Vanha kaverini vuosien takaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
otti yhteyttä Facebookin kautta ja kyseli kuulumisia. Innoissani kirjoitin vastauksen, mut nyt ei ole kuulunut enää mitään. Olikohan mun kuulumisissa jotain vikaa, kun ei viitsi vastata. Laitoin sähköpostiosoitteeni ja pyysin kirjoittelemaan joskus. Olisin mielelläni kuullut mitä hän puuhailee nykyään, mut ei sitten. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Jos hän ei ole vielä ehtinyt vastata sinulle omien kiireidensä vuoksi?

Niin, ehkä se on niin. Jotenkin vaan odotin viestiä melko pian, kun yhteydenotto tuli hänen aloitteestaan. Hassua kysellä toisen kuulumisia ja sit ei itse viitsi mitään vastata.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Kaikki ei päivystä facebookia. ;) Itse käyn siellä kerran viikkoon (jos silloinkaan) kurkkaamassa.

No mulle on kyllä tullut aina sähköpostiviesti, kun olen saanut joltain viestin sitä kautta. Eikö se sitten enää toimikaan niin? En mäkään facebookissa käy kuin tosi harvoin, mut sähköpostia tarkistelen usein.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kaikki ei päivystä facebookia. ;) Itse käyn siellä kerran viikkoon (jos silloinkaan) kurkkaamassa.

No mulle on kyllä tullut aina sähköpostiviesti, kun olen saanut joltain viestin sitä kautta. Eikö se sitten enää toimikaan niin? En mäkään facebookissa käy kuin tosi harvoin, mut sähköpostia tarkistelen usein.

Ja lisään vielä, et laitoin kaverille myös sähköpostiosoitteeni siihen viestiin, eli suoraankin voisi ottaa yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mulla on facebookia varten oma sähköpostiosoite, jota sitäkään ei tule tarkistettua.

Yhteistyössä