Vanha mies ja nuori nainen

  • Viestiketjun aloittaja Pupujussina
  • Ensimmäinen viesti
Pupujussina
Mikä vanhaa miestä vaivaa kun oma vanha nainen ei kiinnosta vaan pitää saada nuorta ja kiinteää. Omaa muijaa on jo jyystetty niin kauan että nuorempi on vaan mielessä. Muijakin on nykyään niin väsynyt ja saamaton ettei sitä kiinnosta seksi ollenkaan. Kerran kuussa pääsen pukille vaikka mieli tekis joka päivä, ei saa vaikka kuinka vonkaa ja yrittää olla hellä ja keksiä uusia juttuja. Se on kai sitten tosiasia että kun nainen tulee tiettyyn ikään niin sitä ei kiinnosta enää mikään, ei ainakaan seksi. Pariin kertaan olen tänä vuonna ollut kapakassa ja ihme kyllä nuoret naiset ovat mun perään aika innokkaina ollu. Parin neidin mukaan olen lähtenykki kun niin ovat vonganneet ja ai että sitä menoa. En edes muistanut että se naiminen voi olla niin mukavaa ja varsinkin nuoren kanssa. niillä riittää haluja ja meno on ihan eri kuin ennen vanhaa. Nyt se on mies joka vikisee ja naiset käskee.
Tänä viikonloppuna muija lähtee sukuloimaan ja arvatkaa vaan mihin meikämanne lähtee, nuoria tyttöjä metsästämään. Saan antaa niille oikein isän kädestä, nam.

Onko muut 50v lähenevät miehet samassa veneessä että nuori se pitää olla. Terhakat tissit ja musta tussu, mitä sitä muuta vaatimaan. Ai että alkaa tekee höpöö pelkkä kirjoitus joten kohta lähetään.
Tää on nyt varmaan sitä 50 villitystä
 
  • Tykkää
Reactions: setis
nää tiedetään.
Mikä vanhaa miestä vaivaa kun oma vanha nainen ei kiinnosta vaan pitää saada nuorta ja kiinteää. Omaa muijaa on jo jyystetty niin kauan että nuorempi on vaan mielessä. Muijakin on nykyään niin väsynyt ja saamaton ettei sitä kiinnosta seksi ollenkaan. Kerran kuussa pääsen pukille vaikka mieli tekis joka päivä, ei saa vaikka kuinka vonkaa ja yrittää olla hellä ja keksiä uusia juttuja. Se on kai sitten tosiasia että kun nainen tulee tiettyyn ikään niin sitä ei kiinnosta enää mikään, ei ainakaan seksi. Pariin kertaan olen tänä vuonna ollut kapakassa ja ihme kyllä nuoret naiset ovat mun perään aika innokkaina ollu. Parin neidin mukaan olen lähtenykki kun niin ovat vonganneet ja ai että sitä menoa. En edes muistanut että se naiminen voi olla niin mukavaa ja varsinkin nuoren kanssa. niillä riittää haluja ja meno on ihan eri kuin ennen vanhaa. Nyt se on mies joka vikisee ja naiset käskee.
Tänä viikonloppuna muija lähtee sukuloimaan ja arvatkaa vaan mihin meikämanne lähtee, nuoria tyttöjä metsästämään. Saan antaa niille oikein isän kädestä, nam.

Onko muut 50v lähenevät miehet samassa veneessä että nuori se pitää olla. Terhakat tissit ja musta tussu, mitä sitä muuta vaatimaan. Ai että alkaa tekee höpöö pelkkä kirjoitus joten kohta lähetään.
Tää on nyt varmaan sitä 50 villitystä

Viikon paras provo..kuten joku jo sanoikin..kunnes heräsin.
mies ei ole terve jollei pappaiässä alkaisi haaveilla nuoresta naisesta. ja tosi harvassa on ne nuoret naiset jotka haluaa kurttuisen papan viekkuun. ne ei halua kuin kokemusta, tai rahaa.
 
Viimeksi muokattu:
vanhoista pitävä
Parhaan panon olen saanut yli viiskymppiseltä mieheltä ja sitä ennen mooonta nuorta kollia käyty läpi. Nuoremmilta klopeilta puuttuu se kokemus ja moni laukeaa jo silloin kun työntää käden housuihin. Mä arvostan ainakin kokemusta ja taitoa kuin nuorta munaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Mirkku
Alkuperäinen kirjoittaja vanhoista pitävä;10539471:
Parhaan panon olen saanut yli viiskymppiseltä mieheltä ja sitä ennen mooonta nuorta kollia käyty läpi. Nuoremmilta klopeilta puuttuu se kokemus ja moni laukeaa jo silloin kun työntää käden housuihin. Mä arvostan ainakin kokemusta ja taitoa kuin nuorta munaa.

Totta!
paitsi että arvostan, myös vpoin sanoa kuuluvani niihin, jotka kiihottuvat vanhemmista, reilustikin vanhemmista miehistä.
 
Nainen ja kaunotar
Itsekin unelmoin vanhemmista miehistä. Fantasiani onkin, että saisin harrastaa villiä seksiä vanhemman miehen kanssa. Tekis aika gutaa. Ensin saisin vietellä sen miehen ja sit livuttais seksiin. Entisellä työpaikallanikin haaveilin itseäni 20 vuotta vanhemmasta komeasta ja charmikkaasta miehestä. Hiveli kovasti mieltä, kun se katseli mun sääriä aina kun mulla oli hame päällä. Ihana mies.

Mitään seksisuhdetta kummempaa en vanhemman miehen kanssa kuitenkaan haluaisi, koska olisi outoa elää yhdessä silloin kun itse on 50v ja toinen vanhuutta poteva seitsenkymppinen.
 
joka puolella
Esimerkiksi sieltä missä nuoremmat naiset liikkuu, yllätys yllätys. Eikä se nuorempikaan tosta vaan lähde vaan se vaatii kärsivällisyyttä ja hyvää onnea, myös alkoholin nauttiminen vapauttaa ihmisiä kummasti. Silloin ne naisetkin ovat vapaampia ja kokeilunhaluisempia ja estot häviää heiltäkin. Mutta täytyy sen vanhemman miehen olla muutenkin mielenkiintoinen ja houkutteleva, ei riitä paksu lompakko. Tai jos riittää niin silloinhan se nainen ei lähde mukaan kuin rahan takia, eli on huora. nuoria huoria on joka kapakassa senkuin vetäsee lompakon pöytään niin johan alkaa vilske käymään pöydän ympärillä. Ainoa huonopuoli on että huora on huora ja yleensä vielä tyhmä
 
onnellinen nainen
Sama täällä kun alkoi kyllästyttämään poikien räpellykset ja ennenaikaiset siemensyöksyt. Nyt minäkin nautin kokeneen miehen oikeasta rakastelusta ja saan joka kerta. Kokemus on se joka ratkaisee ja se mitä korvien välissä on.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
metusa
Mikä vanhaa miestä vaivaa kun oma vanha nainen ei kiinnosta vaan pitää saada nuorta ja kiinteää. Omaa muijaa on jo jyystetty niin kauan että nuorempi on vaan mielessä. Muijakin on nykyään niin väsynyt ja saamaton ettei sitä kiinnosta seksi ollenkaan. Kerran kuussa pääsen pukille vaikka mieli tekis joka päivä, ei saa vaikka kuinka vonkaa ja yrittää olla hellä ja keksiä uusia juttuja. Se on kai sitten tosiasia että kun nainen tulee tiettyyn ikään niin sitä ei kiinnosta enää mikään, ei ainakaan seksi. Pariin kertaan olen tänä vuonna ollut kapakassa ja ihme kyllä nuoret naiset ovat mun perään aika innokkaina ollu. Parin neidin mukaan olen lähtenykki kun niin ovat vonganneet ja ai että sitä menoa. En edes muistanut että se naiminen voi olla niin mukavaa ja varsinkin nuoren kanssa. niillä riittää haluja ja meno on ihan eri kuin ennen vanhaa. Nyt se on mies joka vikisee ja naiset käskee.
Tänä viikonloppuna muija lähtee sukuloimaan ja arvatkaa vaan mihin meikämanne lähtee, nuoria tyttöjä metsästämään. Saan antaa niille oikein isän kädestä, nam.

Onko muut 50v lähenevät miehet samassa veneessä että nuori se pitää olla. Terhakat tissit ja musta tussu, mitä sitä muuta vaatimaan. Ai että alkaa tekee höpöö pelkkä kirjoitus joten kohta lähetään.
Tää on nyt varmaan sitä 50 villitystä
Olemme 70v pari.
tapahtui aamulla
Olimme olleet saunassa vaimo kun on eriittäi hygieninen .
Herättyämme kysyin voisitko antaa pillua takaapäin tiesimme sen hiukan ogelmalliseksi
Yritimme kovaa kyrpää sisään takaapäin ei onnistunut pillu oli niin kuiva.
Nyt kysyin Kahvipöydässä miten saisit pillusi niin märäksi että kyrpä mahtuisi siään takapäin

vaimoakin hulestuutta asia
Olen vuosikaudet kärsinyt pillun puutetta
 
Viimeksi muokattu:
tinatigeri
tilanteeni on se että olen 3-kymppinen ja mieskaverini 5-kymppinen ja hänen vakinaisystävänsä myös 5-kymppinen.
Tämä mies maksaa minulle baari-iltoja,matkoja,koruja ym ym. Olen yrittänyt naisystävälleen viestiä että miehesi pettää,mutta joko nainen ei usko tai hän ei välitä.
En tiedä.
Mielestäni tämä mies vain hullaantui minuun koska olen nuorempi ja nätimpi kuin muijansa.
Itselläni ei ole tunteita juurikaan pelissä ja olen päättänyt että lopetan homman heti kun alkaa tuntua puuduttavalta.
Mies on (muka) rakastunut minuun. ainakin väittää näin. en tiedä miksi väittäisi jos ei olisi tosissaan,kun piparia hän saa minulta joka tapauksessa ja maailman parasta seksiä.
Elämä on elämää,monenlaista mahtuu ja monenlaisia ihmissuhdekiemuroita...
Itse otan vain ilon irti ja hyödyn:)
 
vierailija
Olemme 70v pari.
tapahtui aamulla
Olimme olleet saunassa vaimo kun on eriittäi hygieninen .
Herättyämme kysyin voisitko antaa pillua takaapäin tiesimme sen hiukan ogelmalliseksi
Yritimme kovaa kyrpää sisään takaapäin ei onnistunut pillu oli niin kuiva.
Nyt kysyin Kahvipöydässä miten saisit pillusi niin märäksi että kyrpä mahtuisi siään takapäin

vaimoakin hulestuutta asia
Olen vuosikaudet kärsinyt pillun puutetta
Laita rasvaa.
 
Viimeksi muokattu:
Viikon paras provo..kuten joku jo sanoikin..kunnes heräsin.
mies ei ole terve jollei pappaiässä alkaisi haaveilla nuoresta naisesta. ja tosi harvassa on ne nuoret naiset jotka haluaa kurttuisen papan viekkuun. ne ei halua kuin kokemusta, tai rahaa.
Tuskin provo. Pistän iän paljon paremmaksi. Nyt 67 v ja tapaillaan kaikinpuolin mukavissa merkeissä tasan puolta nuoremman aasiaisnaisen kanssa
 
vierailija
Olen vähän yli 50 vuotias mies. Parhaat kyydit olen saanut 17 vanhemmalta naiselta 45 vuotiaan. Tavattiin muutaman kerran seksin merkeissä. Suhde kaatui minun nuoruuteen. Samana vuonna panin 23 vuotiasta hänen pyynnöstään. Suhde kaatui pitkään välimatkaan. Onko nuoruus valttia. En tiedä. Nyt seurustelen 9 vuotta vanhemman kanssa. Vanhempi nainen ymmärtää realiteetit. Nuori nainen kuvittelee kaikenlaista mutta tykittää täysillä. Nuori vai kokenut.
 
Olen vähän yli 50 vuotias mies. Parhaat kyydit olen saanut 17 vanhemmalta naiselta 45 vuotiaan. Tavattiin muutaman kerran seksin merkeissä. Suhde kaatui minun nuoruuteen. Samana vuonna panin 23 vuotiasta hänen pyynnöstään. Suhde kaatui pitkään välimatkaan. Onko nuoruus valttia. En tiedä. Nyt seurustelen 9 vuotta vanhemman kanssa. Vanhempi nainen ymmärtää realiteetit. Nuori nainen kuvittelee kaikenlaista mutta tykittää täysillä. Nuori vai kokenut.
Tässä iässä valintani on nuori. Oman ikäiset ei vaan sytytä enää, no can do 😏
 
vierailija
Sain itseäni 15 vanhemmalta naispuoliselta työkaverilta 30 synttärilahjaksi pillua. Pyysi että tulisin auttamaan hätä huonekalujen siirrossa viikonloppuna. Ajoin hänen luokseen lauantaina kello 12 Hän avasi oven kun saavuin pihalle. Oli pukeutunut pitkään pellava vihreään hameeseen valkoiseen paitaan ja valkoiseen pitkään esiliinan. Oli tehnyt meille evakkopaistia ruuaksi. Mutta työt piti tehdä ensin. Kannoimme painavat antiikki huonekalut olohuoneeseen joka oli juuri kunnostettu. Hän sanoi kunnostvansa seuraavaksi makuhuoneensa. Ja näytti sitä. 160 cm leveä sänky jykevillä sängyn pädyillä oli keskellä isoa makuuhuonetta. Antiikkinen tumman puun värinen pöytä jonka edessä oli taidokkaasti tehty tuoli. Ja toinen pöytä jossa oli peili ja pöydän päällä pientä sälää. Lattia ja seinä kaipasivat pientä laittoa hän sanoi. Sitten en enää kuunnellut vaan jäin tuijottamaan hänestä hetkeksi. Et taida kuunnella hän sanoi. Hätkähdin en kun kuuntelin sanoin. Hän tuli viereeni. Ja sanoi hiljaa korvaani. Saat kyllä mutta käydään ensin siirtämässä huonekaluja myös yhdistyksen talolla. Hätkähdin ja sanoin kyllä minulle evakkopaisti kelpaa. Sitten hän ohjasi minut keittiöön. Pyysi istumaan pöytään laittoi padan ja perunakattilan pöydälle. Otti itse. Perunoita ja evakkopaistia lautaselle. Ja käski minunkin. Syötyämme
 
vierailija
Lähdimme ajaa hänen autollaan seuran talolle. Pitää siirtää 100 tuolia juhlasaliin. Haimme muutama tuli kerrallaan varastosta ja laitoimme ne juhlasaliin. Kun olimme saaneet homman tehtyä. En kai käyttänyt sinua liikaa hyväksi. Täällä on huomenna yksityisen tilaisuus joku vuosi juttu en tiedä. Kukaan ei päässyt auttamaan joten kysyin sinua. Ei mitään sanoin hyvin tää meni mutta hiki taisi tulla. Ei mitään hän sanoi mennään saunaan pesulle. Hän otti kännykän käteensä 45 minuttia ja sauna on lämmin. Ajoimme autolla takaisin. Hän ohjasi minut talonsa olohuoneeseen istumaan. Onko tää hyvä järjestys hän kysyi on vastasi varsinkin kun ei tarvi enää siirtää yhtään tuolia. Hetkessä hän ojensi minulle viileän vichy lasin. Vai haluatko olutta tää on hyvä sanoin. Hetken päästä on sauna valmis ja siellä on kaapissa pyyhkeitä. Kävelin talon toiseen päähän ja avasin pukuhuoneen oven. Oli ns apukeittiö. Pasukone kuivauskaappi ja penkki. Riisuin vaatteeni ja menin pesuhuoneeseen. Avasin suihkun. Olin kyllä hullu ajattelin. Pilaan vapaapäivän auttamassa työkaveriani. Suihkun jälkeen menin saunaan. Heitin muutaman kauhallisen vettä kiukaalle.
 
