Valittaisitteko tälläisestä lääkäristä?

Rva Ilkeä Harmaa

Aktiivinen jäsen
27.12.2013
1 972
1
36
Elokuussa hänen piti laittaa lähete viisaudenhampaan poistoleikkaukseen, mitää ei ole kuulunut ja nyt alkaa se 6kk tulla täyteen minkä sisällä se olisi pitänyt jo hoitaa. Aloin soittelemaan perään ja hän ei ollut sitä lähetettä tehnyt. Nyt on viikon ajan hänelle jätetty soittopyyntöjä, mutta hän ei soita minulla takaisin eikä ole hoitanut asiaa eteenpäin.
Ensimäinen kerta, kun kohdalle osuu lääkäri joka ei hoida hommiaan ja tekisi kyllä mieli tehdä valitus.

[QUOTE="vieras.";29475839]Jos yksityisen sektorin, valittaisin, mutta jos julkisen, en valittaisi. Meillä päin on jonot tosi pitkät ja lekureilla älyttömästi töitä.[/QUOTE]

On kunnallinen, mä oon tosiaa odottanu jo puolvuotta leikkausta johon ei ole edes laitettu lähetettä eli joudun odottamaan vielä toiset puolvuotta omaa vuoroa jos se lääkäri jossain vaiheessa edes suostuu tekemään hommansa. Eli mua ei ole edes laitettu jonoon vaikka oli näin luvattu.

Ei se välttämättä lääkärin vika ole. Ainakin lapsen kanssa kävi niin, että lähete laitettiin toiseen hoitopaikkaan. sieltä ei kuulunut mitään. Vuoden päästä soitin, kun olisi pitänyt jo saada tutkimusaika. Uudessa paikassa ei mukamas ollut mitään tietoa, vaikka varmistin lähettävältä taholta, että lähete oli laitettu ajallaan. Pääsimme onneksi vanhaan paikkaan lääkäriin.

Nyt laitettiin uusi lähete toiseen yksikköön. Sieltä tuli heti tieto, että lähete on saapunut. Jonkun ajan päästä tuli tieto, että lapsi on tietyn polin asiakkaana. Siitä meni pari viikkoa, kun tuli uusi kirje, että lapsi onkin siirretty polilta terveyskeskuksen asiakkaaksi. Saa nyt nähdä tuleeko lääkäriaika sitten aikanaan. Melkoista pompottelua.

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29475831:
Elokuussa hänen piti laittaa lähete viisaudenhampaan poistoleikkaukseen, mitää ei ole kuulunut ja nyt alkaa se 6kk tulla täyteen minkä sisällä se olisi pitänyt jo hoitaa. Aloin soittelemaan perään ja hän ei ollut sitä lähetettä tehnyt. Nyt on viikon ajan hänelle jätetty soittopyyntöjä, mutta hän ei soita minulla takaisin eikä ole hoitanut asiaa eteenpäin.
Ensimäinen kerta, kun kohdalle osuu lääkäri joka ei hoida hommiaan ja tekisi kyllä mieli tehdä valitus.

Valittaisin. Hän olisi voinut tehdä sen lähetteen silloin elokuussa heti kun kävit vastaanotolla. Niinhän se asia tulisi hoitaa!! Tuo soittopyyntöihin vastaamattomuus on vastuunpakoilua!!!!

Valita että kyseistä hammasta särkee,tai siihen sattuu esim syödessä ja mene päivystykseen. joudut ehkä jonottamaan jonkun tunnin
mutta päset samana päivänä. Minulta poistettiin viisaudenhammas päivystyksessä, kesti 1 t 47 min mutta lähti.
Tekisin silti valituksen ko lääkäristä, yksityinen tai yleinen.

Ehdottomasti antaisin palautetta. Onhan se asiakkaan kannalta kohtuuton odotus. Koska ne jonot on tosi monessa kunnassa pitkät, niin eihän asiakkaan kannalta tilannetta helpota jos lääkäri unohtaa useammaksi kuukaudeksi lähetteen tekemisen.

Tuosta soittamisesta, voitko jättää hänelle viestin. Voisin kuvitella, ettei hammaslääkärit keskellä päivää paljoa vastaile puhelimeen kun asiakas suu auki tuolissa.

Ehdottomasti antaisin palautetta. Onhan se asiakkaan kannalta kohtuuton odotus. Koska ne jonot on tosi monessa kunnassa pitkät, niin eihän asiakkaan kannalta tilannetta helpota jos lääkäri unohtaa useammaksi kuukaudeksi lähetteen tekemisen.

Tuosta soittamisesta, voitko jättää hänelle viestin. Voisin kuvitella, ettei hammaslääkärit keskellä päivää paljoa vastaile puhelimeen kun asiakas suu auki tuolissa.

Hänelle on jätetty soittopyynto joka päivä viikon ajan.

Yhteistyössä