Vallan kummallinen kierto ja vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mussu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mussu

Jäsen
16.06.2007
714
0
16
Onkohan kellään kokemusta, kun mulla oli tämä kierto 5pv yli normaalin 28pv. Napukka oli kiinni ja kaukana loppuun asti, pe aamulla vielä kokeilin ja kiinni oli, ei edes sormeen tullut tuhrua (pitikin kokeilla, vaikka tiedän, että tuo elää omaa elämäänsä), sitten yht'äkkiä puoliltapäivin alkoi vuoto. Normaalisti mulla on vuoto: 1. pv vähän, 2. ja 3. pv runsaasti ja 4. pv tuhrua, nyt alkoi kerralla reilusti, 2. pv niukkaa - melkeen tuhrua ja nyt ei sitten mitään, tänään olis menossa 3. pv, mut ei edes tuhrun ruhrua tänään... Testannut en ole - vuoti kuitenkin (muuten olin suunnitellut, että perjantaina haen testejä, mutta pe alkoi vuoto).

Ovislimat oli tässä kierrossa niukat, josko sitten ovista olikaan kun niin vähän limaa tuli. Olisko kyseessä stressi vaan, tai limakalvon niukkuus/ohuus...?

testaa ihmeessä vielä varmuudeksi. olen lukenut että jos menkkavuoto ei ole runsasta ja väri on enemmän ruskeaa kun punaista niin se voi hyvinkin johtua vain raskaudesta ja kyseessä on valemenkat.

toisaalta itelläni oli juuri ruskeaa tuhrua ekat "menkat" km:n jälkeen ja raskaana en ollut. tämä varmaan juuri siksi että limakalvo oli vielä niin ohut...

Yhteistyössä