Hae Anna.fi-sivustolta

valmistujaislahja

Viestiketju osiossa 'Kodin juhlat' , käynnistäjänä bell, 30.04.2007.

1. bell Vierailija

Sukulaistyttö valmistuu sairaanhoitajaksi. No siinä ei ole mitään merkillistä, mutta minkälaista on tapana antaa nykyisin valmistujaislahjaksi, kun kaikki on niin ylimitoitettua. Olisiko Stockmannin lahjakortti mitään?

2. valmistuva Vierailija

Lahjakortti on loistava idea.

3. bell Vierailija

Kiitos vastauksesta ja onnea "valmistuvalle".

4. muumineito Vierailija

Hei.

Lahjakortti on kiva idea, mutta jos kaipaat muita ideoita..
    Itse tykkäisin saada iittalan tuikkuja eri väreinä tai vaikka mariskoolin tai laadukkaita pyyhkeitä tai vuodevaatteita...Jotain laadukasta ja kaunista pitkän (taloudellisesti tiukan) opiskelujakson jälkeen.

5. täti leelia Vierailija

Me tädit kysyimme ihan reilusti veljemme tyttäreltä hänen valmistuessaan, että mitä hän mahdollisesti haluaisi esim. kotiinsa tai muuten vaan lahjaksi. Tyttö toivoi yhdet Hackmannin aterimet, niin niinpä me tädit hänelle sellaiset sitten porukassa ostimme.

Mielestäni ei ole mitenkään noloa kysyä lahjan saajalta, että onko hänellä toiveita. Jos sankari sanoo, että ei ole, niin sittenhän voi antaa esim. lahjakortin ja miksipä ei jotain muutakin, jos tuntee lahjan saajan maun.

6. hyviskylis2 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Oma taulu Taulut

tuolta olen tilannut lahjoja, milloin mihinkin tarkoitukseen, taulut ovat tyylikkäitä ja varmasti erottuvat edukseen. Tulevat ripustusvalmiina lähipostiin. Eikä ole hinnalla pilattu. Taulujen taustakankaan saa valita itse ja siksi näistä saa helposti juhlakalun näköisiä. Suosittelen!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri