vanha nainen, nuori mies

  • Viestiketjun aloittaja madamX
  • Ensimmäinen viesti
suomenkielentaitoinen
Olen viisikymppinen nainen ja asun ulkomailla. Eräänä päivänä metroa odotellessa viereeni jäi seisomaan kolme nuorta miestä. Yksi heistä katsoi minua kiinnostuneen näköisenä ja kuulin kuinka hän sanoi suomeksi kaverilleen, että olin hyvännäköinen. Metrossa nuoret miehet jäivät istumaan lähietäisyydelle ja ihailijani tuijotteli lumoontuneena. Kaverit yrittivät selittää, että et kiinnostuisi vain vanhemmista naisista, että nuoret naisen on parempia, sulla on äitikompleksi jne......Oli mielenkiintoista kuunnella poikien keskustelua. Heillä ei ollut aavistustakaan siitä, että ymmärsin joka sanan. On aika tavallista, että nuoret pojat kiinnostuvat, joten ei minua kiinnostus haitannut, huvitti vain. Varsinkin kun pojat puhuivat todella avomielisesti asiasta.
 
NuoriRakastaja
Olen mies 24 v. ja salarakkaani 45 v. rouvashenkilö. Meillä on pelkkä seksisuhde ja seksi on taivaallista. Hän kertoo nauttivansa valtavasta himostani ja kun saa olla kunnolla pantavana. Hän taas on niin upea että himoni häneen on kyltymätön. Lisäkiihkoa antaa kun näen ja kuulen kuinka hän on täysin antautunut nautinnolle. Suosittelen vanhempaa naista seksikumppaniksi.
 
Mulle50
Mä olen kaksvitonen neli/viiskymppisten ihanaisten onnellinen "harrastaja" :) Ne on olleet mulle kalunkovettajia teinipojasta saakka. Naisesta näkyy että on tärkeätä olla himottu ja nähdä just hänen takia sojottava nuori kyrpä.
 
sivhos
Tuli mieleen Lenita Airisto.Hän on jo iäkäs,silti hänestä lehdissä manipuloitu,nuorekas,iätön Lenita.Olis mielenkiintoista tavata Lenita kasvotusten.Siinä sitten Ihasteltas hyvinsäilyneitä yksilöitä toisiamme toljottaessa.
 
Pauliina S (free-toimittaja)
Hei, teen juuri tästä keskustelunaiheesta juttua lehteen! Kauniita tarinoita, sääli ettei nimimerkkeihin voi ottaa yhteyttä suoraan.

Jos näet tämän viestin, sinä "nuori mies" tai "vanha nainen", joka olet kokenut hienoja asioita, ota yhteyttä sähköpostitse ja jätä puhelinnumerosi: pauliina.h.seppala @ helsinki.fi
 
J.C.
Niin itse olen 27-vuotias (mies eikä poika), pidän vanhemmistä naisista myös (35-45v) eikä minulla ole mitään "mother-issues", isosiskoni on 38v ja äitini on 57v joten tuo vanhempien naisten ikä ei ole lähelläkään sitä...
 
aqarius@luukku.com
Minun juttuni on ihan toisenlainen. Olen mies 23 vuotias. Tapasin naisen eräään firman tuote-osastolla. Hän oli esittelijä. Kiinnitin huomioni hänen lookiinsa, hoikka, pitkäsäärinen, pienirintainen, kaunis. Hän oli Eestiläinen(Virolainen). Sain hänen huomionsa ja tapasimme. Elämäni muuttui silloin. Nyt olemme virallisesti naimisissa ja meillä on 2 vuotias tytär. Vaimoni odottaa toista lastamme, on 5:llä kuukaudella. Niettä silleen. Rakkaus tulee, jos on tullakseen.
 
Huvittelu
Mistä nuorempi mies löytää tälläisiä kypsempiä naisia seurakseen? Omalta kohdalta tuntuu, että tälläisten kypsempien sinkku/seikkailua hakevien naisten löytäminen on todella hankalaa.. Missä olette "tyrkyllä" ;)
 
Leena Lumi
Mielestäni tässä on unohdettu yksi asia, minkä jo tutkijatkin ovat todenneet: Nainen on seksuaalisesti viritteisin 45-65 vuotiaana, mies 20-40 vuotiaana. Mikä dilemma, että elävässä elämässä nuoret naiset naivat vanhoja miehiä!
Olen 60 v.. En näytä ikäiseltäni (sanovat toiset). Mieleltäni olen myös ehkä (erilainen). Viikonloppuna istuin kauppareissun yhteydessä lähiterassille.
En harrasta terasseja kovin usein, enkä tätä toistakaan ole tehnyt koskaan. (siis vienyt
heti tuntematonta miestä kotiini). Näin vain kävi. Tunteet kävivät niin vahvana.

Tapasin nuoren miehen hän oli 30v. Ei suomalainen. Hyvin kaunis mies. Kaunis myös sisäisesti. Kuinka ollakaan siinä illan kuluessa aloimme tanssia jne.

Mies pyysi minua kotiinsa. Minä sanoin mennään meille. Tulimme ja mies oli luonani koko yön.
Hän oli kiltti hellä sekä huomaavainen. Hänellä oli myös ajatuksia. En tiedä tapaammeko enää koskaan, haluasin kyllä mutta kysymys ei yksistään ole minun halustani.

Minulle jää ainakin kaunis muisto sekä hänestä otetut valokuvat. Asuu muuten lähellä minua.
Toki tiedostan ikäeromme suuruuden ja suhteen mahdottomuuden. Joskus vain voi käydä näinkin. Ottaisin uusiksi heti jos se olisi vallassani ;) Ihanaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kustos
Jospa totuus on sittenkin päinvastoin, vanhempi mies ja nuori nainen parisuhteessa, toimii paremmin. Mies osaa tyydyttää nuoren naisen, ja muutenkin nuori nainen viihtyy vanhemman miehen seurassa. Esimerkkejä on pilvin pimein.
Päinvastaisista on vähän esimerkkejä. Vanhempi nainen kelpaa seksiin tilapäisesti, mutta vakisuhteeseen harvemmin.
 
eri mieltä
Jospa totuus on sittenkin päinvastoin, vanhempi mies ja nuori nainen parisuhteessa, toimii paremmin. Mies osaa tyydyttää nuoren naisen, ja muutenkin nuori nainen viihtyy vanhemman miehen seurassa. Esimerkkejä on pilvin pimein.
Päinvastaisista on vähän esimerkkejä. Vanhempi nainen kelpaa seksiin tilapäisesti, mutta vakisuhteeseen harvemmin.
Vanhemman miehen kanssa seksi hiipuu jossain kohtaa, siksi valitsin aviomieheksi nuoren miehen, jonka kanssa voidaan elää monipuolista elämää ja samalla harrastaa ihanaa seksiä, aivan niin pitkään kuin haluan. Luulen että vanhempi mies ei jaksa joka päivä...jaksaako?
Sauli Niinistö on vain yksi esimerkki, huippupoliitikko, ei siis normimies.
 
Viimeksi muokattu:
Mies 50
Alkuperäinen kirjoittaja eri mieltä;10391412:
Vanhemman miehen kanssa seksi hiipuu jossain kohtaa, siksi valitsin aviomieheksi nuoren miehen, jonka kanssa voidaan elää monipuolista elämää ja samalla harrastaa ihanaa seksiä, aivan niin pitkään kuin haluan. Luulen että vanhempi mies ei jaksa joka päivä...jaksaako?
Sauli Niinistö on vain yksi esimerkki, huippupoliitikko, ei siis normimies.

No Sapehan ei ole edes vanha seksihommiin, seitsenkymppinenkin pelittää ihan hyvin kunhan pitää kropastaan huolen. Se vaan on kiinni niin monesta, seksihalut ja kyvyt. Parikymppisiäkin on pilvin pimein jotka vetää tabuja että pystyy johonkin Tarzanin suorituksiin.
Wanhempi tarvii vaan ronskimmat otteet, siis useimmiten. Eikä iäkkäämpi roiski reisille.
On vaan usein niin että vanhemmat naiset eivät jaksa, osaa, uskalla, kehtaa tai sitten on muita estoja sekstata monipuolisesti ja pitkään, kuulema.
Tarkoitan vanhemmilla naisilla ikäluokkaa 60-70, nuoremmat ovatkin keski-ikäisiä.
 
eri mieltä
No Sapehan ei ole edes vanha seksihommiin, seitsenkymppinenkin pelittää ihan hyvin kunhan pitää kropastaan huolen. Se vaan on kiinni niin monesta, seksihalut ja kyvyt. Parikymppisiäkin on pilvin pimein jotka vetää tabuja että pystyy johonkin Tarzanin suorituksiin.
Wanhempi tarvii vaan ronskimmat otteet, siis useimmiten. Eikä iäkkäämpi roiski reisille.
On vaan usein niin että vanhemmat naiset eivät jaksa, osaa, uskalla, kehtaa tai sitten on muita estoja sekstata monipuolisesti ja pitkään, kuulema.
Tarkoitan vanhemmilla naisilla ikäluokkaa 60-70, nuoremmat ovatkin keski-ikäisiä.
Miten vanhoja sitten tarkoitetaan, en tiedä mitään yli 60-vuotiaista, kyvyistä tai estoista. Olen paremminkin keski-ikää, mutta mieheni ei nuoruudesta huolimatta roiski reisille, pikemminkin päin vastoin.
Mitä tarkoittaa ronskit otteet??
 
Viimeksi muokattu:
Mies 50
Ronskit otteet? Niin käytin varmaan väärää sanaa kun tarkoitin että vanhempi mies tarvitsee enemmän ja voimakkaammat ärsykkeet, näin olen ymmärtänyt.
Niin monet miehet kertoo että silittely ei oikein tunnu enään miltään. Lähinnä varmaan naisen pitää tietää ettei mies mene rikki vaikka siitä ottaa kunnolla kiinni.
Mutta kaiken kaikkiaan ihmisethän ovat niin erilaisia, ja yleistäminen on aina väärä tapa kun asioista keskustellaan.
 
eri mieltä
Ronskit otteet? Niin käytin varmaan väärää sanaa kun tarkoitin että vanhempi mies tarvitsee enemmän ja voimakkaammat ärsykkeet, näin olen ymmärtänyt.
Niin monet miehet kertoo että silittely ei oikein tunnu enään miltään. Lähinnä varmaan naisen pitää tietää ettei mies mene rikki vaikka siitä ottaa kunnolla kiinni.
Mutta kaiken kaikkiaan ihmisethän ovat niin erilaisia, ja yleistäminen on aina väärä tapa kun asioista keskustellaan.
Otteissa en usko, että nuori mies eroaa vanhemmasta, kaikki tykkää kunnon riuskasta meiningistä ja että sitä yhtä kohtaa huomioidaan.
Ärsykkeiden, varsinkin visuaalisten määrä voi olla vanhemmalla miehellä suuri, että pelittää kun on jo vuosikymmeniä nähnyt naisia. Tässä voi olla se pointti, miksi jotkut valitsee selvästi nuoremman kumppanin, ei tarvitse niin paljon koristautua. Haluaisin itseäni tuunata vähän petihommia varten, ei kuulemma ole tarvetta. Olisiko samoin vanhemman miehen kanssa vai hypättäisikö alvariinsa seksiasukaupoilla, jaa-a.

Vanhempi mies kiihottuu nuoresta naisesta sellaisenaan, minusta taas kiihottuu näemmä nuori mies, ilman sen enempiä visuaalisia ärsykkeitä.
 
Viimeksi muokattu:
nelikymppinen nainen
Tuosta sukupuolten eroista liittyen seksuaaliseen aktiivisuteen olen lukenut sellaisenkin, että miehen seksuaalinen aktiivisuus olisi huipussaan 18-20 -vuotiaana ja naisen 40-45 -vuotiaana. Joka tapauksessa miehellä se on varhaisemmin kuin naisella, joten karkeasti yleistäen vanhemmalla naisella ja nuoremmalla miehellä pitäisi seksuaaliset halut osua yksiin. Toki ihmiset ovat yksilöitä joten ei nyt ihan suoraan iästä voi päätellä seksuaalista aktiivisuutta.
Omalla kohdallani tuo pitää paikkansa, olen kohta nelikymppinen ja viimeisen parin vuoden aikana halukkuus ja aktiivisuus on kasvanut huimasti! Harmi että olen sinkku mutta onneksi on mies joka yleensä käy luonani viikottain... Ja tämä mies sattuu kyllä olemaan mua vanhempi, joten hänen kohdallaan tuo yleistys heti ei pidä paikkaansa. Nyt emme ole päässeet näkemään kuukauteen ja olen jo aivan järjettömässä puutteessa!!! Eikä mua kiinnostaa mitkään baarista bongatut pikapanot kun tässä iässä vaatii jo laatua seksiinkin ihan eri tavalla kuin nuorempana.

Tätä nykyistä fuckbuddya lukuunottamatta yleensä olen kiinnostunut hieman nuoremmista miehistä, ja he tuntuvat olevan kiinnostuneita minusta, poikkeuksetta juttelemaan tuleva mies on mua useita vuosia nuorempi, jopa yli 10v nuoremmat ovat tulleet suoraan ilmaisemaan kiinnostuksensa! Jos tuon miehen kanssa jatkossakin tapaamisten sopiminen on yhtä hankalaa, pitää varmaan seuraavaksi etsiä nuorempi mies joka kävisi tilauksesta. ;) Mua ei siis kiinnosta muu suhde kuin seksisuhde.
 
Härkä83
No, onko se ihme, että jotku vanhemmat naiset hakevat nuorta miestä vällyjen väliin. Eihän 4-5 kymppisillä miehillä edes stondaa enää, itse alta 3-kymppisenä miehenä jaksan montaa kertaa yössä ilman erektio ongelmia. Timmistä kropasta puhuttakaan.
 
Elä niin koet
Alkuperäinen kirjoittaja Härkä83;10393012:
No, onko se ihme, että jotku vanhemmat naiset hakevat nuorta miestä vällyjen väliin. Eihän 4-5 kymppisillä miehillä edes stondaa enää, itse alta 3-kymppisenä miehenä jaksan montaa kertaa yössä ilman erektio ongelmia. Timmistä kropasta puhuttakaan.

No tuohan on täyttä paskaa, tietämättömyyttä väittää ettei 40-50:llä stondaa.
Se on kuule kunnosta kiinni, jos tupakoi ja vetää viinaa lättyyn niin varmaan lakkaa stondaamasta jo kaks vitosena.
Jokainen terve mies, viiskymppinen jaksaa monta kertaa yössä, sitä on turha kieltää.
On vain kyse halusta ja miehen kokonaiskunnosta. Tuossa iässä iso osa äijiä istuu pelkästään Veijo Esson baareissa ja vetää kaljaa huiviin............. Stondaa siinä sitten.
 
nii-in
Alkuperäinen kirjoittaja Elä niin koet;10393029:
No tuohan on täyttä paskaa, tietämättömyyttä väittää ettei 40-50:llä stondaa.
Se on kuule kunnosta kiinni, jos tupakoi ja vetää viinaa lättyyn niin varmaan lakkaa stondaamasta jo kaks vitosena.
Jokainen terve mies, viiskymppinen jaksaa monta kertaa yössä, sitä on turha kieltää.
On vain kyse halusta ja miehen kokonaiskunnosta. Tuossa iässä iso osa äijiä istuu pelkästään Veijo Esson baareissa ja vetää kaljaa huiviin............. Stondaa siinä sitten.

Ikä ja kunto kulkee meillä kaikilla yhdessä, ei naisetkaan ihan fyysiseltä kunnoltaan ole tyttösiä keski-iässä. Tietysti stondaa vanhemmalla, mutta täytyy olla muut harrastukset kuin kaljoittelu.
Myönnän olevani suorituskykyni puolesta huonompi kuin nuori nainen, mutta onneksi riittävästi tehoa naisena seksin suorittamiseen. Miehen osa on vaativampi.
 
Yhdyntäkeskeinen
Viimeksi muokattu:
Kyyti-Kyrpä
Alkuperäinen kirjoittaja eri mieltä;10392974:
Vanhempi mies kiihottuu nuoresta naisesta sellaisenaan, minusta taas kiihottuu näemmä nuori mies, ilman sen enempiä visuaalisia ärsykkeitä.
Siinähän sitä on visuaalista ärsykettä nuorelle miehelle kun näkee upean neli-viiskymppisen naisen. Ei siinä muuta tarvita kun himo nousee ja kyrpä kovettuu.
 
ohhoh
Onko kukaan nainen haaveillut seksistä ihan oikean pojan kanssa (16-18v)?

Jos oma tytär on pian täysikäinen, niin en alkaisi ehkä hänen poikakaverin ikäisen kanssa hommiin. Tiedä sitten jos olisin lapseton, pidättäisikö mikään...no ehkä hieman liikaa ikäeroa ja saisiko sitä aikuinen nainen sitten juuri sitä mitä haluaa kovin kokemattoman kanssa.
Kerran tietysti voisi kokeilla, mielellään toisella paikkakunnalla, ettei oven taakse ilmaannu mopoilijoiden jono:)
 
Viimeksi muokattu:
make
Jos oma tytär on pian täysikäinen, niin en alkaisi ehkä hänen poikakaverin ikäisen kanssa hommiin. Tiedä sitten jos olisin lapseton, pidättäisikö mikään...no ehkä hieman liikaa ikäeroa ja saisiko sitä aikuinen nainen sitten juuri sitä mitä haluaa kovin kokemattoman kanssa.
Kerran tietysti voisi kokeilla, mielellään toisella paikkakunnalla, ettei oven taakse ilmaannu mopoilijoiden jono:)

Milläs paikkakunnalla asut? :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä