Valemenkat? Raskaanako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mymmeliuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mymmeliuu

Vieras
Hei vain hei, tuumailen tässä kärsinkö jostain hormoniheittelystä vai olisiko mahdollista että olen raskaana sitten tässä nyt. Kuukautiset alkoivat 3 päivää myöhässä ja kesti viikon! Ei kovin runsasta vuotoa, ei kivuliaat toisinkuin yleensä, hyytymiä ei ollut kuten normaalisti. Pms oireet ennen menkkoja jäi tällä kertaa väliin, tavallisesti olen ihan mahdoton tuittupää. Itkuherkkyyttä on, ruokahaluttomuutta, vatsassa hassu tunne ja pissattaa.

Onko kellään kokemusta vastaavasta? Minkälaisia oireita oli ja mitä tapahtui, koska teit testin? Raskaus ei minulla ole nyt mitenkään toivottu tai suunniteltu, mutta mahdollista toki (ehkäisynä päivien laskeminen + kondomi).

oli menkat muutaman päivän myöhässä, mutta kesti vain noin neljä päivää normaalin kuuden sijaan. Vuoto oli paljon niukempaa ja ruskeampaa. Kun nämä "menkat" loppui olin ihan sekopää ja tuli ihan kauheita mielialanvaihteluita, ajattelin että lähden lääkäriin tutkituttamaan mikä on, mutta ajattelin varalta kuitenkin tehdä testin kolme päivää menkkojen loppumisesta ja positiivistahan se näytti. Olin helpottunut että hulluille ajatuksille löytyi luonnollinen selitys :D Muita oireita minulla oli jatkuva pissahätä, ihme kuvotus ja hullut unet sekä pohjaton väsymys. Ja raskaus kyllä siis toiveissa, nyt viikkoja 13.

Yhteistyössä