Välikausivaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SeInka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SeInka

Aktiivinen jäsen
20.01.2010
3 063
0
36
Joko niitä pitäisi mennä hamstraamaan, jos haluaa jotain tiettyä väriä/kokoa? Onko suurimpaan osaan paikoista jo mallistot tulleet?
Mikä olisi teidän mielestä paras nettikauppa välikausivaatteille?
Ostanko vajaa 2-vuotiaalle takin ja housut vai haalarin?

Kiitän :).

En tiedä vielä kauppojen välikausihaalari tilannetta.
Kommentoin tuota mitä kannattaa ostaa. Itse olen kokenut käteväksi haalarit meidän reilu 2 veellä. Ajattelin myös kevääksi ja syksyksi ostaa haalarit (samaa kokoa siis, en kahta eri haalaria). Ne on kätevät hoidossakin.

Mulla on meidän 2,5 veelle varattuna välikausihaalari ja uudet kurikset. Ehdottomasti mun mielestä haalari, ei tartte miettiä meneekö kylmillä viimoilla tuuli takin alta tai hiekkaa sun muuta vyötäröltä sisään kun mylläilee ulkona. :)

[QUOTE="vieras";23158200]Mikä on välikausi?[/QUOTE]

Syksy ja kevät. "Kunnon" vuodenaikojen välivaihe. Lyhyempi sanoa/kirjoittaa kuin syksy ja kevät.

Haalaria mä olin kyllä ajatellutkin, tuttavaperheellä vain on aina ollut takki ja housut ja niiltä kai olisi just passelit housut jääneet pieniksi ja kovasti olisi innokas mulle myymään. Mieluummin taidan ostaa haalarin kuitenkin. Viime vuonna olin niin myöhäinen, että ei ollut oikein enää valikoimaa, mutta kun en vaan muista, että missä kuussa se mahtoi olla!

Takki ja henkselihousut on mun mielestä paras yhdistelmä. Hiukan hankalampi pukea kuin haalari, mutta monikäyttöisempi. Kesällä housuja voi pitää kostealla kelillä hupparin kanssa tai takkia erikseen muiden housujen kanssa. Kun ostaa sellaiset housut, jotka menevät vyötäröä ylemmäs, ei tarvitse huolehtia selän kylmenemisestä yms.

Syksy ja kevät. "Kunnon" vuodenaikojen välivaihe. Lyhyempi sanoa/kirjoittaa kuin syksy ja kevät.

Haalaria mä olin kyllä ajatellutkin, tuttavaperheellä vain on aina ollut takki ja housut ja niiltä kai olisi just passelit housut jääneet pieniksi ja kovasti olisi innokas mulle myymään. Mieluummin taidan ostaa haalarin kuitenkin. Viime vuonna olin niin myöhäinen, että ei ollut oikein enää valikoimaa, mutta kun en vaan muista, että missä kuussa se mahtoi olla!

Ai välikausihaalari lyhyempi sanoa/kirjoittaa kuin keväthaalari (tai syyshaalari)?heh heh
Mietippä nyt uudestaan.

Välikausi on sanana aivan järkyttävä, mutta pakko hyväksyä että ei puhuta kevätvaatteista vaan välikausivaatteista.huoh.

Yhteistyössä