Väliviivallisia nimiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liva

Vieras
Vauvalle pitäisi keksiä nimi. Syntyy tässä lähipäivinä, sukupuoli edelleen ? ja ei vaan keksitä mitään helppoa väliviivallista.
Ja väliviiva nyt vaan on pakko olla =)

Anna-Julia
Aava-Maria
Elle-Maarit
Mette-Marit
Hilla-Kaisla
Anna-Kaisa
Maria-Kaisa
Eeva-Maria
Taika-Maria
Taika-Kukka
Sini-Lilja
Helmi-Lilja
Helmi-Ellen
Anna-Elina
Juuli-Maria
Viivi-Maria
Elle-Kaarin
Katja-Maria
Sara-Maria
Ira-Maria
Kiia-Lotta
Tiia-Lotta
Tiia-Maria
Lotta-Kaisa
Antti-Jussi
Antti-Pekka
Juho-Pekka
Juha-Pekka
Lenni-Kalle
Lenni-Luukas
Ville-Matti
Ville-Veikko
Juho-Veikko
Eemi-Matias
Eetu-Matias
Ville-Markus
Roni-Pekka
Jussi-Pekka
Sami-Artturi
Ville-Arttu
Onni-Elias
Onni-Einari
Onni-Viljami
Eino-Matti

Mieleiseni näistä ehdotetuista on Ella-Maria. Se vaan kuulostaa ja näyttää sopivimmalta. Pojalle onkin sitten vaikeampaa keksiä. Ella-Mariassa minua myös viehättää tavutus, eli etuosa on lyhyt ja ytimekäs ja loppuosassa on kolme tavua =) Tällaisia lisää Kiitos!

Hups, näitähän rupes löytymään! Onni-Elias on nätti, mutta mies ei sitä kelpuuta =( Nico-Petteri on kans oikean tyylinen, mut Petteristä tulee valitettavasti mulla aina ex-poikaystävä mieleen =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mieleiseni näistä ehdotetuista on Ella-Maria. Se vaan kuulostaa ja näyttää sopivimmalta. Pojalle onkin sitten vaikeampaa keksiä. Ella-Mariassa minua myös viehättää tavutus, eli etuosa on lyhyt ja ytimekäs ja loppuosassa on kolme tavua =) Tällaisia lisää Kiitos!

Tuosta vähän "persoonallisempi" versio voi olla Ella-Maaria.

Sara-Juulia
Anna-Riikka
Sini-Tuulia
Elli-Noora
Tiia-Riina

Oona-Sofia
Anni-Evelia
Tiia-Lumia
Enni-Ilona
Saga-Sinea
Aada-Julia

Eeli-Matias
Otto-Aleksi
Otso-Topias
Aatu-Elias
Onni-Olavi
Aaro-Severi
Toivo-Oskari
Juho-Tuomas
Lassi-Markus

Timppa: Kun muu perhe on jo viiva-jotakin, niin ei yhtä voi jättää viivattomaksi!

Sara-Sofia on kaunis nimi, myös joku muu Saran jatkeeksi olisi kiva Ei tulisi liikaa S-kirjainta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Timppa: Kun muu perhe on jo viiva-jotakin, niin ei yhtä voi jättää viivattomaksi!

Sara-Sofia on kaunis nimi, myös joku muu Saran jatkeeksi olisi kiva Ei tulisi liikaa S-kirjainta.

Oukei. Me ollaan vältetty kaiken näköistä muiden nimiin sitomista. Ollaan ajateltu että lapset ovat kuitenkin yksilöitä.

Äitee: Jeps, en kaappaa Tereä =) Teresia ois kyl kiva, mut ei ehkä kuitenkaan meille.
Vierus: Otso-Topiasta olen yrittänyt miehelle kelpuuttaa, mut ei sit millän! Tykkäisin itse kovasti!
- Ella-Maaria kuulostaa hyvältä, samoin Sara-Juulia tai Sara-Tuulia.
Käviskö jonkin nimen perään Lyydia? Se olis minulle tärkeä nimi isomummuni kunniaksi =)

Yhteistyössä