen hoitopäivät), etenkin ku alku ajoittuu talviaikaan :/ Toisaalta sitten kun/jos jään pian äippälomalle uudelleen ni kait sen ajan kestäis ja olisin sitten taas 3v. kuluttua se työpaikka odottamassa -ja ehkä jopa lähempänä..
Mun sijoituspaikkani selviää vasta myöhemmin ja on hyvin mahdollista et se on tuolla kauimmaisessa pisteessä.
Mietin myös vaihtoehtoa et irtisanoutuisin ja hakisin töitä lähempää, lähes mikätahansa käy kun olis tarkoitus alkaa laittaa toista lasta alulle pian töihin paluun jälkeen
Mitä itse tekisit, antakaa "uusia näkökulmia" mulle pohdintoihin
Koen matkan toosi pitkänä (ja lapsen hoitopäivät), etenkin ku alku ajoittuu talviaikaan :/ Toisaalta sitten kun/jos jään pian äippälomalle uudelleen ni kait sen ajan kestäis ja olisin sitten taas 3v. kuluttua se työpaikka odottamassa -ja ehkä jopa lähempänä..