"Valtiovarainministeri Riikka Purra kommentoi varastelun hyväksymistä: ”Ei kovin pitkä matka laittomiin ja vaarallisin keinoihin”"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän "riikka" tietää..

"Valepommi-iskuista epäilty kirjoitti perussuomalaisten verkkosivuilla: “Haitalliset jäsenet voidaan deletoida yhteiskunnasta”
Poliisin terroristisessa tarkoituksessa tehdystä laittomasta uhkauksesta epäilemä mies sai perussuomalaisten verkkoalustoilla laajaa näkyvyyttä."

Outoa, että Suomessa on Euroopan suurimpia väkivaltalukuja, vaikka tukia jaetaan varsin avokätisesti. Ei nyt ihan aukea tämä Palon logiikka.

Kyllähän "riikka" tietää..

"Valepommi-iskuista epäilty kirjoitti perussuomalaisten verkkosivuilla: “Haitalliset jäsenet voidaan deletoida yhteiskunnasta”
Poliisin terroristisessa tarkoituksessa tehdystä laittomasta uhkauksesta epäilemä mies sai perussuomalaisten verkkoalustoilla laajaa näkyvyyttä."

Koetko itsesi "haitalliseksi jäseneksi"?

”Palo kertoi uskovansa, että pakon edessä tehtävän varastamisen syy ei ole yksilössä vaan yhteiskunnan rakenteissa. Hänen mielestään tulevaisuudessa mahdollisesti lisääntyvä varastelu on seurausta oikeistolaisesta politiikasta ja leikkauksista.”

Riikka ei ilmaissut X:ssä myötätuntoa kauhukabinetin runnomille vähävaraisille. Ylimielinen ja julma Riikka on kuin jostain kauhuelokuvasta.

• Tykkää
Reactions: Algoma
En tiedä mistä asioista perheissä riidellään, vai riidelläänkö ollenkaan.

Minä muistan lukeneeni, että raha-asiat ovat yksi yleisimmistä riidan aiheista perheissä. Siksi en oikein usko tähän väitteeseen, että väkivalta lisääntyy. Suomessa on jo nyt Euroopan pahimpia väkivaltatilastoja, vaikka tukia syydetään todella paljon. Ehkä parempi ratkaisu olisi vähentää tukia ja ohjata ihmiset töihin. Sinulle asia näyttää olevan nyt jotenkin vaikea.

• Tykkää
Reactions: m1es
Minä muistan lukeneeni, että raha-asiat ovat yksi yleisimmistä riidan aiheista perheissä. Siksi en oikein usko tähän väitteeseen, että väkivalta lisääntyy. Suomessa on jo nyt Euroopan pahimpia väkivaltatilastoja, vaikka tukia syydetään todella paljon. Ehkä parempi ratkaisu olisi vähentää tukia ja ohjata ihmiset töihin. Sinulle asia näyttää olevan nyt jotenkin vaikea.
Riitely on minulle vastenmielistä.

Yhteistyössä