valkovuoto spekulointia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miimii10
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miimii10

Jäsen
25.12.2009
535
0
16
Vaikka onkin aika ällöttävä keskustelu puhutaan asioiden oikeilla nimilla :)

Eli minun kiertoni on noin 36 päivää jolloin hedelmällisin päivä on ollut 29.1.
Minkäänlaista ovulaation tunnetta ei ole tullut missään vaiheessa joten oletan ettei sellasta tullutkaan..

5.2 harrastimme seksiä tietenkin ilman kondoomia ja päivää ennen sitä tuli tuo valkovuoto tuollaiseksi vetiseksi (ei haise) ja jatkuu vieläkin vaikka tädin pitäisi tulla nyt 11.2.

Eli viisaat.
Voiko olla että en tunne ovista ollenkaan ja kierto on pidempi ja vasta 4.2 ovis on ollu?

Vai onko mahdollista että (näin olen joskus kuullut) että kun on tärpännyt vetinen vuoto jatkuu oviksenkin jälkeen? :whistle:

Meillä luovutettiin hetkeksi tää kuumeilu ja yrittäminen mutta oltiin 5.2 laiskoja ja sillä periaatteella jos tulee niin on lottovoitto ja jos ei tuu niin sitten ei :headwall: tuu.

Hämmentää vain tää vaihe ku alapää onku joku serena vaikka yleinsä onkin ihan sahara :saint: hiivasta se ei voi olla se on 100% varmuus :attn:

joku voisi pohtia tai sanoa oman näkökantansa asiasta.

No vaikee tuon perusteella on mitää sen kummempaa sanoa, ite kun en ole koskaan ollu tietoinen ovulaatio ajankohdasta kun ihan suoraan sanottuna ei ole kiinnostanut... :whistle: Mutta oman kokemuksen mukaan tiedän että runsas valkovuoto voidaan laskea raskausoireeks, itellä tulee ihan kamalasti sitä, parhaimmillaan on sellanen olo kun olis pissannu housuun joten joutuu koko ajan käyttämään pikkuhousunsuojaa.. :/ Ja tämä alko melkein samantien kun raskaaks olin tullut.

olisi aika ironista olla raskaana. ensinäki kauhee pupu paneminen joulukuussa ja nyt kerrasta poikki ja oliskin raskaana.

Jotenki järki huutaa et ei voi näin "helppoa" olla elämä :headwall:
No mikäs tässä odotellessa sitten.. ei viitsi kyllä miehelle kertoo tästä, nauraa mut pihalle vielä :laugh:

Yhteistyössä