vakuutuksen korvaukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttuliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minttuliina

Jäsen
25.06.2005
211
0
16
Korvaako lapsen vakuutus KAIKKI lääkärissä käynnit? Meillä korvatulehdusta epäilen taas ja vajaa kaksi viikkoa sitten käytiin lääkärissä, ei onneks sillon ollu.. Ja nyt oon viemässä lasta taas. Pitääkö vakuutusyhtiö mua ihan sekopäänä kun jatkuvasti kiikutan lasta lääkäriin?

mä olen kerännyt noita laskuja aina ison pinon ja lähettänyt ne sitten kerralla vakuutusyhtiöön (tapiola), menee sit vain 1 omavastuu. ja voit uskoa, että niitä laskuja on aina iso pino! tytöllä nyt 7 putket ja pojalla toiset. ja niitä kontrollikäyntien määrää.... olen välillä miettinyt, milloin yhtiö sanoo meidän vakutukset irti... kai niissä joku kattoraja on, mut ei se ihan äkkiä vastaan tule!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2006 klo 12:08 mamma -75 kirjoitti:
mä olen kerännyt noita laskuja aina ison pinon ja lähettänyt ne sitten kerralla vakuutusyhtiöön (tapiola), menee sit vain 1 omavastuu. ja voit uskoa, että niitä laskuja on aina iso pino! tytöllä nyt 7 putket ja pojalla toiset. ja niitä kontrollikäyntien määrää.... olen välillä miettinyt, milloin yhtiö sanoo meidän vakutukset irti... kai niissä joku kattoraja on, mut ei se ihan äkkiä vastaan tule!

Jep, meilläkin Tapiolan vakuutus ja keväällä tulee eka vuosi täyteen ja kiikutan kaikki kuitit sinne. mitäs kaikkea sinne täytyykään viedä? Ja täytyykö joku hakemus täyttää kans? Meillä tapiolan konttoro onneks aika lähellä joten meen sinne.

Sehän riippuu millainen vakuutus on.
Esim. meillä oli kerran esikoll apalanut käsi ku änkes sen hellan levylle. Soitettiin niin ei kuulemma mennyt...JOten sit vaan ensiapuun jonottaa. Onneksi ei kauaa tarvinnut odottaa.
Mutta jos katkeaa jotain tai rikkoo jotain niin sit menee meillä vakuutukseen.

Yhteistyössä