Hae Anna.fi-sivustolta

vamppyreita ...

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä kauhea uni **, 21.06.2005.

1. kauhea uni ** Vierailija

me olimme ihan ihmellisisää paikooissa.sitte alkoi tull vamppyyreita..ja minustakin utli sellainen.
    minua ei purtu kaulasta vaan suoraan käddestä sormieni pältä.missä kulkee suonet,..sitten olime paarhaan ystäväni kannsa jossain toisessa kaupungissa.missä minä jouduin hyppyriin jäähyppyriin autoni kanssa,yritin mennä taakse päin ja hitaasti nniin se auto syöksyi ihan täysillä..
    sitten minä ja joku toinen siinä unessa joka oli kanssa vamppyyri niin yritime ola normaaleja ettei meitä huomattaisi että olisimme vamppyyreita..

2. orkidea Vierailija

Nämä ovat painajaisia ihan tavallisia. Joku arkipäivän pelko naamioituu näin ja se saattaa olla hyvin minimaalinen juttu.Esimerkiksi voin antaa,että ei haluaisi mennä jonnekin kylään, jos ei ole sopivaa vaatetta.En keksi mitättömämpä asiaa juuri nyt enkä omia esimerkkejäni viitsi laittaa.Mutta nämä painajaiset voivat olla todella pieniä pelkoja,tekemättä jättämisiä.Esim jos on siivous tekemättä voi tulla aiva älytön painajainen asiasta.Kun tulet tietoiseksi unissa.Voit kohdata painajaisesi ja löytää syyn niiden taakse.Katso pelkoasi silmiin.

Itse tein näin muutamia kertoja aikoinaan ja en muista koska olisin nähnyt painajaista.Tämä on harjoituksen tulos ja muutenkin unia kautta voi edetä enneuniin.Kuitenkin harjaantumaton näkijä ei niitä enteitä kykene ymmärtämään.Tässä asiassa vain itse voit itseäsi auttaa.Siis keskity uniisi ja selvitä, mitä ne sinulle merkitsevät.

3. Muuan Vierailija

Minusta uni voisi liittyä elämänhallinnan ongelmiin, kuten jäähyppyriin joutuva auto. Elämänvoimaa saattaisivat nämä univampyyrit syödä. Elääkö unennäkijä sellaista elämänvaihetta että elämäntilanne tai -tavat ovat hyvin kuluttavia?

Uni voisi myös johtua vaikkapa siitä että nukkumaan mennessään on ollut hyvin väsynyt ja rasittunut.

Rauhallisia öitä!

4. Inke Vierailija

Vampyyriunesi voisi liittyä johonkin sinun energiaasi imevään asiaan tai perusterveydentilaasi yleensä. Olisikohan hg:si hyvä tarkistuttaa varulta.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri