Vanha virsi, pettävä mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miten jaksan jatkaa......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miten jaksan jatkaa......

Vieras
Tämä on aika pitkä tarina...Olen 40 kymppinen, mielestäni kivannäköinen, kiinteistövälittäjä. Mieheni vuoden nuorempi. Reilu kolme vuotta sitten mieheni jäi kiinni pettämisestä itseään nuoremman naisen kanssa. Mieheni muutti pois kotoa. Asuimme erillään melkein 3 kuukautta ja sitten kuitenkin päätimme jatkaa. Luulin, että kaikki on hyvin tämän vuoden kevääseen asti. Silloin alkoivat kovat riidat, vaikkakin vannoi että toista naista ei ole kuvioissa. Juhannuksena lähdimme ystäviemme mökille ja mieheni uikkareita etsiessä, kas löysinkin vaatekaapista ""kakkos"" kännykän. Kolmelta eri naiselta viestejä. Tuli kamala riita. Mieheni sanoi että rakastaa yhtä näistä ""bimboista"" mutta siitä ei tule mitään, kun hän ei voi enää saada lapsia, ja nainen niitä haluaa. Ja että kaikki on lopussa heidän väliltään.Mieheni sanoi että nainen ei halua jatkaa. Se nainen soitti minulle. Puhuin sen naisen kanssakin pitkät puhelut ja väitti että ovat olleet vain ystäviä. Ja että mieheni on hänele liian vanha ja hänellä on uusi mies jonka kanssa tekee lapsia. Päätimme edelleen jatkaa avioliittoamme....
Mieheni sanoi että katuu joka päivä näitä ""hirmutekoja"" minua kohtaan. Olemme eläneet ""sovussa"" loppukesän ja koko syksyn. Mieheni on sanonut pitkästä aikaan rakastavansa minua, eikä tiedä mikä häneen meni. Seksielämä on sujunut hyvin. Sanoi toisaalta pelkäävänsä vanhenemista. Minun kanssa on kuulemma niin hyvä olla........ Nytkin tulimme juuri etelän lomalta (tytär mukana) ja eilen maksoin varausmaksun jo toukokuun matkasta. Haluan vain mieheni, mutta..... Olen tässä ajansaatossa tullut myös mustasukkaiseksi ja vihaan mieheni yö poissaoloja joita tulee n. kerran viikossa. Osaan kyllä muistuttaa pettämisestä vähän turhan usein. Mieheni sanoi että haluaiai yrittää unohtaa, mutta ei voi kun muistutan häntä kokoajan. En kyllä tajua kuinka joku ""baarityttö"" tai jonkun firman ""konttoripimu"" voi iskeä silmänsä rekkamieheen, jolla ei ole muuta kun likaisen duunivaatteet päällä. Tiedän kun olen käynyt rekassa useasti, ettei siellä ole siistimpiä vaatteita. Miksi naisten on iskettävä silmänsä varattuihin miehiin. En itse ainakaan haluaisi ottaa uutta miestä, jolla on vaimo odottamassa. ""Onneksi mieheni ei sentään ole ollut koskaan pois viikonloppuja näiden ""bimbojen"" kanssa, vaan kaikki lomat ja viikonloput on oltu yhdessä.
Toisaalta haluaisin jatkaa yksin omaa elämääni. Tyhjentää asunnon mieheni poissaollessa jättämättä edes uutta osoitetta, mutta miksi en ala vihaamaan miestäni vaan kestän tämän kaiken. Tiedän, ettei tämä tähän lopu. Miksi rakastan miestäni niin ""he...tin"" paljon. Toisaalta en enää jaksaisi yhtään pettämistä enää. Yritin toissa keväänä itsekin suhdetta, mutta kun rakastaa toista, ei pysty menemään sänkyyn vieraan kanssa. Se loppui onneksi lyhyeen.
En hae mitään ""hyviä neuvoja"" vaan halusin kertoa oman kertomukseni. En onneksi ole ainoa petetty. Toivottavasti ensi vuosi olisi parempi. ANTEEKSI VOI ANTAA, MUTTA EI UNOHTAA!!!!! Tulisi joku IHANA mies ja veisi minut pois tästä kaikesta......

Hyviä neuvoja en osaa antaa muuta kuin sen, että niin kauan kuin nykyisesi kanssa olet, ei tule ketään toista miestä. Sen sijaan, kun saisit etäisyyttä mieheesi, voisi rakkautesikin hiukan laantua ja saattaisit jopa alkaa vihaamaan miestäsi hänen tekojensa takia. Ja sitä kautta voisit avata silmäsi uusillekin ihmisille. Joka tapauksessa ansaitsisit parempaa.

Pari kommenttia:
-luuletko tosiaan että miehesi muuttuu?
- Voitko ikinä enää luottaa, ja jos et, anna olla.
- Älä kuvittele, että joku ihana mies tulee ja vie sinut pois kaikesta. Prinssejä valkoisella ratsulla ei ole. Itse sinun se on tehtävä, jos yhtään rakastat ja kunnioitat itseäsi.
- Ne konttoripimutkin voivat olla oikein mukavia hyviä naisia. Ei ammatti ketään ihmisenä kovin paljon määritä. Eli laskeudupas nyt korkeuksistasi vähän
- Oletko varma että todella rakastat retkumiestäsi? Ettet vain olisi enemmänkin riippuvainen ja pelkäisi yksin olemista?
- Ryhdistäydy ja ala tekemään asioita, jotka tekevät sinut onnelliseksi. Yksi voi olla äijän potkiminen pihalle. Vasta sitten saat asiat järjestykseen, ja joku muu ihminen voi tulla vastaan.

Mietin tässä töiden lomassa kiinteistöasioita. Elämäntilanteeni on tasainen kuin lakeus Pohjanmaalla.
Kaikki mutkat on oikaistu jo suoriksi.

Avioeron jälkeen tutustuin moneen kiinteistövälittäjään asuntokauppojen yhteydessä. Heistä yksi on Suomen parhaita allaan.

Fiksuna naisena et varmasti tee lehmänkauppoja asuntoasioissa. Miksi sinun pitää muuttaa alta pois. Rekkakuski voi asua vaikka asuntovaunussa, jos on itse eronsa hommannut.

Kirjoittaminen auttaa jäsentämään ajatuksia. Minä kirjoitin Ellit-urani alkuaikoina tajunnanvirtaa, joka oli yhtä päätöntä puuroa. Sitten ihmiset kyllästyivät täysin juttuihini.

Samalla nimimerkillä ei missään nimessä kannata kirjoitella kovin pitkään. Palstahäiriköt ovat melko nopeasti kimpussa kuin korppilauma haaskalla. Tappelevat kiivaasti kuka saa viimeisen herkkupalan nokkaansa.

Elämäsi on kuin jostakin saippuasarjasta. Ajattelin taas lähteä kotiin ajoissa katsomaan kaunarit. Eilinen mäkikisa tuli eilen sotkemaan päiväjärjestystäni.

Jakie heilastelee Deaconin kanssa ja Marrone tulee kostamaan valkoisessa limussa. Tuon osan minä haluan nähdä.

Eikö teidän perheessä pelitilanne ole tasan 1-1. Kumpikin on käynyt vieraissa.

Nelikymppisenä elää uuden identiteetin luomisen aikaa.
Sinulla on mielestäni mukava työ. Saat olla paljon ihmisten kanssa tekemisissä. Näet kaikenlaisia perhekuvioita työssäsi. Moni ihana koti joutuu myyntiin avioeron takia.

Entäpä jos vielä puntaroisit tilannetta. Yksinhuoltajan elämä on ihan mukavaa. Mutta siinä hommassa pitää olla luonne, joka pärjää yksikseen. Suhde isään kannattaa pitää lasten takia hyvänä.

Nämä anonyymit foorumit on jaoteltu eri palstoihin.
Naisen elämää palstalla joku rotweilerin kasvattaja häädettiin koirapalstalle. Yksinhuoltajapalstalla on melko hiljaista. Sinkunelämää palstalla huokaillaan parittomuutta eikä osata nauttia elämän ihanuudesta. Ellien palstoista pidän eniten 50+ palstasta. Siellä on moni alle 50-vuotias kirjoitellut elämästään.

Elämässä kannattaa pitää katse horisontissa. Tämän päivän ratkaisut kantavat pitkälle tulevaisuuteen.

Hädin tuskin nelikymppinen on monen höpötyksen uhri.
Media syöttää kauhukuvia vanhenemisesta. Ihmiset elävät kuin viimeistä päivää ohi valuvia nuoruuden päiviä.
Ryppyvoidemainokset heittävät lisää löylyä kiukaalle.

Tena-mainokset kolahtavat luukusta, kun 40 tulee pykälään.
Tukisukat, sauvakävely, ET-lehti. Kovin muodikasta tätilookia.

Tervetuloa tähän viisasten kerhoon. Me alamme olla kohta in. Anu Saagim ym. höplästä vetäjät tulevat viiveellä perässä. Vähin äänin he palaavat luomuun ja sen hyväksi toteavat.

Haihattele vielä vähän aikaa, mutta sitten totea, että aikansa kutakin. Nuoruus ja hulluus, vanhuus ja viisaus.

Tämä viesti oli kirjoitettu vain ja ainoastaan sinulle.
En tule kommentoimaan uudestaan, mutta lisää höpinöitäni voit lukea www.suomi24/avioero tai Ellit/50+ palstalta.

Vaikka kuinka ottaa kaaliin, niin älä menetä kuitenkaan koskaan huumorintajuasi.

Iloista rakettien pauketta kotikulmillesi. Minä aion käydä katsomassa tuota räiskettä Oopperan kulmilla. Töölön rannasta radion juontaja kertoi ilotulituksen näkyvän parhaiten. Kirjoittele lisää, kun ehdit. Kävin taas tauolla kahvikuppini kanssa ja jatkan töitäni. Tyhjennän Tools-komennolla muistin ja laitan tietokoneen kiinni.

Kiitos kaikille Elleille tästä vuodesta. Toivotan kaikille Onnea ja menestystä ensi ja tulevina vuosina.

Yhteistyössä