Valitusta miehestä........

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja välinpitämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

välinpitämätön

Vieras
Voi että mua ottaa pannuun! Olen tällähetkellä hoitovapaalla kahden lapsen kans ja mies on töissä. Ja tämä päätös tehtiin yhdessä miehen kans että jään lapsien kans vielä puoleks vuodeks kotiin. No minähän olen sit joutunut minimoimaan menoni koska se hoitoraha on aivan mitättömän pieni, maksan silti edelleen perheen ruuat, vaipat, omat laskut ja vielä jotain muitakin laskuja ja ostan lapsille mitä he sattuvat tarvitsemaan. Eli siis se mistä olen joutunut tinkimään on omat menoni.
Se mikä minua ärsyttää on se että mies meni ostamaan itselleen uuden harrastus välineen joka maksoi luultavasti n. 300e. Ja mitä siihen sit tulee menemään sitä rahaa jos se rikkoontuu jne. Jep, että näin, minä olen hoitovapaalla lasten kans ja minä joudun tinkimään omista menoista ja mies sen kun vaan porskuttaa uusine vehkeineen pitkin kyliä kavereitten kans.
Älkää vaan sanoko että älä täällä valita vaan puhu miehen kans. Minähän puhuin hänelle ennen kuin hän osti tän lelun, mut ei näköjään menny jakeluun. Yritin myös sanoa hänelle että odottaa edes ens vuoden alkuun kun minä aloitan työt, mut ei näköjään voinu odottaa. Olen sen jälkee kun hän osti sen lelun niin esittänyt välinpitämätöntä(en ole ollut pahalla päällä), siis en ole enää sanonut sille mitään koko ostoksesta enkä siitä että hän nyt kuluttaa paljon aikaa sen uuden harrastuksen parissa. No eilen sit sain kuulla tästä että kun olen niin nyrpeää naamaa kotona. Heh, en ole ollut nyrpeä vaan ainoastaan välinpitämätön miestä kohtaan. Eipä hän paljoa edes kotona ole ollut, ja sit senkin ajan mitä on kotona ollut niin hän on puhunut puhelimeen kavereiden kans tästä harrastuksesta.
Siis voi että mua ottaa kupoliin! Mies on itse ollut sellainen pitkän aikaa jo että jos minä jotain kysyn niin saan kysyä ainaskin kaksi kertaa uudelleen että hän viitsii vastata, väittää että hän ei kuule kun on keskittynyt johonkin muuhun. Eli siis hän on aina keskittynyt johonkin muuhun. Minua suututtaa niin paljon että voihan v....

Voi että mua ottaa pannuun! Olen tällähetkellä hoitovapaalla kahden lapsen kans ja mies on töissä. Ja tämä päätös tehtiin yhdessä miehen kans että jään lapsien kans vielä puoleks vuodeks kotiin.

No minähän olen sit joutunut minimoimaan menoni koska se hoitoraha on aivan mitättömän pieni, maksan silti edelleen perheen ruuat, vaipat, omat laskut ja vielä jotain muitakin laskuja ja ostan lapsille mitä he sattuvat tarvitsemaan. Eli siis se mistä olen joutunut tinkimään on omat menoni.

Se mikä minua ärsyttää on se että mies meni ostamaan itselleen uuden harrastus välineen joka maksoi luultavasti n. 300e. Ja mitä siihen sit tulee menemään sitä rahaa jos se rikkoontuu jne. Jep, että näin, minä olen hoitovapaalla lasten kans ja minä joudun tinkimään omista menoista ja mies sen kun vaan porskuttaa uusine vehkeineen pitkin kyliä kavereitten kans.

Älkää vaan sanoko että älä täällä valita vaan puhu miehen kans. Minähän puhuin hänelle ennen kuin hän osti tän lelun, mut ei näköjään menny jakeluun. Yritin myös sanoa hänelle että odottaa edes ens vuoden alkuun kun minä aloitan työt, mut ei näköjään voinu odottaa.

Olen sen jälkee kun hän osti sen lelun niin esittänyt välinpitämätöntä(en ole ollut pahalla päällä, siis en ole enää sanonut sille mitään koko ostoksesta enkä siitä että hän nyt kuluttaa paljon aikaa sen uuden harrastuksen parissa.

No eilen sit sain kuulla tästä että kun olen niin nyrpeää naamaa kotona. Heh, en ole ollut nyrpeä vaan ainoastaan välinpitämätön miestä kohtaan. Eipä hän paljoa edes kotona ole ollut, ja sit senkin ajan mitä on kotona ollut niin hän on puhunut puhelimeen kavereiden kans tästä harrastuksesta.

Siis voi että mua ottaa kupoliin! Mies on itse ollut sellainen pitkän aikaa jo että jos minä jotain kysyn niin saan kysyä ainaskin kaksi kertaa uudelleen että hän viitsii vastata, väittää että hän ei kuule kun on keskittynyt johonkin muuhun. Eli siis hän on aina keskittynyt johonkin muuhun. Minua suututtaa niin paljon että voihan v....

--------------------------------------------

Sekavaa jos tulee yhteen pötköön...

Mutta joo, kyllä muakin nyppis... Vaikeaksi vaan menee jos tilanne jatkuu noin että sinä oot välinpitämätön ja mies ei edes kuuntele kun puhut hänelle :(

Tympis muakin!
Mä en vaan ikinä ymmärrä tämmösiä juttuja, kun meillä on aina ollut yhteiset rahat, niin ei ole tarvinnut kummankaan tinkiä omista jutuista, edes ´sillon kun olin kotona. Eikö se miehesi voisi ostaa sinullekkin jtn kivaa, kun itsekkin sai, tai antaa rahaa vaikka vapaaillan viettoon tai jtn...

Ilmeisesti ette kovin selkeästi ole sopineet pelisääntöjä etukäteen, kun tuollaista tapahtuu.

Minäkin olisin raivoissani, tosin oma mies on aika kaukana tuollaisesta tapauksesta. Hän kun tietää millaista on tienata vähemmän, koska on ollut hoitovapaalla yhteensä 1,5 vuotta kun minä olin töissä.

Yhteistyössä