välillä sitä miettii että minkähän helvetin takia mä teen täällä ylipäätään minkäänlaista ruokaa!!?!?!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helpotti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helpotti

Vieras
kun ei sitä kukaan syö! lapsi 7v on niin nirso ja muutenkin jossain ihme iässä nyt että elää pyhällä hengellä, mikään ei kelpaa ja pyörittelee vaan ruokaa lautasellaan, söis pelkkää leipää jos annettais!
ja mies on yrittäjä eikä oo koskaan ruoka-aikoina kotona. tänään tuli just parahiks ruoka-aikaan toteamaan et ootpas kivasti kattanu, mut mun pitää mennä.
siinä sitten istuin ja söin kaks lautasellista lapsen pyöritellessä perunoita lautasellaan. vittu sanon minä, et tällasina päivinä ottaa niin päähän tää. amen.

No kannattaa todellakin miettiä, että miksi tehdä sitä ruokaa, jos kukaan ei sitä oikeasti halua. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Osta valmisruokia tai syökää sitä leipää. TYperää tuollainen itsensä turhan päiten kiusaaminen.

niin pakkohan sitä ruokaa on tehdä et saa mies syödäkseen kun tulee sit lopulta sieltä töistä ja usein ottaa evääksi seuraavana päivänä... ei pelkällä leivällä elä...
mutta silti turhauttaa ihan suunnattomasti.
(ja nimimerkille "opettele" mä teen kuule hyvää ruokaa ja sä et sitä pysty kiistämään kun en oo maistanu :saint: )

[QUOTE="alkup.";23356610]niin pakkohan sitä ruokaa on tehdä et saa mies syödäkseen kun tulee sit lopulta sieltä töistä ja usein ottaa evääksi seuraavana päivänä... ei pelkällä leivällä elä...
(ja nimimerkille "opettele" mä teen kuule hyvää ruokaa ja sä et sitä pysty kiistämään kun en oo maistanu :saint: )[/QUOTE]

siis ET oo maistanu :D

[QUOTE="alkup.";23356614]siis ET oo maistanu :D[/QUOTE]

No oli miten oli mutta kun minä teen ruokaa se maistuu meillä kaikille ja lasten kaveritkin on monesti syömässä samaa ruokaa, kehuvat vielä miten on hyvää ja haluavat lisää. Jossakin se mättää jos ei maistu tekemäsi ruoka, ehkäpä omasta mielestäsi luulet tekeväsi maukasta ja hyvää ruokaa mutta miksi se ei sitten muille maistu? =)

Täällä sama juttu. Lapsia neljä ja nirppanokkia kaikki. Ei ole oikeasti sellaista ruokaa, josta kaikki tykkäis. Ehkä pari sellaista on, josta 2/4 lapsesta tykkää. Joka jumalan ruokailu saan kuulla ainakin parista suusta että tää on pahaa. Joskus tekis mieli vääntää höyryävät paskat lautasille ja kantaa ne niiden naaman eteen.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti on vähän...;23356660:
Täällä sama juttu. Lapsia neljä ja nirppanokkia kaikki. Ei ole oikeasti sellaista ruokaa, josta kaikki tykkäis. Ehkä pari sellaista on, josta 2/4 lapsesta tykkää. Joka jumalan ruokailu saan kuulla ainakin parista suusta että tää on pahaa. Joskus tekis mieli vääntää höyryävät paskat lautasille ja kantaa ne niiden naaman eteen.

Syöpä itte se paska niin tiedät mitä yrität toteuttaa.

[QUOTE="alkup.";23356610]niin pakkohan sitä ruokaa on tehdä et saa mies syödäkseen kun tulee sit lopulta sieltä töistä ja usein ottaa evääksi seuraavana päivänä... ei pelkällä leivällä elä...
(ja nimimerkille "opettele" mä teen kuule hyvää ruokaa ja sä et sitä pysty kiistämään kun en oo maistanu :saint: )[/QUOTE]

Siis onko sun mies joku vammanen, joka ei osaa itse tehdä ruokaa itselleen?

No oli miten oli mutta kun minä teen ruokaa se maistuu meillä kaikille ja lasten kaveritkin on monesti syömässä samaa ruokaa, kehuvat vielä miten on hyvää ja haluavat lisää. Jossakin se mättää jos ei maistu tekemäsi ruoka, ehkäpä omasta mielestäsi luulet tekeväsi maukasta ja hyvää ruokaa mutta miksi se ei sitten muille maistu? =)

miehelle kyllä mun ruuat maistuu, muttakun ei juuri koskaan ehdi meidän kanssa ruokapöytään KUTEN KIRJOITIN =) ja lapsi on nirso ja aina ollu huono syömään, pelkkiä sen lempiruokiako pitäis tehdä? =) et nyt tahallas ymmärrä mua :D

[QUOTE="alkup.";23356771]miehelle kyllä mun ruuat maistuu, muttakun ei juuri koskaan ehdi meidän kanssa ruokapöytään KUTEN KIRJOITIN =) ja lapsi on nirso ja aina ollu huono syömään, pelkkiä sen lempiruokiako pitäis tehdä? =) et nyt tahallas ymmärrä mua :D[/QUOTE]

No jos sun mies on noin kiireinen, niin sille on ihan sama, mitä mättöä se naamaansa vetää. Osta sille mikroaterioita ja leikka vähän persiljaa päälle. Kelpaa ihan yhtä hyvin. Ja sama lapselle, jos se ei kerran syö kuitenkaan mitään, niin sama se mitä huttua siinä edessään hämmentää.

No jos sun mies on noin kiireinen, niin sille on ihan sama, mitä mättöä se naamaansa vetää. Osta sille mikroaterioita ja leikka vähän persiljaa päälle. Kelpaa ihan yhtä hyvin. Ja sama lapselle, jos se ei kerran syö kuitenkaan mitään, niin sama se mitä huttua siinä edessään hämmentää.

mutta MÄ en halua syödä mitään einespaskaa joka päivä...

Yhteistyössä