Valkoinen patti (naisen) alapäässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xxx---xx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xxx---xx

Vieras
Mulla on siis siinä ihan klitoriksen alapuolella sellainen halkaisijaltaan n. 1 mm, tosi pieni, valkoinen "patti". Se ei ole kipeä eikä siitä tule mitään nesteitä tai muutakaan, eikä vaihda kokoa. En tiedä mikä se on, mutta on kai ollut jo siellä vähän pitemmän aikaa, kivuttomuutensa takia ei tosin vaivaa elämää - haluaisin silti tietää että mikä tällainen voi olla ja onkohan aihetta lääkärille. Olisiko kellään tietoa vai voikohan tuo olla vaan esim. joku klitorikseen kuuluva osa, joka minulla vaan on vähän erilainen?

Tuollaisia vastauksia löysin itsekin, kun googlailin. Tämä on kuitenkin sellainen vajaan nuppineulan kärjen kokoinen eikä tätä pysty "puristamaan" pienuutensa ja sen takia, ettei sieltä tule mitään. Tuo on ollut jo aika kauan.

varmaa jonkunlainen talipatti en huolestuisi,mulla ajan kanssa noi isonee ja ärtyy ja menee itestää rikki. kun on mennyt rikki runsaampi suihkuttelu ja bebanthen on auttanut.

[QUOTE="nainen";28144656]milium eli luufinni.[/QUOTE]

Juuri näin.

Ei sille tarvi tehdä mitään eikä etenkään kannata puristella. Ensinnäkin miliumin pois puristaminen on aika työlästä, vuosien myötä saattaa tulla sitten helpostikin pois. Sellaisella alueella vaan että sitten voi herkästi tulehtua...

Itselläni ollu noita mm. silmien lähellä.

Kiitos vastauksista, luufinni vaikuttaa todennäköisimmältä! Olen kuitenkin tällainen pienistäkin asioista helposti hätääntyvä, joten onko mitään tapaa jolla tuon mahdollisesti saisi pois? Olisi kiva varmistua, ettei se ole mikään syöpä tai muuta vakavampaa. *khöh*

nehän on ihan harmittomia tosissaan. Gynikset niitä poistavat jos kasvavat isoksi ja vaikka painavat ikävästi tai jos tulehtuvat. Tosin tulehtuvat yleensä vasta silloin kun joku koittaa niitä ensin kotikonstein puristella. Miliumin poistoon löytyy ohjeet käypä hoito sivuilta. Että sieltä googlaamaan.

Mullakin on tainnut tämä tosiaan jo läh. vuoden olla. Luin jostain, että injektioneulalla pitäisi rikkoa tuo "katto" ja sitten pyöräyttää sarveishelmi ulos. Osaako kukaan sanoa, jääkö tästä arpea tai mitään? (Nimittäin jos tuo näyttää pahemmalta poiston jälkeen, mun puolesta se voi jäädäkin sinne, kun ei edes erotu kunnolla.)

Hei mulla on sama on ongelma, mut en usko sen olevan luufinni. Valkoinen patti on klitoriksessa, ja se tuntuu epämukavalta vaikkei näköjään vuoda. En usko sen olevan myöskään rasvapatti joten onko muita vaihtoehtoja?