mulla on kans välit poikki,mutta vaan isäni kanssa:äitini hoitaisi lapsia mielellään mutta isäni mielestä vanhempien kuuluu olla kotona hoitamassa lapsia eikä kulkea missään kuin vasta sitten kun lapset täysikäsiä ja äitini ei sitten "uskalla" tulla lapsenvahdiksi kun pelkää että isäni suuttuu hänelle.Missään emme ole mieheni kanssa vuosiin käyneet kahdestaan,muuta kun lähikaupassa kahdelleen,lapset oli anopilla sen aikaa,mutta pienin oli huutanut koko sen puoli tuntia mitä olimme poissa.
Isäni kanssa on välit poikki myös sellasen asian takia kun jos olemme siellä kylässä hänen kanssa täytyy aina olla samaa mieltä joka asiasta tai muuten on piru irti:viimeksi kolme kuukautta sitten kun porukoillani kävin,ilmaisin mielipiteeni asioihin mistä isä keskusteli niin hän alkoi muistelemaan minun villiä nuoruutta,haukkui huoraksi ja vaikka asia ei liittynyt millään tavalla nuoruusjuttuihin! Sitten alkoi huutamaan pää punaisena että isompi lapseni ei tervehdi häntä niin se on kuulema minun aikaansaannosta että muka haukun häntä pienelle lapselle,tuumasin tähän vain että eiköhän se ole oma vika jos ei näe lapsenlapsiaan kuin muutaman kerran vuodessa ja ei koskaan touhua heidän kanssaan mitään.Sitten kuulema olen huonoin lapsi mitä hänellä on. Isäni ei ole koskaan sanonut olevansa ylpeä minusta,vaikka lapseni olemme miehen kanssa hyvin hoitaneet ,tullaan hyvin toimeen.Että tämmönen isä minulla,en halua olla missään tekemisissä tuollaisen narsistisen kanssa!!