Poika nukku tosi minimaaliset unet, kun tyttö kailotti koko ajan vieressä. Meno on melkoista. Luultavasti kuunnellaan koko loppupäivä kiukkuilua, kun toinen on väsynyt ja toinen muuten vaan vauhdissa. Tänään ei kyllä minkäänlainen puhe ole mennyt perille, kai se on kohta johonkin arestiin tuo tyttö vietävä :kieh:
Kerkesin jo kuvitella voivani viettää pienen rauhallisen hetken kun poika olisi nukkunut ja tyttö olisi voinut katsoa piirrettyjä hetken, mutta ei. Poika ei siis nuku ja kaiken lisäksi mies on vaihdellut jotain johtoja, etten edes osaa laittaa tuota vehjettä toimimaan!
No se on sit keksittävä jotain tekemistä lasten kanssa,ulkonakin on niin epävakaa keli ettei oikein houkuttele.
Mukavaa päivänjatkoa ja toivottavasti edes joku saa viettää ansaitsemansa rauhallisen hetken =)
Kerkesin jo kuvitella voivani viettää pienen rauhallisen hetken kun poika olisi nukkunut ja tyttö olisi voinut katsoa piirrettyjä hetken, mutta ei. Poika ei siis nuku ja kaiken lisäksi mies on vaihdellut jotain johtoja, etten edes osaa laittaa tuota vehjettä toimimaan!
No se on sit keksittävä jotain tekemistä lasten kanssa,ulkonakin on niin epävakaa keli ettei oikein houkuttele.
Mukavaa päivänjatkoa ja toivottavasti edes joku saa viettää ansaitsemansa rauhallisen hetken =)