Hae Anna.fi-sivustolta

VALMISTUJAISLAHJA

Viestiketju osiossa 'Kodin juhlat' , käynnistäjänä Miehelle!, 08.06.2005.

1. Miehelle! Vierailija

Apuva!
    Onko ideoita 30 v. miehelle valmistujaislahjaksi (di-insinööri).
    Jotakin pientä, mutta hauskaa. Hinta n. 30 - 50 euroa
    Olen antanut jo aiemmin:
    Kalevala-korun, ravintola-illallisen, kirja...
    Kiitos etukäteen!!!

Ajattelin sunnuntaipiknikkiä ja minigolffia, mutta lisäksi haluaisin antaa jotain pysyvää! :)

2. Mirri Vierailija

Akkuporakone, työkalusarja, hieno linkkuveitsi kaiverruksella?

3. hiphei Vierailija

Voi kääk...pitäiskö sille jotain ostaakin? Oma mieheni valmistuu kanssa parin viikon kuluttua DI:ksi ja mä en kyllä aikonut ostaa mitään. Luin muutaman kerran hänen dippatyönsä ja korjasin kielioppivirheitä, joten se riittänee lahjaksi. Mutta jos teillä on tapana ostaa lahjat niin osta ihmeessä jotain mistä hän on haaveillut tai mikä todellakin on tarpeen. Tai vie miehesi jollekin hauskalle viikonloppumatkalle.
    Noi akkuporakoneet ja työkalusarjat voi kuullostaa DI:mäisiltä mutta totuuden nimissä on sanottava, että harvempi teknillisen korkeakoulun käynyt sitten kuitenkaan niitä osaa käsitellä kun ovat ennemminkin teoreetikkoja, nim. olin itsekin teekkari ja kukaan DI-kavereistani ei ole mikään remontti-ihme.

4. Mirri Vierailija

Tarkoitin tietysti, että jos miehellä riittää kiinnostusta remonttihommiin, niin nuo lahjat olisivat paikallaan =) Omani valmistuu myös kohtapuoliin DI:ksi ja on jo useamman vuoden tuskastellut kun aina sopiva työkalu puuttuu ja taulujakaan ei saa seinälle =D Jos taas matkustelee/mökkeilee/retkeilee paljon, niin hyvästä linkkuveitsestä on matkalla kuin matkalla iso hyöty. Nuo ovat ainakin meillä sellaisia tavaroita, joita ei sitten itse tule ostettua, vaikka niitä monesti kaivataankin. Itse saattaisin myös ostaa jonkin häntä kiinnostavan kirjan. Vaikka jättisuuren Aku Ankan vuosikerran tai jonkin harrastuksiin liittyvän oppaan... Kirjat ovat arvokkaita ja niitäkin saa yleensä vain lahjaksi (ainakin meillä) kun ei raaski itse ostaa.

5. Kiitos vinkeistä! Vierailija

Täytyypi laittaa vielä toi kirja mietintään. Jotakin perhokalastuskirjaa voisin vaikka katsella. Kiitos kaikille vinkeistä :)

6. elli Vierailija

Leatherman. Sellaisesta voi tykätä ""peukalo-keskellä-kämmentä"" -tyypitkin.
    Oma mieheni sai rahaa ja lahjakortin tavarataloon. Osti sitten sieltä jonkin työkoneen mistä oli haaveillut kauan.
    Itse en muistaakseni antanut lahjaksi mitään tavaraa, mutta järjestin juhlat.

7. tuore di Vierailija

Itse sain valmistujaislahjaksi kukkamaljakon ruusuineen ja pari cd:tä. Olin onnellinen, mutta olenkin nainen =).

8. Gina Vierailija

Munkin mies juhlii DI:ksi valmistumista ja 30 vuotta kohtapuoliin. Juhlat järjestetään tod.näk. yhteiset mutta lahjat hommaan erikseen. Valmistuminen on meillä ollut niin työn ja tuskan takana että törsään siihen: mies saa tilata netistä harrastus-/kiinnostuskohteensa miekan. Tilaa itse koska en kuitenkaan osais ostaa oikeanlaista.
    Kolmekymppiselle, henkisesti 15-vuotiaalle taas annan mieluisan tietokonepelin (kalliimmanpuoleinen) ja siihen maksullista peliaikaa (pelataan verkossa kavereiden kanssa). Niin, ja tietty kotonakin rauhallista peliaikaa =)

Mun mielestä nuo ovat sen verran isoja juhlia molemmat, että vähän miettimistä ja panostamista lahjaan voi laittaa. Jotain mitä ei tule itse hankittua kun ei raaski, mutta haluaisi kuitenkin. Jotain turhaa, siis siinä mielessä turhaa että ilmankin on pärjännyt mutta kun... Yleensä johonkin harrastukseen liittyvä on kivaa.
    Kun itse valmistun toivon myös lahjaksi jotain, jonka arvo säilyy ja jota olen himoinnut jo pitkään.

9. bm- Vierailija

Löysin tämmöisen sivun tossa vuosi sitten ja siitä lähtien oon ahkerasti käyttänyt. www.apuri.fi

10. js Vierailija

11. justin Vierailija

12. lahja Vierailija

13. Anni23 Vierailija

Mun naispuolisen serkun isä osti sille tuliterän avo-Bemarin ylioppilaslahjaksi tänään.
    Että kyllä joidenkin kelpaa....

14. Pirjo_83 Vierailija

15. vierailija Vierailija

Menee hinnaltaan kyllä yli alunperin määritetyn budjetin, mutta karikatyyritaulu oli meidän onnistunein valinta valmistujaislahjaksi :)
    Googlella löytyy helposti suomalaisia piirtäjia.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri