Valehtelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja YoYoGin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

YoYoGin

Vieras
Noin vuosi sitten mieheni jai kiinni strippibaareissa kaymisesta(nakusylitansseja) ja valehtelusta. Se oli minulle iso shokki koska olimme muutaman kerran kayneet yhdessa ja olin tehnyt selvaksi etta yksin hanella ei ole sinne asiaa eika varsinkaan oikeutta ostaa nakusylitansseja kun mina en ole mukana. Huomasin kuinka miehen tililta oli nostettu monia satoja euroja kerralla eika lompakossa kuitenkaan koskaan ollut kateista. Lopulta mies tunnusti mita oli tehnyt. Sen jalkeen sovimme mieheni kanssa etta han saa kayda silloin talloin strippibaarissa ja ostaa sylitanssin silla ehdolla etta han ilmoittaa asiasta ensin minulle. Viimeisen puolen vuoden aikana han on soittanut ja kertonut menevansa kerran ja toisen kerran menimme yhdessa.

Tana viikonloppuna sain tietaa etta mies on valehdellut jalleen ja kaynyt strippareilla kaksi kertaa(tai voihan se olla useamminkin) minun selan takana(tyomatkalla) ja valehdellut kun olen kysynyt asiasta kun on tullut sellanen tunne etta nyt on jotain meneillaan.
Nyt en tieda mita tehda ja minulla on todella loukattu olo. Mies sanoo etta on valehdellut asiasta sen takia koska ei halunnut loukata minua ja han ei kuulemma jaksa kuunnella kun irvailen ja vitsailen asiasta seuraavat kaksi paivaa ja valehtelemalla saastaa molempia.
Pitaisiko pistaa mies vaihtoon vai antaa jalleen anteeksi? Olemme kihloissa ja haat ovat alkukevaalla joten viela on mahdollisuus juosta karkuun.
Yhdessa olemme olleet n.4 vuotta ja tama valehtelu ja "irstas" kaytos alkoi n. puolitoista vuotta sitten. Minulla itsellani on aika varikas menneisyys biletyksineen ja kaikenlaisine kokeiluneen. Mies taas eli nuoruutensa kiltisti seurustellen tyttoystavien kanssa. Mieheni on sanonut etta mina olen avannut hanen silmansa ja nayttanyt etta ei aina tarvitse olla kiltti vaan voi tehda mita huvittaa silloin kun huvittaa. Mieheni ei vaan ymmarra etta sinkkuna voi tehda just niin mutta parisuhteessa on eri saannot vaikka ei se elamaa valttamatta tylsemmaksi tee. Olen erittain joustava ja ymmarran etta mieheni on ehka jaanyt jostain paitsi nuoruudessaan ja siksi annoin luvan kayda strippiklubeilla mutta en antanut lupaa valehdella asiasta.

"Olen antanut luvan, olen kieltänyt. Hän ei tottele. Hän on minun orjani ja hänen pitäisi totella kun minä kiellan ja annan luvat, kun hän muistaa niitä anoa etukäteen."

Ehkä nän nyt vain nauttiin elämästään. Hän ei pidäkään kahleissa olemisesta.

Oletko selvittänyt, että miksi mies käy strippi-baareissa? Etkö sinä tyydytä häntä tarpeeksi?

Kannattaa miettiä tarkoin, että tahdotko naimisiin ihmisen kanssa, johon et voi täysin luottaa...

Strippibaarissa mies kay sen takia koska se on hanelle uusi asia, ennen ei kuulemma tullut mieleenkaan etta sellaiseen paikkaan voisi menna. Kuulemma jaanyt jostain paitsi. Itse olen viettanyt strippiklubeilla aika paljon aikaa koska vuosia sitten olin eraalla klubilla baarimikkona. Mita meidan seksielamaan tulee, mina olen se epatyytyvainen osapuoli koska mies on tyonarkomaani eika energiaa seksille jaa kuin muutaman kerran viikossa. Mutta ongelmana ei ole se baarissa kayminen vaan siita valehtelu. Valehtelun kohteena voisi olla myos jokin muu asia mitattomampi asia muitta valehtelu on aina valehtelua. Siksi mietinkin etta pitaisiko lopettaa suhde vai katsoa sormien lapi jalleen?

Lisays viela etta olenko tiukkis kun haluan etta mieheni ilmoittaa minulle ennen kuin menee strippiklubille ja ostaa nakutanssin? Mina ainakin ilmoittaisin jos menisin baariin ja tapaisin miehen jonka sylissa viettaisin aikaa halaillen ja hinkaten. Eikos muut?
Taidankin menna baariin talla viikolla kokeilemaan etta miten kay. Soitan miehelleni kun olen loytanyt itselleni sylin ja ilmoitan mita olen tekemassa.

Jos miehesi on elänyt elämäänsä kiltisti ja muiden odotukset täyttäen hän ottaa nyt menetetyt poikavuotensa takaisin vaikuttaen täältä katsoen lapselliselta ja johon valehtelu kuin kiukuttelu kuuluvat olennaisena osana. Sinä olet ns äiti ja hän kuriton pikkupoika ja niin kauan aikaa kuin sinä asetat hänelle tiukat rajat tai ehdot hän rimpuilee jo pelkästä rimpuilemisen hurmasta.

Kannattaisiko sinun miettiä asiaa nyt itseksesi ja pohtia miten paljon panostat tunteitasi ja voimiasi miehesi lapsellisuuteen? Hän on kuitenkin aikuinen ja sen vuoksi käy asia läpi kuin aikuiselle, jolloin miehesi toivon mukaan itse älyää millaisen vaikutuksen hän itsestään antaa niin sinulle kuin muillekin. Aikuiset nimittäin voivat sopia asioista, miettiä kokonaisuutta ja seurauksia, joten sinuna lähtisin siitä mitä kaikkea hänen käytöksensä on sinussa herättänyt mm kannattaako mennä naimisiin eli kerrot ihan sen saman mitä tännekin kirjoitit.

Jos miehesi kehitys ihmisenä on suht normaalilla tasolla hänen pitäisi päästä jossakin vaiheessa tavoistaan eroon. Älä missään nimessä salaile tai suojele asiaa, koska kysehän on miehesi mielestä joka tapauksessa kivasta, vapauttavasta harrasteesta ja sinä voit aikuisena puolisona yhtyä mielihyvään jakamalla se tieto lähipiirinkin kesken. Voitte sitten porukalla iloita ja kannustaa miestäsi.(Tämä on loppukevennys, mutta olen kuitenkin vakavissani että harrastuksista saa kyllä jutella jos tilaisuus tulee.)

P.S. Se millainen menneisyys sinulla on ollut ei ole syy siihen, mitä miehesi tekee. Nyt on nyt, silloin oli silloin!

mene sinäkin, tilaa myös aviomiespalvelusta timmi uros peseen ikkunoita, ajoitus niin, että miehesi pelmahtaa paikalle "sattumalta". Sanot vaan, että just hokasit tälläsen palvelun.

Yhteistyössä