valitusta ja ihmettelyä (miehestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
satuin vahingossa paikalle näkemään tilanteen missä hän tuijotti pitkään toista naista, no soitin miehelle ja kysyin että miksihän näin teki? vastaus oli en mä ole tuijottanut muita,en ole edes nähnyt muita naisia kuin sut tänään. ja mä olin että :o miten mä sitten näin sen naisen jos sä et nähnyt sitä vaikka tuijotit pitkään? siis vittu mä vihaan tollasta valehtelua yli kaiken tulee vaan sellanen olo että ei voi luottaa mihinkään mitä se sanoo,kun valehtelee(ja on jäänyt monesti siitä vahingossa kiinni)!

en ole kertonut miehelleni yhtään valkoista valetta, sekin on valehtelua! ei ole ollut tarvetta,eikä tule. valehtelu vie ihmissuhteissa pohjan luottamukselta. ei myöskään ole tarvetta katsella uita miehiä(en ymmärrä miksi kukaan joka on sitoutunut edes haluaisi tuijottaa muita) :jokainen joka tuijottaa himoitsevasti vierasta,on jo sydämmessään pettänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja g:
:laugh: mistä näitä pirttihirmuja oikein tulee? eikö nykyään saa edes katsoa toista sukupuolta?!

Ei, eksää tiedä että kummiski mielessäsi oot jo vähintään sängys sen kans. Mun pitää varmaan mennä mieheltä pyytämään anteeksiantoa,mä näin viimeyönä todella hyvää unta, omaa miestä siellä ei kyllä näkynyt. :)

Ymmärrän, jos miehesi kohtelee sinua huonosti/kaltoin/välinpitämättömästi tai antaa muuten ymmärtää ettet riitä hänelle. Mutta..yhdeksän vuotta yhdessä mieheni kanssa olleena voin vilpittömästi tunnustaa katsovani toisenkin kerran, jos näen mielestäni hyvännäköisen miehen. En kuitenkaan ole koskaan pettänyt miestäni, vaikka mahdollisuuksiakin olisi ollut enkä usko, että koskaan petänkään. Omatuntokaan ei antaisi periksi moiselle.

Katsoa saa vaan ei koskea on mielestäni hyvä ohjenuora parisuhteessa. Mieti nyt hetki onko reaktiosi kohtuuton ja mitä sen takana voisi olla. Onko miehesi ansainnut epäluulosi vai juontaako se jostain muualta?

Ei todellakaan ihminen joka soittelee miehen perään katsomisesta, ole terveellä itsetunnolla varustettu ihminen. Pitäisikö sinun mennä vaikka johonkin juttelemaan moisista aiheettomista mustasukkaisuuskohtauksista?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
:laugh: mistä näitä pirttihirmuja oikein tulee? eikö nykyään saa edes katsoa toista sukupuolta?!

Ei, eksää tiedä että kummiski mielessäsi oot jo vähintään sängys sen kans. Mun pitää varmaan mennä mieheltä pyytämään anteeksiantoa,mä näin viimeyönä todella hyvää unta, omaa miestä siellä ei kyllä näkynyt. :)

no sitten mäkin olen pahimman sarjan pettäjä... :D

Yhteistyössä