Hae Anna.fi-sivustolta

Valmispitsavinekkejä toivotaan

Viestiketju osiossa 'Kodin juhlat' , käynnistäjänä Mari, 28.09.2006.

1. Mari Vierailija

Olen menossa huomenna perjantaina nyyttikesteihin, ja minua pyydettiin tuomaan mukanani pari kolme valmispitsaa. Olen kasvissyöjä, enkä osta valmispitsoja, joten hämmästyin valikoiman laajuudesta.

Voisitteko ystävällisesti kertoa omien lempipitsojenne nimiä, jotta voisin valita ainakin jollakin tarkkuudella hyvät pitsat.

Kiitos!

2. Kirsi Vierailija

Pirkka-valmispitsat pakasteessa on parhaita!

3. kasvista Vierailija

Eikös valmispizzoja ole myös kasvisversioina? Ota ihmeessä ainakin yhdeksi vaihtoehdoksi sellainen, niin saat itsekin syödä!

Muuten en valitettavasti osaa neuvoa, sillä mielestäni mikään valmispizza ei ole kovinkaan hyvää...

4. Äiti83 Vierailija

ainakin Lidl:in speciale pitsa on hyvää.. siis se missä on pepperonia ja kinkkua sekä herkkusieniä.. ja edullinen (oliks se 2.30 ja siin on kaks) sitte tietty ristoranten mozzarella (kasvis) ainakin mun kasvissyöjä sisko tykkää siitä..
    mutta kovat pohjat niihin tulee jos lämmittää ohjeen mukaan.. itse pistän uunin lämpenemään 200 asteeseen ja samantien pitsan uuniin.. kun uuni lämmin voi itse katsoa joko pitsa omaan makuun sopiva..

mutta näin siis meillä kaikki ei samasta pidä..

5. Queen Vierailija

Einespuolelta HK:n paistettavat on ihan ok ja aika isoja (semmosia suorakaiteen muotoisia).

6. Vierailija

Yllätä poruka ja tee kerrankin itse nuo pizzat.

7. Pelle Vierailija

Ota lisäksi mukaan juustoa ja tomaattia ja pitsamaustetta ja lisää niitä vähän valmispitsojen päälle. Sat huomattavasti parempaa. Jos pidätte valkosipulista, lisää myös sitä.

8. Tuula Vierailija

Hae mennessäni pizzeriasta. Tai mene tyhjin käsin ja sitten kun alatte ruokailun tilaatte sinne pari Kotipizzan perhepizzaa uunilämpimänä ja sinä hoidat laskun.

9. - Vierailija

Lidlin pitsoja suosittelen minäkin:)
    Jo mainitut Mozzarella ja kinkku-salami-herkkusieni pitsat ovat parhaimmat. Molemmissa on kaksi pitsaa/pakkaus, ja hintaa vajaa kolme uroa/paketti.

Edullisuudestaan huolimatta, ovat parhaimman maukuiset pakaste pitsat joita itse olen koskaan maistanut, ja varmaan kaikkia on tullut kokiltua jossakin vaiheessa...;)

10. Mari Vierailija

Kiitos kaikille tässä ketjussa oleville vihjeisteä ja neuvoista.

Päädyin tämän ketjun neuvojen perusteella seuraavaan vaihtoehtoon: Ostin Pirkan pitsoja, ja Pellen vihjeen perusteella ostin pitsoille tarkoitettua juustoraastesekoistusta, tomaatteja ja pitsamaustetta maun täydentäjäksi. Pitsat olivat maukkaita ja jokaisen mielestä "kuin kotona tehtyjä". Lisäksi levitin tietoa Lidl:n pitsoista, joita aion ostaa, kunhan selvitän, missäpäin niitä Lidl:n kauppoja on täällä Helsingin lähistöllä.

Itsetehtyjen pitsojen tekemiseen on taidoillani liian korkea kynnys, vaikka ajatus oli kyllä hyvä. Ja tuo pitsan ostaminen pizzeriasta kävi kyllä mielessäni.

11. helppoa Vierailija

Vastaisuuden varalle: osta valmiita pohjia (4kpl pakkaus) ja täytä ne millä itse tykkäät.
    Tomaattipyreetä, tai -sosetta pohjalle. Valitse itse seuraavista täytteistä sopivat: kinkku, tonnikala, herkkusienet, jauheliha, erilaisia kasvis-suikaleita(löytyy valmiina pakastealtaasta), äyriäisiä, sipulia, muna, oliivit, hillosipuli, paprika, ym. mitä kaikkea keksitkään.
    Ripauksen lisäksi maun mukaan: valkosipulia, homejuustoa tai jotain muuta voimakas aromista lisuketta, maun mukaan.
    Päälle juustoraaste ja uuniin pohjan ohjeita noudattaen.
    Siinä säästää pohjan teon vaivan ja takuulla onnistuu.

12. Ristorante Vierailija

Ai minusta Lidlin pitsat on aika kauheita ja mauttomia.

Ristorantet ovat ihania, lemppareita: mozzarella ja tonnikala. Oikeestaan niissä ei huonoja olekaan.

13. Ristorante Vierailija

Ai minusta Lidlin pitsat on aika kauheita ja mauttomia.

Ristorantet ovat ihania, lemppareita: mozzarella ja tonnikala. Oikeestaan niissä ei huonoja olekaan.

14. kysyjä2 Vierailija

"valmispitsavinekkejä"... kuulosta seksikkäältä!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri