vanha nainen, nuori mies

  • Viestiketjun aloittaja madamX
  • Ensimmäinen viesti
madamX
Olen 60 v.. En näytä ikäiseltäni (sanovat toiset). Mieleltäni olen myös ehkä (erilainen). Viikonloppuna istuin kauppareissun yhteydessä lähiterassille.
En harrasta terasseja kovin usein, enkä tätä toistakaan ole tehnyt koskaan. (siis vienyt
heti tuntematonta miestä kotiini). Näin vain kävi. Tunteet kävivät niin vahvana.

Tapasin nuoren miehen hän oli 30v. Ei suomalainen. Hyvin kaunis mies. Kaunis myös sisäisesti. Kuinka ollakaan siinä illan kuluessa aloimme tanssia jne.

Mies pyysi minua kotiinsa. Minä sanoin mennään meille. Tulimme ja mies oli luonani koko yön.
Hän oli kiltti hellä sekä huomaavainen. Hänellä oli myös ajatuksia. En tiedä tapaammeko enää koskaan, haluasin kyllä mutta kysymys ei yksistään ole minun halustani.

Minulle jää ainakin kaunis muisto sekä hänestä otetut valokuvat. Asuu muuten lähellä minua.
Toki tiedostan ikäeromme suuruuden ja suhteen mahdottomuuden. Joskus vain voi käydä näinkin. Ottaisin uusiksi heti jos se olisi vallassani ;) Ihanaa.
 
sohvis
Kyllä vanhojakin,hyvinsäilyneitä naisia on.Ovat nuorekkaita ulkoisesti sekä sisäisesti.Jos 30v. aikuinen mies ja 60v.aikuinen nainen haluavat touhuta keskenään ja nauttiivat siitä,miksipä ei.Sanovat että silloin nainen on vanha kun sokeri ei enää sula suussa.Miten on miesten kohdalla joku tollanen mittari,silloin kun ei muna enää seiso?Ei se pidä paikkaansa.Taitaa olla kansan huhua.
 
yrjö tulee
Nuori gigolo kävi panolla ja katsasti miten voisi hyötyä sinusta. Olisiko sinulla tarpeeksi rahaa, että kannattaisi elätyttää itseään.

[viestiä moderoitu]
 
sohvis
Itsekukin vanhenee.Jos vanha ihminen,olkoon mies tai nainen,haluaa seksiä,fysiikka toimii,silloin rattopoika,tyttö,heidän avulla saa tarpeensa tyydytettyä.On paljon iäkkäitä yksineläjiä ketkä kaipaavat seksiä.Jos ei ole kumppania,silloin tällanen kertapalvelu ihan jeeees.Toinen vaihtoehto,omin käsin onneen.Se on kuitenkin korvike.
 
Rapsutiini
Kaunis kirjoitus madamixiltä, kiitos!

Seksi on kaunista yli ikärajojen ja kauneus on katsojan silmissä !

En ollenkaan edes ihmettele että kolmekymppinen rakastelee kuusikymppistä, pikemminkin sitä miksi ei rakastelisi jos tilaisuus tulisi!

Annetaan muiden kokeilla ja elää , elää elämänsä ehkä parhainta aikaa!
 
madamx
Se on totta, seksi tai rakkaus on kaunista kaikessa iässä. Ei ollut kysymys rahasta.

Miksi sanot, "hyi helvetti", vanha nainen?

Olin 57 vuotias, silloin minulla oli noin vuoden suhde 33 -vuotiaan kanssa, Hän oli suomalainen sekä hyvässä asemassa oleva. Silloinkaan ei ollut kysymys rahasta vaan tunteista.

En tiedä miksi näin käy mutta usein kohdalleni tulee nuorempia miehiä. Johtuen ehkä siitä, että olen nuorekas, hoikka hyväkuntoinen nainen. Kuntoilen joka päivä sekä pidän itsestäni huolta. Aina miehet ovat olleet nuorempia kuin minä.

Minulla on myöskin hyvin voimakkaat tunteet, ovat olleet aina, siis jo nuorempana.

Tottakai jos minulta kysyttäisiin, haluaisine hkä olla nuorempi mutta vuodet kuluu, sille en mahda mitään. Eikä mahda kukaan muukaan. Itseni kanssa olen sinut sekä tyytyväinen.

Harvemmin olen tavannut miestä, empä juuri koskaan joka sanoo minut nähdessään, "hyi helvetti". Päinvastoin.

Sanon vain, elämä on laiffii, kaikessa iässä. Olen suorastaan ylpeä ja onnellinen kohdalleni osuneesta ihanasta kokemuksesta. Jos ajatellaan sitä miten hyvin harvaa ihmistä kohtaan tuntee elämässä vetovoimaa, suurta vetovoimaa mennäkseen sänkyyn asti.
Tunteet ovat silloin molemminpuolisia. Kyllä ne aistii.

Tämä kyseinen nuorimies sanoi, hänelle ei merkitse ihmisen ikä vaan se mitä on korvien välissä. Tokihan välillämme oli muutakin, mutta sekin on "korvien väli juttu".
 
Kyyläperse
että nuoret miehet jotka jaagaavat äitinsä ikäisiä kärsivät jostain mamma-kompleksista. jotain on jäänyt lapsuudesta, jokin on mennyt vinoon. säälittäviä runkkareita sanoisin. ne on ne samat heput jotka illasta toiseen lähettävät viestejä jonnekin mtv3;sen tsättiin vongaten kaikkea mikä liikkuu.
 
Maire*
Alkuperäinen kirjoittaja Kyyläperse:
että nuoret miehet jotka jaagaavat äitinsä ikäisiä kärsivät jostain mamma-kompleksista. jotain on jäänyt lapsuudesta, jokin on mennyt vinoon. säälittäviä runkkareita sanoisin. ne on ne samat heput jotka illasta toiseen lähettävät viestejä jonnekin mtv3;sen tsättiin vongaten kaikkea mikä liikkuu.
Unohdit tyystin nautinnon ja hauskanpidon

 
madamx
Aha, miten on niiden miesten laita jotka vonkaavat nuorempia naisia?

Mikä kompleksi heillä on? Älä ole noin rajoittunut. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä.


Tämä nuorimies oli eronnut. Työssä käyvä ja lisäksi illat tekee töitä omassa yrityksessään. Voihan siinä välissä toki tekstata muutaman tekstiviestin, mutta mutta... Jos työpäivät on lähes 12 tuntisiin, eipä siinä jää paljon aikaa vonkaamiselle.

Viikonloput on asia erikseen.
 
madamx
Tämä mies on niin kaunis ja komea, ettei hänen tarvitse vongata. Naiset kaatuu jo hänet nähdessään wauu!

Voin kuvitella miten nuoret naiset noin parikymppiset, ehkä ovat ihan lääpällään (kun minäkin olen) mutta tämä herra sanoi, sen ikäisten kanssa ei voi oikein puhua mistään.
 
Osa-aikaduunari
Alkuperäinen kirjoittaja madamX:
Olen 60 v.. En näytä ikäiseltäni (sanovat toiset). Mieleltäni olen myös ehkä (erilainen). Viikonloppuna istuin kauppareissun yhteydessä lähiterassille.
En harrasta terasseja kovin usein, enkä tätä toistakaan ole tehnyt koskaan. (siis vienyt
heti tuntematonta miestä kotiini). Näin vain kävi. Tunteet kävivät niin vahvana.

Tapasin nuoren miehen hän oli 30v. Ei suomalainen. Hyvin kaunis mies. Kaunis myös sisäisesti. Kuinka ollakaan siinä illan kuluessa aloimme tanssia jne.

Mies pyysi minua kotiinsa. Minä sanoin mennään meille. Tulimme ja mies oli luonani koko yön.
Hän oli kiltti hellä sekä huomaavainen. Hänellä oli myös ajatuksia. En tiedä tapaammeko enää koskaan, haluasin kyllä mutta kysymys ei yksistään ole minun halustani.

Minulle jää ainakin kaunis muisto sekä hänestä otetut valokuvat. Asuu muuten lähellä minua.
Toki tiedostan ikäeromme suuruuden ja suhteen mahdottomuuden. Joskus vain voi käydä näinkin. Ottaisin uusiksi heti jos se olisi vallassani ;) Ihanaa.
Kaunis tarina! Ja vaikka jatkoa ei seuraisikaan, niin muistot pysyvät. :)
 
Angelica08
Kaikkihan me tiedämme että jos nuori nainen on vanhemman miehen kanssa, niin sitä kukaan ei katso `pahalla`. Mutta jos tilanne on päinvastoin, jo löytyy moralisoijia? Ja sitä ihmettelenkin, miksi? Miksi ihmisillä ei ole oikeutta valita seuralaistaan ihan oman mieltymyksen mukaan, eikö se ole meidän kaikkien oikeus? Jokainen elää kuitenkin omaa elämäänsä ja tekee omat valintansa, miksi toisten ihmisten täytyy `tuomita`? Jokainen nauttikoon elämästä parhaallaan katsomallaan tavalla, olipa sitten vanha tai nuori!!!!
 
