Valitusta HobbyHallista.......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Voi perä sanon minä. Tilasin reilusti 2viikkoa sitten tavaraa, kolmipyörän ja mattoja. Pyörä saapui jo viimeviikon perjantaina, mutta matoista ei oo kuulunu mitään vaikka toimitusaika piti olla n.viikko.
Asiakaspalveluunkaan ei pääse, jonotan ja jonotan, sit kun siellä joku vastaa niin puhelu menee poikki. Olen koettanut soittaa vaikka kuinka monesti, ja aina sama juttu, tuut-tuut-tuut ja puhelu poikki :kieh: :kieh:
Voi sanonko mikä-että menee hermot! ! \|O

Laita mailia asiakaspalveluun. Tilasitko tuotteet postiin vai kotiinkuljetuksella?

Mullakin viimeksi toivat kaiken erissä.. tiedä sitten miksi. Ensin tuli yksi tuote ja loput vasta kahden viikon päästä. Missään lapuissa ei ollut niistä lopuista mitään mainintaakaan, mutta kyllä ne tuli (vähän mäkin mietin, että missäs loput on..)

Itse en tykkää hobbarin uudesta laskutusjärjestelmästä. Maksoin ne tuotteet, mitkä pidin ja vähensin palauttamani tuotteet kokonaisloppusummasta. Eli mitään en pitänyt jäädä velkaa ja ihan ajoissa maksoin laskun. Silti tippui 2. maksuerän lasku luukusta viime viikolla... Ärsyttää alkaa nyt selvittää, onko se turha vai ei, kun siinä lukee vaan, että maksa (onko siis maksuni kirjautunut heille ollenkaan). Henkkamaukan ja muissa vastaavissa laskuissa lukee, että AIHEETON, jos maksu näkyy jo heillä (kuten nytkin pitäisi näkyä jo hobbarilla), mutta laskun lähtöä ei enää ole voinut estää.

Yhteistyössä