välillä kyllä tuntuu et happi loppuu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
ja tarkotan nyt mua ja miestä..
siis meidän parisuhde voi hyvin jnejne,mutta se,että toinen on 24/7 kotona ja toinen on 7-22 töissä,niin alkaa hirttää kiinni.. :ashamed:

mä olen kiitollinen miehelle et se jaksaa painaa töitä meidän yhteisen tulevaisuuden eteen ja en aio siitä valittaa,mut itseä turhauttaa ihan kamalasti kun ollaan pojan kanssa ihan ansassa ilman miestä,koska mä en aja autoa :ashamed: ei päästä mihinkään isommille kaupoille/kahviloihin/ravintoloihin mihinkään :\|

ja se,että mä oon niin jumittunu tähän kotiarkeen,siivousta-pyykkäystä-ruuan laittoo-leikkimistä-ruokkimista-jne,on tehnyt musta ihan ihme nipon,niuhotan koko ajan kotona kaikesta :ashamed:
lähinnä leivänmuruista pöydällä,rasvasista sormenjäljistä kaukosäätimessä,likasista vaatteista lattioilla... koska mä joudun joka päivä täällä kökkimään,niin mä en enää pysty sietään et tää "mun ympäristö" sotketaan just kun oon saanu sen siistiks... en osaa selittää,mut tuli vaan tarve avautua kun oli taas niin turhauttava puhelu miehen kanssa tossa :ashamed:

Olisko sulla mahdollisuutta aloittaa mitään harrastusta? Sellaista, mikä veisi sut pois kotoa? ...kummasti piristää, kun vaan reiluksi tunniksikin pääsisi pois sieltä.

Jos meinaat, että ei ole lapsenvahtia, niin esim. useissa liikuntakeskuksissa on lapsiparkki, joka on ilmainen. Eli siis siellä on joku vahtimassa sillä aikaa, kun mamma jumppaa. Tai sitten mies illalla lapsen kanssa sen aikaa, kun sulla on menoa...

Ja oisko sulla mahkuja mennä autokouluun? ...itse oon ollu tosi kiitollinen meidän äiteelle, että mut aikoinaan autokouluun patisti, sillä tuo mun mies on myös reissaavaa mallia. Se tarkoittaa sitä, että olen pitkiä aikoja yksin kotona ja usein. Ja kun teen töitä suurimmaksi osaksi kotoa käsin, täällähän helpolla nyhjötän. Mutta tuo, että pääsee autolla lähtemään vaikka jossakin kauempanakin sijaitsevaan kauppaan, virkistää kyllä kummasti.

..tai oisko sulla ketään autoilevaa kaveria siinä lähellä, kenen kyytiin voisit päästä? Samalla tapais ystävää...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 10:23 Kärppänä heinälatoon kirjoitti:
Olisko sulla mahdollisuutta aloittaa mitään harrastusta? Sellaista, mikä veisi sut pois kotoa? ...kummasti piristää, kun vaan reiluksi tunniksikin pääsisi pois sieltä.

Jos meinaat, että ei ole lapsenvahtia, niin esim. useissa liikuntakeskuksissa on lapsiparkki, joka on ilmainen. Eli siis siellä on joku vahtimassa sillä aikaa, kun mamma jumppaa. Tai sitten mies illalla lapsen kanssa sen aikaa, kun sulla on menoa...

Ja oisko sulla mahkuja mennä autokouluun? ...itse oon ollu tosi kiitollinen meidän äiteelle, että mut aikoinaan autokouluun patisti, sillä tuo mun mies on myös reissaavaa mallia. Se tarkoittaa sitä, että olen pitkiä aikoja yksin kotona ja usein. Ja kun teen töitä suurimmaksi osaksi kotoa käsin, täällähän helpolla nyhjötän. Mutta tuo, että pääsee autolla lähtemään vaikka jossakin kauempanakin sijaitsevaan kauppaan, virkistää kyllä kummasti.

..tai oisko sulla ketään autoilevaa kaveria siinä lähellä, kenen kyytiin voisit päästä? Samalla tapais ystävää...

ei täs pikkukylässä ole muita liikuntamahkuja kun lenkkeily. lapsen saan kyllä hoitoon lähes aina kun haluan,mutta ei mul oo mitää mitä tekis sen ajan.. :ashamed: ja mulla siis on ajokortti,mutta en uskalla ajaa,pitkä juttu. ja on ihan varmaa että mä en aja enää ikinä. :(
onhan tääl autollisia kavereita,mutta olis kiva pojan kaa käydä kaikkialla,mut eihän niiden kavereiden autoissa ole istuimia 2veelle :\|

mulla on kyllä vapaa-aikaa ja kavereita,mut esim.nyt kyse on siitä et haluaisin päästä ostaan kaikkee tohon parvekkeelle et saisin itselleni puuhaa kun laittasin sitä,mut mä haluan sinne ostoksille nimenomaan miehen kanssa yhdessä valitsemaan kaikkea,en äitini tai kavereideni kanssa.. ääh ja puuh,näköjään taas tällanen päivä et kaikki tökkii enkä osaa pukea ajatuksiani sanoiks.. :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 10:27 kuha kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 10:23 Kärppänä heinälatoon kirjoitti:

ei täs pikkukylässä ole muita liikuntamahkuja kun lenkkeily. lapsen saan kyllä hoitoon lähes aina kun haluan,mutta ei mul oo mitää mitä tekis sen ajan.. :ashamed: ja mulla siis on ajokortti,mutta en uskalla ajaa,pitkä juttu. ja on ihan varmaa että mä en aja enää ikinä. :(
onhan tääl autollisia kavereita,mutta olis kiva pojan kaa käydä kaikkialla,mut eihän niiden kavereiden autoissa ole istuimia 2veelle :\|

mulla on kyllä vapaa-aikaa ja kavereita,mut esim.nyt kyse on siitä et haluaisin päästä ostaan kaikkee tohon parvekkeelle et saisin itselleni puuhaa kun laittasin sitä,mut mä haluan sinne ostoksille nimenomaan miehen kanssa yhdessä valitsemaan kaikkea,en äitini tai kavereideni kanssa.. ääh ja puuh,näköjään taas tällanen päivä et kaikki tökkii enkä osaa pukea ajatuksiani sanoiks.. :ashamed:

Ei se mitään... mä luulen tajuavani. ..Paitsi, et ootko ollu jossain onnettomuudessa tms.? (anteeksi uteliaisuuteni)

En mäkää ennen tykänny ajamisesta. Siis sillä en oikeestaa sinne autokouluunkaan ois halunnu. Mut mulla ei ole mitään syytä, en vaan luottanu itseeni kuskina. :ashamed: Pikku hiljaa vaan pakotin itseni ja nyt olen siinä mielessä just tyytyväinen, että mäkin tykkään käydä hakees just jotain puuhaa itselleni: multaa, kukkia tms. ja sitten tuun kotiin ja saan puuhastella kaikenlaista, jota en vois tehdä, jos en pääsis hakee noita tarvikkeita. (sekavaako...)

Ja jos saisin valita, lähtisin mäkin mieluiten tuon ukkosen kanssa sinne kauppaan. Mutta sitä valitettavasti ei vois usein vähempää kiinnostaa kaupoissa käynti... :whistle: Sitten toiseksi mieluiten lähden yksin. Ei tarvi selitellä kelleen mitään ja saa mennä mihin haluaa..

Mutta hmmh... onko sulla ihan kauheen pitkä matka sua kiinnostaviin paikkoihin? Ei pääse fillarilla tms.? Jos ottais siltä kannalta, että kunto ainakin kasvaa... :snotty:

(mietin myös, onko se istuin hirveen vaikee asentaa kaverin autoon? Jos kuitenkin ottais sen siltä kannalta, että sais ees jotain vaihtelua ja pääsis vähän pidemmälle, jos sais autokyydin... tai voisko kaveri ajaa teidän autoa? ...noo... tässä ehkä näkyy se, että meillä ei vielä omia lapsia ole. Mä oon muuten vaan välillä "jumissa" täällä kotona.)

meil on sellanen istuin mikä on hankala siirreltävä :/

ja en oo ollu onnettomuudessa.. mä en olis ees halunnu autokouluun,mut mun isovanhemmat halus välttämättä maksaa mun autokoulun,joten menin sitten... koko autokouluaika oli yhtä helve*tiä ja kun vihdoin sain kortin,niin autokoulun opettaja totes et hän ei olis sulle korttia antanu,tapat vielä jonkun liikenteessä.. :ashamed: ja olin siis muutenkin niiin epävarma kuski... sit siin heti putkeen yks kaveri kuoli liikenneonnettomuudessa ja sillon mä päätin et nyt loppu,en aja..
ja nyt on kulunu jo varmaan 3 vuotta siitä kun oon viimeks ajanu,en enää osais yhtään enkä uskalla lähtee ihmisten ilmoille kokeileen. :ashamed:

ja mulla on 30-40km lähimpiin isompiin paikkoihin.. mut mä odottelen sitä et joku viikonloppu päästään kyllä lähteen miehen kanssa :)

Yhteistyössä