Kohta lomalle
..osuit ihan täysin. Olen samaa mieltä kanssasi ja tuosta kommentistasi voisi jättää kysymysmerkit tyystin pois. Aikuisella ihmisellä on oikeus valita seuransa ja seuralaisensa oman maun ja mieltymystensä mukaan. Muitten tuomiot ovat turhaa. Ikään katsomatta, nautittakoon elämästä.
 
Nautitaan toisistamme
Olin 23-vuotias kun lomalennolla vieressä istui 51-vuotias rouva. Parin drinkin jälkeen alkoi kiva flirtti ja vietettiinkin todellinen unelmaloma. Niiden kolmen viikon aikana siinä hotellissa tuskin kukaan nukkui, niin äänekkäitä olivat öiset touhumme. Lakanoista ei tullut lisälaskua vaikka niin arveltiin. Päivisin liikuttiin käsi kädessä rakastuneina suukotellen eikä huomattu eikä välitetty katseista. Elämäni kauneimpia muistoja.
 
sohwis
Kyllä viiskymppisiä viehättäviä naisia on pilvin pimein.Ovat läksynsä lukeneet.Kokemusta ei ole henkkohtaisesti.Pitäskö alkaa kiinnostumaan ikäisistäni naisista,siis vanhoista akoista.Tarvii sulatella asiaa.Kuuskymppinen ukko haluaa ikäistänsä seuraa.Enpä tiedä????
 
nuorekaslady*
Kyllä! Ehdottomasti vanhempi nainen/nuorempi mies! SE on parasta silloin! Nuoret miehet suorastaan jumaloivat meitä kypsiä,kokeneita,nuorekkaita,muodokkaita naisia! Nuorta seuraa on tarjolla tälläiselle kypsälle 46-vuotiaalle pilvin pimein!! Valitsee vaan aina mielialaan sopivan ja se on siinä! t. vapaa Lady
 
Taape
Nuorekaslady on oikeassa. Olen 28v. ja todellakin jumaloin teitä 40v. ja siitä vanhempia naisia. Kokemuksia on ja seksi on KAIKKEIN parasta minua selvästi vanhempien naisten kanssa. Ne joilla ei ole kokemusta voivat aivan hyvin olla kommentoimatta mitään asiaan josta eivät mitään tiedä :)
 
Niklas29
Alkuperäinen kirjoittaja Marika 44v:
Menehän taape kotias fantasioimaan isin ja ätin sänkyyn päivä fantasioitas! kuka täys järkinen nelikymppinen nainen ottas poikaa sänkyynsä....
En tiedä mitä ikää tarkoitat "pojalla" mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että aikuisen naisen ja nuoremman miehen suhde voi olla hyvinkin toimivaa monellakin elämän osa-alueella.

 
Hyvännäköinen nelikymppinen
Olen saanut valtavasti ihailua itseäni kymmenen vuotta nuoremmilta miehiltä, vaikka olen jo nelikymppinen, rouva ja monen lapsen äiti. Eräskin alta kolmikymppinen "poika" sanoi minulle, että hän haluaa minua niin paljon, että nuoret misut eivät tunnu sen halun rinnalla miltään. Minussa on kuulemma itsevarmuutta ja seksikkyyttä, ja olen siten paljon kauniimpi kuin nuoret naiset. Täytyy myöntää, että tällaiset sanat mairittelevat. En siis ihmettele yhtään, jos elämässään pettynyt nelikymppinen sortuu itseään reilusti nuoremman halutun miehen ihailuun ja haksahtaa nuoreen mieheen.
 
Näitäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Kyyläperse:
"Kyllä olen sitä mieltä" että nuoret miehet jotka jaagaavat äitinsä ikäisiä kärsivät jostain mamma-kompleksista. jotain on jäänyt lapsuudesta, jokin on mennyt vinoon.
Tunnen yhden tälläisen miehen, jolla on ns "mother-issues", haaveilee vieläkin siitä äidin sylistä, mutta tuohon turvan kaipuuseen on sekoittunut seksi. Eli vanhempi nainen kiihottaa häntä, muttei sillä tasa-arvoisella tavalla, vaan ikään kuin että hän olisi siinä suhteessa se jota suojellaan, ja tuo suojelu -vahva vanhempi nainen- kiihottaa häntä.

 

Yhteistyössä