Valistakaa minua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RakastellaaN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

RakastellaaN

Vieras
Kirjoitan tämän tarinan ihan oikeasti tyhmyyksissäni. Toivon asiallisia vastauksia. Seksi ei meinaa sujua uuden miesystäväni kanssa. Olemme harjoittaneet sitä parisen kuukautta. Sitä ennen ollaan kuljettu yhdessä tämä vuosi. Tunnetaan siis toisemme jo aika hyvin. Tämän miehen seksuaalisuus on erilaista kuin kaikkien muiden miesten, joiden kanssa olen ollut. Mielestäni hän on aivan kuin haluton, kiihko puuttuu. Olen keskustellut hänen kanssaan asiasta ja hän vain sanoo jännittävänsä ja pyytää aikaa minulta. Nyt kun viimeksi häntä hyväilin, tuli hänen elimensä yhtäkkiä aivan litimäräksi. Siemensyöksy se ei ollut, eikä se ns. touhutippa. Tuskin hän virtsasikaan. Mikä hänen elimensä sai niin kostumaan? Luulen sen liittyvän kiihottumiseen, koska hän nyt ensimmäisen kerran selvästi oli halukkaampi kuin aikaisemmin. Olin aivan ymmälläni, kun en ole ennen moiseen törmännyt. Kertokaa minulle, mitä tapahtui. Tapahtuuko muillekin miehille tällaista?

Oudolta kuulostaa, onko mies mahdollisesti kokematon? Toisille menee varmaan pidempi aika siihen että tottuu toiseen niin paljon, että uskaltaa nauttia ja antaa haluilleen vallan...meitä kun on moneksi.Yleensä olemme oppineet siihen että mies haluaa heti naista ja kaikki onnistuu sujuvasti, muttei se ole itsestään selviö.

Jospa kyseessä kuitenkin oli ennenaikainen siemensyöksy. Spermaa alkoi valua miehen siittiöstä hyväilyn seurauksena. Ehkäpä siitimen tai terskan potenssi hieman samalla heikkeni. Eräs tälläinen kokemus on tilanteesta, jossa mies selvästi kiihottui ja totesi, että nyt alkaa tulla ja halusikin sen jälkeen pikaisesti yhdyntää.

Yleensä miehen tapana olikin päästä nopeasti yhdyntään ilman esileikkejä, joten varsinaista kiihottumista ei oikeastaan ehtinyt tapahtua tai siitä tunteena nauttia. Suutelemista ja hyväilyjä oli ennen yhdyntää hyvin harvoin. Ihan kuin mies ei olisi millään malttanut. (Hän oli muutoinkin melkoinen viilipytty ja nopea toimissaan.)

Kun mies oli päässyt ensimmäisen kerran sisään, seksiä saattoi sen jälkeen jatkua pitkäänkin aina uudelleen. Vaikea sanoa laukesiko hän koskaan voimakkaasti, koska ei ollut ongelmaa sperman valumisenkaan kanssa. Yhdyntä sinänsä oli kiihottava varsinkin kestäessään kauan ja miehen varmat otteet olivat plussaa aloituksessa, mutta hyväilyjä ja esileikkiä jäi lopulta kaipaamaan. (Kuten monet naiset täälläkin ovat todenneet.)

Mies ei tosiaankaan ollut seksissä kokematon, vaan arvailen hänen käyneen siinäkin melkoisilla ylikierroksilla. Sellainen yliaktiivinen henkilö.

Alkuperäinen kirjoittaja RakastellaaN:
Kirjoitan tämän tarinan ihan oikeasti tyhmyyksissäni. Toivon asiallisia vastauksia. Seksi ei meinaa sujua uuden miesystäväni kanssa. Olemme harjoittaneet sitä parisen kuukautta. Sitä ennen ollaan kuljettu yhdessä tämä vuosi. Tunnetaan siis toisemme jo aika hyvin. Tämän miehen seksuaalisuus on erilaista kuin kaikkien muiden miesten, joiden kanssa olen ollut. Mielestäni hän on aivan kuin haluton, kiihko puuttuu. Olen keskustellut hänen kanssaan asiasta ja hän vain sanoo jännittävänsä ja pyytää aikaa minulta. Nyt kun viimeksi häntä hyväilin, tuli hänen elimensä yhtäkkiä aivan litimäräksi. Siemensyöksy se ei ollut, eikä se ns. touhutippa. Tuskin hän virtsasikaan. Mikä hänen elimensä sai niin kostumaan? Luulen sen liittyvän kiihottumiseen, koska hän nyt ensimmäisen kerran selvästi oli halukkaampi kuin aikaisemmin. Olin aivan ymmälläni, kun en ole ennen moiseen törmännyt. Kertokaa minulle, mitä tapahtui. Tapahtuuko muillekin miehille tällaista?

luulisin että se neste oli touhutippoja, joiltakin valuu sitä tosi paljon ja toisilta ei lainkaan.

Yhteistyössä