Valitusta lapsen hoitajasta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
Menin tänään hakemaan lasta pph:lta, ihmettelin siinä kun mun lapsi oli yksin siinä pihalla ja aloin katselemaan et missäs muut on niin sisältähän ne sit löyty :O siis hoitaja ja muut lapset, hoitsu oli käskeny lapsen pukea ja oli sit laittanu sen pihalle oottaan mua :headwall: Siis mä en itsekkään päästä lapsia keskenään ulos niin onpa ihan helvetin kiva et pph noin vaan pistää lapsen ulos oottaan :O Siinä lyhyessäkin ajassa olis voinu sattua vaikka mitä.. Taidan huomenna soittaa hänen esimiehelleen ja mainita tosta asiasta samalla kun kysyn tilannetta kun lapset jonottavat toista hoitopaikkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuulostaa karulta. minkäikäisestä lapsesta kyse ja minkälainen piha?

Oli minkä ikäinen hyvänsä, ja mimmoinen piha tahansa, noin EI tehdä.
Se pitäisi olla selvää kaikille tällä alalla!
Lasta EI jätetä MISSÄÄN tilanteessa ilman valvontaa pihalle.
Vaihtaisin hoitopaikkaa minäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
:o Aika ajattelematonta.
Eikö sellanenkin tapaus ollut että lapsi hukkui kun hoitaja laittoi menemään etukäteen pihalle?

Mulla tuli kans ihan sama mieleen. Se pihaalue on sellanen jossa on useampia kakskerroksisia rivitaloja ja siellä on vaikka minkä näköstä varastoa ja roskiskatosta, eli paljon rakennuksia.

Miksi et maininnut asiaa suoraan hoitajalle, siellä paikan päällä?
Sen verran pitää olla aikuisessa ihmisessä pokkaa sanoa suoraan asiansa toiselle kun että lapsellisesti lähtee valittamaan esimiehille.
Ethän sinä todellisuudessa nähnyt kuin sen hetken, minkä näit? Lapsi saattoi olla juuri sekunti sitten tullut ovesta pihalle ja toiset myös heti perään. Ovesta kun ei vissiin mahdu kuin yksi kerrallaan?
Tuollekin kyllä löytyy varmasti järjellinen selitys?

Minkälaiselle pihalle, oliko hoitajalla siihen näköyhteys? Toki lapsi saattaa kadota ja ihan silmänräpäyksessäkin, se on totta. Mutta totta on myös se että talvitamineissa tulee aika kuuma odotella toisia.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:
Sen verran pitää olla aikuisessa ihmisessä pokkaa sanoa suoraan asiansa toiselle kun että lapsellisesti lähtee valittamaan esimiehille.
Ethän sinä todellisuudessa nähnyt kuin sen hetken, minkä näit? Lapsi saattoi olla juuri sekunti sitten tullut ovesta pihalle ja toiset myös heti perään. Ovesta kun ei vissiin mahdu kuin yksi kerrallaan?

En ehtinyt jäädä selvittämään asiaa kun oli kiire toisaalle. Mun lapsi oli siellä laskemassa mäkeä ja muut lapset olivat juuri lopettelemassa ruokailua eivätkä olleet tulossa ulos siihen aikaan. Kysyin tytöltä että onko aiemmin ollut yksin ulkona niin hän sanoi että on ja kun kysyin että missä hoitaja oli niin tyttö sanoi että teki ruokaa pienimmälle hoitolapselle, tuosta mä en nyt niin varma oo et onko totta mitä tyttö sanoi..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En ehtinyt jäädä selvittämään asiaa kun oli kiire toisaalle. Mun lapsi oli siellä laskemassa mäkeä ja muut lapset olivat juuri lopettelemassa ruokailua eivätkä olleet tulossa ulos siihen aikaan. Kysyin tytöltä että onko aiemmin ollut yksin ulkona niin hän sanoi että on ja kun kysyin että missä hoitaja oli niin tyttö sanoi että teki ruokaa pienimmälle hoitolapselle, tuosta mä en nyt niin varma oo et onko totta mitä tyttö sanoi..

Ei hitto :o! Siis miten se hoitaja vois olla varma, oletko hakenut tytön vai onko hävinnyt omia aikojaan? Todella vastuutonta ja ilmoittaisin kyllä asiasta myös esimiehelle.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää:
Menin tänään hakemaan lasta pph:lta, ihmettelin siinä kun mun lapsi oli yksin siinä pihalla ja aloin katselemaan et missäs muut on niin sisältähän ne sit löyty :O siis hoitaja ja muut lapset, hoitsu oli käskeny lapsen pukea ja oli sit laittanu sen pihalle oottaan mua :headwall: Siis mä en itsekkään päästä lapsia keskenään ulos niin onpa ihan helvetin kiva et pph noin vaan pistää lapsen ulos oottaan :O Siinä lyhyessäkin ajassa olis voinu sattua vaikka mitä.. Taidan huomenna soittaa hänen esimiehelleen ja mainita tosta asiasta samalla kun kysyn tilannetta kun lapset jonottavat toista hoitopaikkaa.

minä ainakin soittaisin!

No ohhoh!! :o Kyllä sinuna samantien vaikka soittaisin pph:lle tai viimestää seuraavalla kertaa kun viet lapsen hoitoon puhuisin hänen kanssaan VAKAVASTI tästä asiasta! Ja sit ehdottomasti esimiehelle soittoa myös. Tollanen peli ei vetele. Mieluummin lapselle tulee hiukan kuuma sisällä odotellessa muita,kun se että päästetään yksin ulos ja jotain sattuu. Ei siinä muiden pukemisessa niin kauaa mene etteikö etenkin isommat lapset jaksa odottaa. Niin ne päiväkodissakin tekee. Tänään kun hain tyttöni hoidosta, niin siellä se istu talvivaatteet päällä syöttötuolissa ja odotti että loput isommista saadaan puettua et voidaan mennä ulos ja yhtään ei kitissy ja ikää on 1v.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei hitto :o! Siis miten se hoitaja vois olla varma, oletko hakenut tytön vai onko hävinnyt omia aikojaan? Todella vastuutonta ja ilmoittaisin kyllä asiasta myös esimiehelle.

Mä kävin siellä sisällä pikaisesti. Nyt ihan harmittaa etten heti keskustellut hoitajan kans mutta mulla tosiaan oli kiire ja mä olin niin hämmästyny siitä että tyttö oli yksin pihalla etten senkään takia tajunnu heti kysyä asiasta.

Meidän päiväkodissakaan ei mene yksikään lapsi pihalle odottamaan ennen kuin siellä on edes yksi aikuinen mukana. Ja se on kuitenkin aidattu piha... Tuo ei ole oikein tehty. Olisi samantien sanonut lapselle, että voit ruveta jo menemään tietä pitkin kotiin päin, äitis tulee sieltä kuitenkin kohta :headwall: .

Herra isä!! 5 vuotias lapsi yksin pihalla.....kyllä on ajattelematon pph taja..tuossa iässä lapset helposti itekkin lähtee omille teilleen ja sitten niitä helvetin pedofiilejä jokanurkalla nykyään niin eihän tuota voi sallia!!! Nyt hop hop valittamaan!!

Yhteistyössä