vanha nainen, nuori mies

  • Viestiketjun aloittaja madamX
  • Ensimmäinen viesti
Lidee
Jos ihminen etsii VAIN pelkkää sex seuraa ja vieläpä varattuja TAI on itse varattu on sekin jonkinmoinen sairaus!
Ei tulis itelle mieleenkään mennä tauteja hakemaan jostai ukosta HUHOmalta mieheltäni saan iha nsen minkä tarviin aj sama on sillä multa se saa sen minkä se tarvii,kaikki muu on mun mielestä sairasta,ja EN ole uskovain tms ihan normi nainen olen ja haluan VAIN sen yhden JA
oman miehen.
PS.Mieheni tässä vierllä katselee huvittuneena teidän kirjotuksia ja siunailee kaikkea,että puutteesta en näitä lue!
 
DonQuixote
Olen 60 v.. En näytä ikäiseltäni (sanovat toiset). Mieleltäni olen myös ehkä (erilainen). Viikonloppuna istuin kauppareissun yhteydessä lähiterassille.
En harrasta terasseja kovin usein, enkä tätä toistakaan ole tehnyt koskaan. (siis vienyt
heti tuntematonta miestä kotiini). Näin vain kävi. Tunteet kävivät niin vahvana.

Tapasin nuoren miehen hän oli 30v. Ei suomalainen. Hyvin kaunis mies. Kaunis myös sisäisesti. Kuinka ollakaan siinä illan kuluessa aloimme tanssia jne.

Mies pyysi minua kotiinsa. Minä sanoin mennään meille. Tulimme ja mies oli luonani koko yön.
Hän oli kiltti hellä sekä huomaavainen. Hänellä oli myös ajatuksia. En tiedä tapaammeko enää koskaan, haluasin kyllä mutta kysymys ei yksistään ole minun halustani.

Minulle jää ainakin kaunis muisto sekä hänestä otetut valokuvat. Asuu muuten lähellä minua.
Toki tiedostan ikäeromme suuruuden ja suhteen mahdottomuuden. Joskus vain voi käydä näinkin. Ottaisin uusiksi heti jos se olisi vallassani ;) Ihanaa.
 
Viimeksi muokattu:
DonQuixote
Olen 60 v.. En näytä ikäiseltäni (sanovat toiset). Mieleltäni olen myös ehkä (erilainen). Viikonloppuna istuin kauppareissun yhteydessä lähiterassille.
En harrasta terasseja kovin usein, enkä tätä toistakaan ole tehnyt koskaan. (siis vienyt
heti tuntematonta miestä kotiini). Näin vain kävi. Tunteet kävivät niin vahvana.

Tapasin nuoren miehen hän oli 30v. Ei suomalainen. Hyvin kaunis mies. Kaunis myös sisäisesti. Kuinka ollakaan siinä illan kuluessa aloimme tanssia jne.

Mies pyysi minua kotiinsa. Minä sanoin mennään meille. Tulimme ja mies oli luonani koko yön.
Hän oli kiltti hellä sekä huomaavainen. Hänellä oli myös ajatuksia. En tiedä tapaammeko enää koskaan, haluasin kyllä mutta kysymys ei yksistään ole minun halustani.

Minulle jää ainakin kaunis muisto sekä hänestä otetut valokuvat. Asuu muuten lähellä minua.
Toki tiedostan ikäeromme suuruuden ja suhteen mahdottomuuden. Joskus vain voi käydä näinkin. Ottaisin uusiksi heti jos se olisi vallassani ;) Ihanaa.
Hei!
Sullahan kävi hyvin. Vietit mukavan illan ja jäi hyvä muisto. Olit haluttava. Suomi m60v.
Olen iloinen puolestasi. Ennakkoluuloton Suominainen!!!
 
Viimeksi muokattu:
M28pks
Itsekkin olen "haaveilu" usein vanhemmasta naisesta eikä siinä ole kyse mamma kompleksista :-D se taitaa vaan olla sama kun esim. Laskuvarjohyppy, sukellus... Kaikkea pitää koittaa kun pystyy... Elämästä Kaikki irti! Ja vanhemmassa naisessa on se että hän tietää mitä haluaa ja osaa nauttia, joka taas on minusta parasta kun nään miten toinen nauttii must28@suomi24.fi jos jotain kiinnostaa...
 
Seidi
Kyllä viiskymppisiä viehättäviä naisia on pilvin pimein.Ovat läksynsä lukeneet.Kokemusta ei ole henkkohtaisesti.Pitäskö alkaa kiinnostumaan ikäisistäni naisista,siis vanhoista akoista.Tarvii sulatella asiaa.Kuuskymppinen ukko haluaa ikäistänsä seuraa.Enpä tiedä????
Nuorekaslady on oikeassa. Olen 28v. ja todellakin jumaloin teitä 40v. ja siitä vanhempia naisia. Kokemuksia on ja seksi on KAIKKEIN parasta minua selvästi vanhempien naisten kanssa. Ne joilla ei ole kokemusta voivat aivan hyvin olla kommentoimatta mitään asiaan josta eivät mitään tiedä :)
Olet oikeassa olen 68v nainen ja minua panee nuoret miehet eivät ole katuneet tulevat uudestaan minä annan kaikkeni seksissä meitä vanhoja naisia mollataan mutta kokeilkaa meiltä saa hyvää seksiä minua sanotaan kiimapilluksi
 
Viimeksi muokattu:
parikymppinen mies
olen itse 22 vuotias ja olen ihan äärimmäisen rakastunut vanhoihin ihmisiin 50-60+. ei nuorilla naisilla ole niinkää sitä jotain mitä näiltä vanhemmilta naisilta saa :) olisi todella mukava jos tän ryhmän kautta sais jottai sutinaa uudelleen jostain vanhemmasta nais ihmisestä :) olen tosiaan oulusta 22v mies. auto löytyy ja muuta ni onnistuu kulku myös pitemmälle mikäli joku nainen ois innostunut nuoremmasta :) laita toki s-postia. miesparikymppinen@gmail.com
 
Seidi
Itsekukin vanhenee.Jos vanha ihminen,olkoon mies tai nainen,haluaa seksiä,fysiikka toimii,silloin rattopoika,tyttö,heidän avulla saa tarpeensa tyydytettyä.On paljon iäkkäitä yksineläjiä ketkä kaipaavat seksiä.Jos ei ole kumppania,silloin tällanen kertapalvelu ihan jeeees.Toinen vaihtoehto,omin käsin onneen.Se on kuitenkin korvike.
Olen 68v ja rakastan seksiä minua panee nuoret miehet jos en saa sekziä käytän hieromaan sauvaa kyllä vanhakin haluaa seksiä olen hyvin seksuaalinen minulla on ihania seksikumppaneita he eivät koskaan sano että olen liian vanha saan seksiä sillon kun haluan
 
Viimeksi muokattu:
Seidi
että nuoret miehet jotka jaagaavat äitinsä ikäisiä kärsivät jostain mamma-kompleksista. jotain on jäänyt lapsuudesta, jokin on mennyt vinoon. säälittäviä runkkareita sanoisin. ne on ne samat heput jotka illasta toiseen lähettävät viestejä jonnekin mtv3;sen tsättiin vongaten kaikkea mikä liikkuu.
Sinä et tiedä mitään seksistä kun arvostelet noin vanhoja naisia kokeile kerran niin voit arvostella sen jälkeen miksi 30-49v miehet panevat vanhempia naisia sen takia kun nuori pillu ei kiinnosta ja vanhempi nainen osaa kaikki temput
 
Viimeksi muokattu:
Seidi
olen itse 22 vuotias ja olen ihan äärimmäisen rakastunut vanhoihin ihmisiin 50-60+. ei nuorilla naisilla ole niinkää sitä jotain mitä näiltä vanhemmilta naisilta saa :) olisi todella mukava jos tän ryhmän kautta sais jottai sutinaa uudelleen jostain vanhemmasta nais ihmisestä :) olen tosiaan oulusta 22v mies. auto löytyy ja muuta ni onnistuu kulku myös pitemmälle mikäli joku nainen ois innostunut nuoremmasta :) laita toki s-postia. miesparikymppinen@gmail.com
Onpa ihanaa että nuorimies haluaa vanhan naisen pillua se on tosi että vanhemmat naiset ovat kiimaisia ne osaa kaikki temput ottavat myös suihin ja perseeseen onnea sinulle
 
Viimeksi muokattu:
vuorotyö
Emäntä oli eilen lauantaina terassilla, kuulin kun tuli melko päihtyneenä kotiin olin jos sängyssä iltavuoroni jälkeen. Emännän puhelin soi ja jotain tälläistä soperteli: Et voi enää tulla tänne kello on vaikka mitä. Aamu viiden aikaan heräsin kusihätään katsoin eipä emäntä ole jaksanut sänkyyn asti kömpiä. Astelin vessaan päin kun huomasin emännän pillu paljaana retkottavan divaanisohvalla ja pojankolli makasi lattialla housut polvissa. No niin emäntä on sittenkin päästänyt kollin sisäälle ja naineet. Se kolli on jonkin aikaa käynyt naimassa emäntää, yleensä soittaa puolenyön aikaan . Olen niille sanonut jos naitte niin saatte naiskennella mutta älkää tehkö sitä salassa, ihan mukava kaveri se on jelppaa autoremonteissa, nurmikkoa leikkaa ja kuskaa tarvittaessa kauppareisulla emäntää ja kuulema tykkää rehvän puoleisita naisis. On se emäntä sille monesti sanonut että etsis ikäisen naisen mut nähtävästi on mieltynyt tälläiseen meininkiin ja eihän se emännän pimppi naimalla kulu.
 
Seidi
Jospa totuus on sittenkin päinvastoin, vanhempi mies ja nuori nainen parisuhteessa, toimii paremmin. Mies osaa tyydyttää nuoren naisen, ja muutenkin nuori nainen viihtyy vanhemman miehen seurassa. Esimerkkejä on pilvin pimein.
Päinvastaisista on vähän esimerkkejä. Vanhempi nainen kelpaa seksiin tilapäisesti, mutta vakisuhteeseen harvemmin.
Minulla se on toisin päin vanhempi mies ei pysty tyydyttämään minua sillä kyllä seisoo mutta kun pääsee pukille niin laukee heti nuoret miehet jaksaa nussia ja olla kulli kovana minulla täytyy olla mies joka nussii minut hekuman huipulle nuori kova kulli on nannaa sitä on ihana imeä
 
Viimeksi muokattu:
Seidi
No, onko se ihme, että jotku vanhemmat naiset hakevat nuorta miestä vällyjen väliin. Eihän 4-5 kymppisillä miehillä edes stondaa enää, itse alta 3-kymppisenä miehenä jaksan montaa kertaa yössä ilman erektio ongelmia. Timmistä kropasta puhuttakaan.
Se on tosi 5-6 kymppisillä miehillä ei seiso nuoret miehet jaksaa nussia olen ollut 25-30 miesten kanssa ja kyllä on kulli kovana minua nussii nuoret miehet ovat tyytyväisiä haluavat lisää
 
Viimeksi muokattu:
Seidi
No Sapehan ei ole edes vanha seksihommiin, seitsenkymppinenkin pelittää ihan hyvin kunhan pitää kropastaan huolen. Se vaan on kiinni niin monesta, seksihalut ja kyvyt. Parikymppisiäkin on pilvin pimein jotka vetää tabuja että pystyy johonkin Tarzanin suorituksiin.
Wanhempi tarvii vaan ronskimmat otteet, siis useimmiten. Eikä iäkkäämpi roiski reisille.
On vaan usein niin että vanhemmat naiset eivät jaksa, osaa, uskalla, kehtaa tai sitten on muita estoja sekstata monipuolisesti ja pitkään, kuulema.
Tarkoitan vanhemmilla naisilla ikäluokkaa 60-70, nuoremmat ovatkin keski-ikäisiä.
Ei pidä paikkansa kyllä jaksaa minua saa nussii vaikka kuinka kauan jaksan kyllä monta kertaa on käynyt nii että miehen kulli lerpahtaa ja on täytynyt imeä kovaksi
 
