Eli mulla alko viime menkat 13.1. Nyt noista menkoista ois kp 15/16-29,mutta nuo viime menkat alkoi 5 pvän tuhrulla ja kun sitten pikkutippa tuli verta,niin laskin sen kp 1.Kp:t 1-2 olikin niukkaa verivuotoa,kp 3 oli vuodoton.Kun taas kp 4 tuli tippoja verta ja siitä eteenpäin aina kp 8 asti tuhrua?Kp 6 tuntui kuin oviskipua??Lämmöt mittasin tuolloin ja yli 37 ja ovat vieläkin (nyt kp 15)..Maha turvoksissa varsinkin iltaisin,rinnat täyteläisemmät näköiset ja hieman tummuneeet (?)..Kamala himo syödä koko ajan.Vessassakin saa rampata.Nopea kävely alkaa huimata.Ja nyt tällä hetkellä menkkakipuja.Vihlontaa ja nipistelyä ollut ja kohdunnapukka oli tänään ylhäällä ja kova,sen mitä sormenpäällä vähän hipaisin: oli ihan ulottumattomissa!
Tuo iltaturvotus vähän ihmetyttää?!
Näyttää että oisin jossain 20+ viikoilla!
Kamalia raivo-kohtauksia,mies saanut huutia turhasta.Hetiperään alkaa itkettää.Naamaa kuumottaa ja posket punottaa jne..Loputtomiin voisin jatkaa.
Jos sinulla on ollut valemenkat,miten oireet ilmeni?Milloin sitten testasit?
Itse en ole päässyt testaamaan,aion torstaina kunhan tulee rahaa... :ashamed: Lisäänpä vielä että mummollani oli 6 menkat kun äitiäni odotti.
Ja ollaan esikkoa toivottu pian 5 vuotta..
Tuo iltaturvotus vähän ihmetyttää?!
Jos sinulla on ollut valemenkat,miten oireet ilmeni?Milloin sitten testasit?
Itse en ole päässyt testaamaan,aion torstaina kunhan tulee rahaa... :ashamed: Lisäänpä vielä että mummollani oli 6 menkat kun äitiäni odotti.
Ja ollaan esikkoa toivottu pian 5 vuotta..