vierailija
Kiuas sihisi ja Löyly täytti saunan. Pieni max 4 hengen sauna. Tai oikeasti 2 hengen. Siistit seinään upotetut valot. Jotka valaisivat tunnelmallisesti. Kuulin kun työkaveri kävi pukuhuoneessa ja laittoi pesukoneen käyntiin. Laitoin sun hikiset vaatteet pesuun kuulin. Penkillä. On vaihtovaatteet. Hän sanoi. Heitin lisää löylyä. Ja nojasin seinää ja kirosin. Piti lähteä kavereiden kanssa jokilaivaan. 22.00 olin luvannut. En enää ilmeisesti kerkiä. Kävin suihkussa. Ja menin pukuhuoneeseen. Otin pyyhkeen ja kuivasin itseni. Huomasin penkillä pellava housut ja pellavasta tehdyn paidan. Vieressä oli sukat. Katoin pesukonetta siellä pyöri vaatteeni. Ei kai tässä muuta sitten. Kävelin olohuoneeseen. Työkaveri tuli vastaan. Pöydällä on olutta. Mä käyn nyt saunassa. Laitoin tv n päälle ja avasin oluen. Vaihtelin kanavia mikään ei oikein kiinnostanut. Mutta onneksi tuli jalkapalloa. Katselin sitä ja siemalin olutta. Olut loppu ja ensimmäinen puoliaika. Ja kävin wc ssä kun tulin pois sieltä näinkin työkaveri tuli pitkä oranssinvärinen aamutakki päällä saunasta jäin hetkeksi tuijottaa man. Sitten purasin huulestani. Oli kyllä kaunis näky. Yritin keksiä jotain sanottavaa. Mutta onneksi työkaveri kysyi otanko toisen oluen. Ja käveli keittiöön. Kävelin äkkiä olohuoneen ja istuin tuolille. Pian työ kaveri tuli keittiöstä kja ojensi minulle oluen. Katselin häntä luoutuneena. Pitkä nainen pitkässä oranssin värisessä aamu takissa valko viinilasi kädessä istui samassa huoneessa. En voinut itselleni mitään mielikuvitus rupesi laukkaamaan. Ja kulli seisomaan. Sain sen mielestäni hyvin peiteltyä. Mutta mitä enemmän katsoin häntä sitä kovenmaksi kullini tuli. Parin minutin päästä hän nousi ja otti kädestäni kiinni. Mennään purkaa paineita. Olin vain hiljaa ja seurasin häntä. Kun pääsimme makuhuoneeseen hän pudotti aamu takin lattialle. Ja kääntyi minua vasten ja suuteli minua. Kullini ei voisi olla kovempi ja enemmän pystyssä. Otin vaatteeni pois ja suutelin uudelleen. Hän veti minut sänkyyn ja avasi jalkansa olin aivan kiimassa ja yritin pidätellä itseäni. Mutta en voinut kun työntää seisovan kullin hänen sisälleen. Parin työnnön jälkeen laukesin. Kullini sykki varmaan minutin hänen sisällään. Hän käänsi minut selälleni ja tuli päälleni istumaan.
 

Yhteistyössä