Hae Anna.fi-sivustolta

Valopallot

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä muumimamma, 01.01.2012.

1. muumimamma Vierailija

Haluaisin tietää onko muut ihmiset nähneet esim yöllä ilmestyviä "valopalloja/ilmiöitä"? Mitä ne ovat tai merkitsevät? Ja onko niille jokin selitys vai ovatko yliluonnollisia?

2. n.neiti Vierailija

u

Orbejako tarkoitat?

3. muumimamma Vierailija

Mitäs ne ovat? Tarkoitan sellaisia valopalloja jotka näkyvät yöllä. Voivat näkyä ulkona tai sisällä.

4. Minä Vierailija

Kyllä olen nähnyt ja videokuvattukin. Jotkut ovat pyöreitä ja jotkut soikeanmuotoisia ja hyvin kirkkaita. Ajankohta näille valoilmiöille on yleensä klo 22.00-06.00. Minkälaisia olet itse nähnyt ja kuinka kauan kohteet ovat olleet näköpiirissäsi?

5. n.neiti Vierailija

Minkäkokoisia nämä pallot on? Onko ne kirkkaita vai onko niissä sisällä jotain kuvioita, esim renkuloita?

6. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Värejä eri muodoissa näen, lähes päivittäin. Tiedän, että osa näkemistäni väreistä liittyy tietyn värin ns tuijottamisefektiin, johon minua jo koulussa opetettiin.

Kuutisen vuotta sitten olin palaamassa Ultra-päiviltä ystäväni kanssa. Noin viiden aikaan aamulla auringon noustessa havahduimme siihen, että taivaalle alkoi ilmestyä valopallorykelmiä, jotka vaihtoivat värejään. Yhtä väriä kerrallaan näyttivät. Nämä valopallorykelmät heijastuivat myös meihin ja ympäröivään maastoon. Upea oli valoshow! :)

Sen tiedän, että monet nykyaikaiset kamerat ovat hyvin herkkiä keräämään linsseihinsä pienenpieniä pölyhiukkasia, jotka kuvissa näkyvät monille orbeina.:)

7. yksi mahdollisuus Vierailija

8. Awa* Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ei ollut minun ja ystäväni kohdalla meteoriiteista kysymys. Näkemämme valopallorykelmät olivat auringon tavoin pyöreitä ja pysyivät paikallaan.

9. muumimamma Vierailija

ovatko ne jos näkyvät vain yöllä esim 24 jälkeen. Yleensä yksi valopallo joka liikkuu tai saattaa tulla päin.

10. muumimamma Vierailija

11. Varjotar Killing Whispers

Saadut tykkäykset:
    0
    Orbeja hyvin todennäköisesti. Harmittomia ilmestyksiä.
    Täällä niitä näkyy hyvin usein, sinisenä, punaisena ja valkoisena.

12. moongilrchild Vierailija

Tuossa parisen päivää sitten näin sellasen jännän valopallon. se ensi oli huoneen ovella ja sitte tuli koko ajan enemmä huoneeseen päin. Se oli keskeltä sellane valosa mutta ei mitekää kirkas. Sitte se sinerty ulospäin ja kehä sen ympärillä oli kokonaan musta...
    Sitte se hävis ja alko taas tulee ihmee ääniä... Ne ei ollu miää kivan kuulosia... Uhkaavia...
    Vähä ku radion joku taajuus josta kuuluu vaa sellasta särinää ja muuta ujellusta.
    Kerroin tuosta yhelle tuttavalle, mutta hän väittää sen olevan migreenin aiheuttamaa... Eikä se kyllä siltä oikein tuntunut...

13. vierailija Vierailija

Heräsin yöllä kääntääkseni asentoa. Kun eteeni seinään ilmestyi kolme tosi kirkasta valopalloa jotka valaisi sänkyni. pallot valaisi hetken, onko kenelläkään samanlaisia
    kokemuksia.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri