Valmis kastelli 500

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tinsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tinsu

Vieras
Onko kellään kokemusta tästä?
paljonko on hinta?
Voiko tehdä pieniä mutoksia, esim hellan paikkaa vaihtaa tms. pystyykö jättämään esim keittön kokoneen pois ja tekemään itse?
Mitä kaikkea tarvitaan vielä tuon talon lisäksi, siis jos on pelkkä tontti. Paljonko näihin tarvitsee varata rahaa?

Kaikki info olisi tervetullutta. Tuolta kastellin siuvuilta irtosi aika heikoisti tuota infoa...

Eikö nuo valmiskastellit perustu juuri siihen, että muutoksia ei pysty tekemään? Ainakin hellan paikan siirto on luultavasti sellainen, että ei onnistu. Me harkittiin valmiskastelli taloa (ei tainnut juuri tuo 500 olla kuitenkaan), mutta päädyttiin lopulta toisen talotehtaan valmistaloon.

En ole varma tuosta valmis kastellista, mutta meillä suursuosikki mallistosta talo ja kaikki muutkset saatiin helposti mitä haluttiin.. tiskialtaan paikka vaihdettiin, poistetiin väliseiniä, ei otettu keittiötä Kastellilta, eikä saunaa.. suurennettiin makuuhuonetta.. mihinkään ei sanottu vastaan. Ja aika lailla samantyyppinen pohja kuin ap:llä, neliöitä vaan 135.

niin ja rahapuolesta.. nyt en kyllä katsonut paljon tuo valmispaketti maksaa, mutta meillä talopaketti n. 40 000 (en kai paljon valehtele) mutta pystytys ym tehtiin itse. Tontti maksoi 36 000 ja yhteensä talo tontteineen tulee maksamaan n 170 000 euroa. Ison osan vie pohjatyöt ja muu puutavara ja rakennusmateriaali mitä en itse osannut edes ajatella. Hyvin pieni osa menee itse sisustamiseen, eli kaakeleihin, lattioihin, tapetteihin jne..

Yhteistyössä