Viimeksi muokattu:
Äidinpoikana
Kun olin kakara äitini teki mulle mitä sille mieleen tuli, Eli sain olla usein munasillani kun se esitteli mun munani naisille. Kun vanhenin hommat jatkuivat
aivan samana eli pojalta housut pois ja tarkistus oli sille tosiasi. Vuodet vierivät
ja armeijasta kun tulin lomilleni oli mulle luvassa taas kaluni tarkistus. Sillon minä
huomasin että vanhemmilla naisilla ei ollut kiirettä minnekkään ja ne eivät hermo-
stunut kun kaluni toimi miten sattui. Ja musta on tullut vanhempien naisten lelu.
Enkä ole sitä koskaan katunut kun olen mummin kanssa mieluimmin kuin nuoren
likan tai naisen kanssa. Nuoret naiset naivat minua VAIN heidän oman äidin ikäi-
sen naisten katellessa vierestä ja neuvovat mitä sen pitää tehdä nyt pojalle.
 
väkevä viinikuski
Kauan aikojen alussa seitkyt luvulla ennen armeijaa seurustelin tytön kanssa joka opiskeli toisella paikkakunnalla ja hän asui viikot siellä. Tytön äiti oli viiniin menevä nainen niinpä hän tilasi minulta viiniä. Nainen oli jäänyt nuorena leskeksi ja asui pikkakunnalla jossa ei ollut alkoa. Yleensä keskiviikkona kävin lastin viemässä. Ajellessa "anopin" luo tiesin pääseväni saunaan ja korvauksena viinin kuljetuksesta sain puhdasta pimsaa. Monesti kävi että heräsin seuraavana aamuna naisen luota ja valtavalla kiireellä kuudeksi töihin ajelin. Jälkeen päin olen ajatellut hyvää tuuriani kun kumpikaan naisista ei tullut raskaaksi vaikka emme käyttäneet ehkäisyä. Nainen kuoli alkoholin liika käyttöön, maksa petti ja tyttö on ollut naimisissa, ei minun kanssa.
 
vierailija
Olen 60 v.. En näytä ikäiseltäni (sanovat toiset). Mieleltäni olen myös ehkä (erilainen). Viikonloppuna istuin kauppareissun yhteydessä lähiterassille.
En harrasta terasseja kovin usein, enkä tätä toistakaan ole tehnyt koskaan. (siis vienyt
heti tuntematonta miestä kotiini). Näin vain kävi. Tunteet kävivät niin vahvana.

Tapasin nuoren miehen hän oli 30v. Ei suomalainen. Hyvin kaunis mies. Kaunis myös sisäisesti. Kuinka ollakaan siinä illan kuluessa aloimme tanssia jne.

Mies pyysi minua kotiinsa. Minä sanoin mennään meille. Tulimme ja mies oli luonani koko yön.
Hän oli kiltti hellä sekä huomaavainen. Hänellä oli myös ajatuksia. En tiedä tapaammeko enää koskaan, haluasin kyllä mutta kysymys ei yksistään ole minun halustani.

Minulle jää ainakin kaunis muisto sekä hänestä otetut valokuvat. Asuu muuten lähellä minua.
Toki tiedostan ikäeromme suuruuden ja suhteen mahdottomuuden. Joskus vain voi käydä näinkin. Ottaisin uusiksi heti jos se olisi vallassani ;) Ihanaa.
minä olen 33 ja olen ikäni nauttinut itseäni vanhempien seurasta olen mm menettänyt neitsyyteni kun joskus aikonaan olin kesän Köpiksessä ja siellä eräs nainen runkkasi ja imi multa lastin suuhunsa ja siitä lähtien olin 14v ei jäänyt traumoja päin vastoin ja kun olin 12 ja saunassa mökillä naisten kanssa ja jäin viimeistä edelliseksi saunaan 25 v vanhemman ei niin sukulaisen kanssa kun hän sanoi” noin nuori poika ja Ison miehen vehkeet oikea patonki. niin jäin miettimään asiaa ja huomasin liikuntatunnilla suihkussa että mulla porukan suurin muna. aikuinen nainen ei hätäile vaan nauttii.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä