Hae Anna.fi-sivustolta

Valoilmiö

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Outoa!, 18.09.2005.

1. Outoa! Vierailija

Ei ole sattunut itselleni vaan miehelleni nyt peräkkäisinä aamuina.N.klo 5 aamulla autoon tulee ylhäältäpäin kirkas valo ja valaisee auton metrin ympäriinsä,on aivan hiljaista.kestää muutaman minuutin.Mitä tämä merkitsee?Onko muilla samanlaisia kokemuksia?Pelottaa,onko tämä merkki kenties jostain pahasta?

2. Nukkumaija Vierailija

Onpa omituista, siis tuleeko tämä valo silloin kun miehesi on autoa ajamassa vai silloin kun auto on parkissa?
    Useinhan kuulee kerrottavan tämänkaltaisia tarinoita, kun puhutaan ufoalusten kohtaamisista...muussa yhteydessä en ole tällaisesta kuullut. Onkohan muilla ideoita mitä tämä voisi merkitä?

3. minä Vierailija

En usko, että ovat teistä kiinnostuneita, koska tutkivat autoa. Ulkoavaruuden olennot ne vain tutkivat Telluksen kulkupeliä. Ole huoleti. Mielenkiinnon kohteena auto, ette te.

4. isis Vierailija

Luen juuri kirjaa Enkeli lensi ohi. Monet ihmiset kertovat kirjassa valoilmiöistä ja he arvelevat enkeliden olevan asialla.
    Enkelit tulivat myös minun mieleeni, kun aiemmin luin kirjoituksesi. Minulle tuli lukemastani hyvä olo. Uskon, ettei sinunkaan tule peljätä!

Rakkaudella isis

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri