Valekuukautiset

  • Viestiketjun aloittaja hämillään
  • Ensimmäinen viesti
Mammu-90
Eilen (1.1.. klo. 12 ) tuli verta hieman kun kävin pissimässä, ja kuukautiset normaalisti pitäisi alkaa 6 pv.
Vuoto ei runsastunut, ja lopetti jo 6h ennen . Rusehtavaa vuotoa. Olisikohan ollut n. ½ tl möhnää. Tänään 2.1.. ei ole tullut mitään, välillä koskee mahaa, ja rinnat hivenen aristaa.

Meillä tyttö aikeissa saada maailmaan, ennastaan poika oviksen aikaan.
Tehtiin 5 pv ennen ovista ja sit stop. Voipi olla ettei onnistu tai sit onnistuu ja PITÄIS tulla 100% varma tyttö.


Onko kellään samanlaista kokemusta? Kuullut että valekuukautiset kestäisi 2-4pv, mut mulla vajaa 2h?? Oisko mitää mahkui tulla raskaaksi vai pitäisikö asennoitua jo siihen, et seuraavalla kerralla onnistaa? Yritetty yli puol vuotta eikä ole onnistanut vieläkään.
 
---------------------
Ei ole todellista että joku paukapää tehtailee 100% tyttöä...
Idiootti, mikä idiootti...


Itseäni huvitta sama asia :D "viis päivää ennen ovista ni sit siit tulee 100% varma tyttö". Meilläpäin tuota menetelmää kutsutaan varmoiksi päiviksi. Mutta jos ihan tosissaan tuota hassunhauskaa nettilegendaa uskoo, niin mikäs siinä. Melkein tekis mieli laittaa linkki yhteen viralliseen lääketieteellisen sivuston artikkeliin, jossa tämä hölmö uskomus kumotaan täysin, mutta en viitsi pilata tämän tyttövauvantehtailijan päivää :D
 
Viimeksi muokattu:
Äiti-90-888
Tässä on oltu nyt 39,2 kuumeessa ja seilaillu korkealla semmosen 3 päivää ja nyt neljäs päivä ja alkaa normaali lämpö olemaan.

Kaikenlaisia erikoisia tuntemuksia on ollu. Kuukautiset eivät vielä ole alkanut. Huomenna on kuukautisten alkamis päivä normaaliin kiertoon. Saa nähä miten käy.

Niistä tuntemuksista:

* Saa varovasti pissiä ettei tule paineella (tuntuu ikävältä pissiä kovaa)

* Rinnat ajoittain kosketusarat (nännit enempi)

* Alavatsa hieman kovahko (samaten kuukautisten alkaessa)

* Nipistelyjä siellä sun täällä muutaman väliajoin alapäässä (sisällä; joskus alempaa joskus syvemmällä)

* Tehty raskaustesti että ovulaatiotesti päivää ennen kuukautisten alkamispäivää.. Tulos: Ovarissa kaksi tummahkoa viivaa, raskaustissä erittäin kapealla paperiviillon omaisella hailakka haamu viiva.

Vielä tulee lisää tietoa kaikkien nähtäville ketä tälläinen kiinnostaa!! :)
 
Äiti-90-888
Tässä kävin nyt niin, että kuukautiset alkoi tänään.
Yritetään uudestaan mutta hieman lähemmäksi ovulaatiota.
Kirjoittelen vielä lisää uusista muutoksista.
Lisäksi myöhemmin kerron kumpaa sukupuolta vauva sitten on, mutta siihen menee vielä aikaa :D
 
Elli-Noora haaveilee
Laitan nyt on oman viestini tähän ketjuun, kun ajattelen sen tänne sopivan. Olen 24-vuotias nainen, elänyt parisuhteessa 3 vuotta. Lapset haaveissa, mutta ajatus on ollut, ettei ihan vielä.

Tarina alkaa joulukuun alusta, kun kuukautiseni olivat pitkät ja runsaat. Käytän pillereitä ehkäisynä ja aina olen ne ajallaan ottanut. Joulukuun loppupuolella sain kaksi pahoinvointikohtausta ilman selitystä. En kuitekaan oksentanut.

Viikko sitten lopetin pillerilaatan ja kuukautisia jouduinkin odottelemaan. Kipuja oli, aivan hirveitä (alavatsa ja alaselkä) maanantaista asti. Nyt eletään torstaita ja kipuilu vain jatkuu. Kuukautisetkin vihdoin alkoivat kunnolla eilen, mutta tuon ennenkuulumattoman kivun vuoksi ovat oudot. Ennen en ole tällä tavalla kipuillut neljää päivää. Vuoto on aika tummaa ja niukempaa kuin ennen. Alavatsassa outoja tuntemuksia, nippailee/poksahtelee. On myös painon tunnetta. Välillä ruoka ei maistu, eilen teki ensimmäisen kerran illalla taas pahaa tuon joulukuun jälkeen. Pari negaa olen testannut.

Nyt sain sitten puristamalla toisesta rinnastani jonkin pisaran. Voinko olla raskaana ehkäisystä ja näistä oletetuista kuukautisista huolimatta? Joo tiedän, että on epätonnenäköistä, mutta oloni on selittämätön. En oikein edes suostu uskomaan niitä negatestejä, vaikka en tiedä haluanko edes lasta vielä. Olenko kehittänyt valeraskauden? Rinnat ei ole kipeät. Lääkäriin olen menossa ensi viikolla, mutta olen melko malttamaton. Ja tämä tunne 'olen raskaana' on jatkunut jo parisen viikkoa.
 
oplkiuhyt
Laitan nyt on oman viestini tähän ketjuun, kun ajattelen sen tänne sopivan. Olen 24-vuotias nainen, elänyt parisuhteessa 3 vuotta. Lapset haaveissa, mutta ajatus on ollut, ettei ihan vielä.

Tarina alkaa joulukuun alusta, kun kuukautiseni olivat pitkät ja runsaat. Käytän pillereitä ehkäisynä ja aina olen ne ajallaan ottanut. Joulukuun loppupuolella sain kaksi pahoinvointikohtausta ilman selitystä. En kuitekaan oksentanut.

Viikko sitten lopetin pillerilaatan ja kuukautisia jouduinkin odottelemaan. Kipuja oli, aivan hirveitä (alavatsa ja alaselkä) maanantaista asti. Nyt eletään torstaita ja kipuilu vain jatkuu. Kuukautisetkin vihdoin alkoivat kunnolla eilen, mutta tuon ennenkuulumattoman kivun vuoksi ovat oudot. Ennen en ole tällä tavalla kipuillut neljää päivää. Vuoto on aika tummaa ja niukempaa kuin ennen. Alavatsassa outoja tuntemuksia, nippailee/poksahtelee. On myös painon tunnetta. Välillä ruoka ei maistu, eilen teki ensimmäisen kerran illalla taas pahaa tuon joulukuun jälkeen. Pari negaa olen testannut.

Nyt sain sitten puristamalla toisesta rinnastani jonkin pisaran. Voinko olla raskaana ehkäisystä ja näistä oletetuista kuukautisista huolimatta? Joo tiedän, että on epätonnenäköistä, mutta oloni on selittämätön. En oikein edes suostu uskomaan niitä negatestejä, vaikka en tiedä haluanko edes lasta vielä. Olenko kehittänyt valeraskauden? Rinnat ei ole kipeät. Lääkäriin olen menossa ensi viikolla, mutta olen melko malttamaton. Ja tämä tunne 'olen raskaana' on jatkunut jo parisen viikkoa.

Et ole raskaana, koska:

1. Käytät e-pillereitä
2. Kuukautiset tulivat
3. Raskaustestit negatiivisia.

Simppeliä.
 
Viimeksi muokattu:
tiuhtiviuhti
En nyt tiedä onko tämä ihan oikea paikka kirjotella tästä, mutta katsotaan olisko muitakin kanssasisaria kelle tällätavalla käynyt! Mulla oli 2 pvä vajaa 2 vk ihmeellistä alavatsan juilimista, nippailua, hirmusta väsymystä, teki mieli syödä kokoajan, kuumeilua mutta ei kuitenkaan mitään muuta esim. flunssan oireita, hirveä tarve juosta usein vessassa, rinnat tosi kipeet ja nännit tummemmat.. Menkat 5 pvä myöhässä ennen kun alko.. Normaalisti mulla ihan päivälleen tarkat, siitä asti kun pillerit lopetettu ( 6/2011) Nyt kuitenkin viime yönä, alko vuoto, ei suurta, koska ei tarvii käydä usein vaihtamassa, mutta hirmu rankat kivut, ihan kun supistuksia?! välillä nousee huippuunsa ja on tosi kova, kun taas laskee hetkeks olemattomaksi.. testiä ei kerinny tekemään ennen kun vuoto alko, vaikka olo oli sen mukanen et mitenkäs jos? Normaalisti on menkkakipuja ja aika runsaatkin vuodot, mut nyt jotenki tosi erilaiset!

Eli siis, ihan normimenkat, valevuoto, vaiko jopa mahdollinen alkuvaiheen keskenmeno?

Kiitän ja kumarran jo valmiiks, aika yksin oon tän tilanteen kanssa!
p.s. Aamusella soitto tk, tarviiko mennä siellä kipuilun ja oireiden takia käymään, katsotaan miten käy!
 
Mamma-10
Et ole raskaana, koska:

1. Käytät e-pillereitä
2. Kuukautiset tulivat
3. Raskaustestit negatiivisia.

Simppeliä.

Ei se ihan noin simppeliä ole.. mäkin söin pillereitä säännöllisesti joka hemmetin päivä ja sitte tuliki olo "etten olekaan yksin kropassani", sellane vaisto vaan.. ja vahva plussa reilua viikkoa ennen kuukautisten alkamista. Jotka muuten tuli niukkana ja lyhyenä versiona. Nyt tuo pillerieni läpipuskija on 6v eskarilainen.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä