Valivalivali

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Poika nukku tosi minimaaliset unet, kun tyttö kailotti koko ajan vieressä. Meno on melkoista. Luultavasti kuunnellaan koko loppupäivä kiukkuilua, kun toinen on väsynyt ja toinen muuten vaan vauhdissa. Tänään ei kyllä minkäänlainen puhe ole mennyt perille, kai se on kohta johonkin arestiin tuo tyttö vietävä :kieh:
Kerkesin jo kuvitella voivani viettää pienen rauhallisen hetken kun poika olisi nukkunut ja tyttö olisi voinut katsoa piirrettyjä hetken, mutta ei. Poika ei siis nuku ja kaiken lisäksi mies on vaihdellut jotain johtoja, etten edes osaa laittaa tuota vehjettä toimimaan!
No se on sit keksittävä jotain tekemistä lasten kanssa,ulkonakin on niin epävakaa keli ettei oikein houkuttele.
Mukavaa päivänjatkoa ja toivottavasti edes joku saa viettää ansaitsemansa rauhallisen hetken =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 13:16 ElinaJohanna kirjoitti:
jos huomenna ois parempi päivä :hug: =)

ja muista sanoa pari tarkasti valittua sanaa sille ukolle ku menny johtoja vaihtelee ;) :D :whistle:
Juu kiitoksia! Täytyy muistaa heti mainita johdoista, jos vaikka huomenna sais pojan unille ja tytölle lastenohjelman.
Täytynee mennä edes kahvin keittoon että pysyy itekkin hereillä kun ei muutkaan nuku!
 
Täällä 1,5v nukkuu katkonaisesti yöt ja päikkärit ovat lyhentyneet, ilmeisesti kun tekee hampaita. Kiukuttelee sitten iltapäivästä iltaan. Poika 3v 7kk ei nuku päikkäreitä ollenkaan yleensä, vaan lepää sohvalla, tosin pelleilee peiton ja tyynyn kanssa. On kiukkuinen illalla. Kaksospoika (ylihuomenna 2 kk) on tissillä/sylissä/sitterissä keikuteltavana/pullolla tuntikausia lähes tauotta: minä kiukuttelen sitte illalla. ;)Tyttövauva on ihanteellinen: nukkuu hyvin ja on rauhallinen. Muuten täällä onkin kyllä aikamoinen häslinki käynnissä koko ajan.
 

Yhteistyössä